Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sandrina
op zoek naar een fotograaf voor 2 augustus 2014!
Wij zijn opzoek naar een fotograaf voor 2 augustus 2014 het feest is in Meerle (hoogstraten) liefst iemand uit antwerpen! Met wie hebben jullie ervaring ? Vind foto's echt belangrijk! Alvast Bedankt! 
Fotografie Reacties: 11 4-4-2014 18:16:21

kathleen
uitnodigingen
Onze uitnodigingen en al de andere drukwerken ben ik net gaan halen! Ik ben super fier op ons concept, geheel. Nu is mijn vraag wij trouwen 9 augustus en wanneer stuur je je uitnodigingen dan normaal 6 weken op voorhand maar dat vind ik kort en ze m...
Uitnodigingen Reacties: 9 4-4-2014 18:04:12

Marthe
Make-up regio Anzegem-Waregem-Oudenaarde
Ik ben nog op zoek naar iemand die mijn make-up kan doen. Ik woon in Anzegem, dus best regio Anzegem, Waregem of Oudenaarde. Wie kent iemand die goed is?
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 4-4-2014 16:06:28

Christine
Gefrustreerd
Ik word langzamerhand gefrustreerd van alle zogenaamde "vrienden", die, nu ik ze eens vraag om naar een feest voor ons te komen, massaal kiezen voor hun eigen belangen. "nee, ik ben dan op toneelkamp. Nee, ik vier dan mijn verjaardag. Nee, ik zie dat...
Voorbereiding Reacties: 4 4-4-2014 14:03:38

Inke
Locaties regio zedelgem
Wij zijn op zoek naar locaties om onze fotos te nemen. Liefst rond Oostkamp-zedelgem-torhout-brugge. Thnx!
Locaties - Fotografie Reacties: 3 4-4-2014 14:01:49

Tanja
voorbereidingen
Hoi allemaal, wij trouwen 14/8/2014. Hier ff een lijstje van wat er tot hiertoe inorde is. Hoever staan de andere bruidjes voor augustus? Ok: -dj -kleed -kostuum , schoenen(gaat hij woensdag voor) -schoenen bruid -juwelen bruid -uitnodigingen (nog ...
Voorbereiding Reacties: 10 4-4-2014 9:52:22

Tiny
YES!
Onder de 100dagen gepasseerd... Nu zullen we de rekker nog vlugger zien dalen! Wel beetje stress aant krijgen of alles op tijd afgraakt... Ventje nu zaterdag om kostuum gaan kijken en schoenen. 9april eerste pas terug van mijn eigen droomkleed . ...
Voorbereiding Reacties: 0 4-4-2014 7:08:17

L.
Locatie foto's
Hoi iedereen,  Wij zijn nog op zoek naar een toffe locatie voor onze foto's. Onze fotograaf stelt onder andere Bokrijk voor. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Of kennen jullie nog een andere leuke binnen- of buitenlocatie?  Alvas...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 3-4-2014 20:18:11

Lies
Het gaat toch nog lukken
Hoewel ik vorige week een beetje mijn moed verloren was, ben ik deze week weer helemaal happy. Het gaat wel goed komen met onze dag.We hebben momenteel een optie op een zaal (en ja deze keer wel zonder andere kapers op de kust). We hebben ...
Voorbereiding Reacties: 4 3-4-2014 19:55:18

Stephanie
misboekje alternatieve huwelijksviering
Nog 134 dagen voor onze grote dag. Hoog tijd om aan de misboekjes te beginnen. Wij plannen een persoonlijke viering onder leiding van Rent a priest. Ik heb al veel mooi tekstjes verzameld, maar vind het moeilijk om er een mooi geheel van te...
Ceremonie Reacties: 6 3-4-2014 17:49:29

Marthe
Trouwfeest in een tent
Hoi, Wij willen graag een trouwfeest met een losse sfeer en wat landelijk. Daarom hebben we gekozen voor een tent, die we zullen aankleden met veldbloemen, vlaggetjes, strobalen,.. Eerst doen we receptie buiten (hopelijk mooi weer!), daarna eten en ...
Locatie Reacties: 6 3-4-2014 16:34:30

tatijanna
zo leuk pakketje gekregen vandage
zoals de titel zegt ik heb vandaag een pakketje gekregen met daar in men trouwschoenen die ik heb gekregen van men ventje christian loubutines en ze zitn echt goe voor in te lopen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 3-4-2014 14:33:36

samantha
huwelijksopening muziek
heey iedereen eindelijk is er gekoze welke muziek we gaan nemen voor onze openingsdans :-) en het is geworden ....... I stand by you van the pretenders Zalige muziek :-) 
Voorbereiding Reacties: 2 3-4-2014 13:13:13

Caroline
Huwelijksreis check
En onze huwelijksreis is ook geboekt. Wij gaan samen met de kindjes een weekje naar Mallorca. Hebben voor een kindvriendelijk hotteltje gekozen met een mooi kinderzwembad. Voor de eerste keer vliegen met de kindjes. Ik ben benieuwd. Iemand tips voor ...
Huwelijksreis Reacties: 11 3-4-2014 11:46:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...