Nu Online
Momenteel zijn er 398 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jocelijn
Binnenlocatie gezocht in de buurt van Leuven of Bonheiden
Iemand een leuk idee voor binnenlocatie in de buurt van Leuven of bonheiden?Wij trouwen op 4 maart 2006 in Tremelo.groetjes,Jocelijn
Fotografie Reacties: 3 25-9-2005 21:12:07

Jocelijn
ceremoniemeester = vriendin
Hallo Allemaal, Dit vooral aan de dames die al getrouwd zijn:Wij trouwen op 4/3/2006 en hebben een vriendin van mij gevraagd als ceremoniemeester. Ze heeft hier geen ervaring mee, maar haar natuurlijke leiderscapaciteiten geven ons het volste vertrou...
Ceremonie Reacties: 1 25-9-2005 21:09:14

ines
trouwen buitenland
hallo allemaalWij twijfelen om onder ons tweetjes te trouwen in het buitenland, heeft iemand hier ervaring mee?
Andere Reacties: 2 25-9-2005 20:32:06

Lynn
originele locatie in A'pen gezocht
hallo allemaal, Ik hoop dat iemand van jullie ons kan helpen...We zijn op zoek naar een toffe, originele locatie voor ons avondfeest in het Antwerpse(oude hangar, loft, oud fabriekspand etc...) Blijkbaar is dit niet zo gemakkelijk te vinden, de meest...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 25-9-2005 18:37:45

Nadia
make-up aan huis?
Hey bruidjes,Kent er iemand van jullie iemand die make-up aan huis doet op je trouwdag?Iemand in de provincie Limburg?Of ergens rond Tessenderlo?
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 25-9-2005 17:44:32

Cindy
Misboekje HELP!
Hallo,Ons misboekje is zo goed als klaar, alleen weet ik niet goed wanneer ik een liedje moet inlassen. HELP! Heb wel een paar boekjes gekregen van onze pastoor als voorbeeld, maar die zijn allemaal verschillend. Wanneer hebben jullie een muzikaal mo...
Voorbereiding Reacties: 3 25-9-2005 17:07:11

sandra
kapper, make-up, hof van welde in nossegem
Hallo allemaal,Wij hebben dit weekend besloten dat onze trouw zal doorgaan op 9 september 2006 in 't hof van welde in nossegem. Iemand negatieve/ positieve ervaringen met deze zaal? Alle ervaringen zijn welkom .... of waar we op moeten letten ...Verd...
Ideeën Reacties: 3 25-9-2005 15:07:06

Anja
maxim's couture
Hey trouwertjesIemand ervaring met bruidwinkel maxims couture? Kben nog aan het twijfelen tussen deze winkel of Lilian Claes! Reacties van harte welkom!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 25-9-2005 11:59:30

An
speech
Wie geeft er op het avondfeest een speech, en in welke volgorde worden de mensen aan het woord gelaten?An
Andere Reacties: 3 25-9-2005 5:27:09

Hilde
iemand ervaring met bruidswinkel MODERNA FASHION in schepdaal ?
Hoi iedereen,Heeft er soms iemand ervaring met bruidswinkel Modera Fashion in schepdaal ? Ik heb nog geen reacties gezien van deze bruidswinkel en omdat deze bij mij in de buurt is zou ik daar eens willen gaan kijken !hoe zijn jullie ervaringen daar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 23-9-2005 18:45:38

Els
kleur- en stijlanalyse
Hoi!Leuk om nog eens terug te komen...wij zijn vandaag 49 dagen gehuwd! Vanuit een algemene interesse toch nog eens komen 'piepen'...nu las ik een berichtje over kleur- en stijlanalyses en ik wilde gewoon eens laten weten dat jullie daarvoor bij mij...
Voorbereiding Reacties: 0 23-9-2005 13:52:26

gianna
wie verkoopt zijn trouwkleed: genre linea raffaeli of rembo styling?
Hallo iedereen,Ik trouw op 04/05/06 en ben op zoek naar een trouwkleed, omdat we alles zelf moeten bekostigen ben ik op zoek naar een tweedehands trouwkleed, mijn voorkeur gaat uit naar een trouwkleed genre Rembo styling of Linea raffaeli. Zijn er da...
Andere Reacties: 8 23-9-2005 12:15:15

gianna
g
Andere Reacties: 0 23-9-2005 12:12:41

Sofie
Aan Sophie (vriendin van vanessa)
Hey Sophie,Aangezien ik enkel uw mailadres van het werk heb wil ik u langs deze weg heel veel succes toewensen voor morgen. Over het weer moet je u geen zorgen maken, dat zal nog goed meevallen heb ik gehoord.Geniet alvast van jullie dag!Laat me ook ...
Andere Reacties: 1 23-9-2005 12:08:27

Tiziana
Misboekje & Publisher
Hallo,Ik heb gehoord dat de meeste hun misboekje in publisher maken. Hoe doen jullie dat? Ik ben al een hele dag aant proberen maar vind het een heel ingewikkeld programma.Please help.Tiziana
Andere Reacties: 4 23-9-2005 10:37:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...