Nu Online
Momenteel zijn er 401 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sylvie
trouwkleed
Dag iedereen,Zaterdag is voor mij weer een hele dag 'pasdag'. 'k Heb een afspraak gemaakt bij Maxim's in Aarschot en bij Atame in Leuven. Is er al iemand naar één van deze twee winkels geweest? En hoe waren jullie ervaringen?'k Hoop dat het...
Andere Reacties: 3 15-9-2005 15:53:14

annabel
life muziek kerk regio Brugge
Hallo iedereen,Kent iemand goede lifemuzikanten (niet te klassiek) voor kerk en receptie?Bedankt voor jullie reactie!groetjesAnnabel
Andere Reacties: 12 15-9-2005 15:28:32

Sofie
hoe misboekjes samenstellen?
Dag bruidjes,Ik ben al volop bezig met mijn misboekje, misschien wel wat vroeg maar dan is het toch al gedaan hé! Ik ben gaan zoeken op adagioceremonie en heb heel wat mooie teksten daar gevonden. Nu neem ik gewoon teksten uit het ene misboekje ...
Andere Reacties: 26 15-9-2005 12:24:57

Barbara
DJ vlaaams-brabant
Hey,Wij zijn nog op zoek naar een dj.Onze feestzaal is het hof van Welde in Nossegem en je kan daar vrij je dj kiezen maar vindt dat niet makkelijk.Dus als jij ons een dj kan aanraden zou heel leuk zijn.dadakes
Andere Reacties: 8 15-9-2005 11:37:55

Gaëlle
vrijgezellenfeest
hoi bruidjes!Net vrijgezellenfeest achter de rug, 't was heel leuk. Heb een "hoe goed kennen jullie elkaar" kwis gedaan, en moest bij elk fout antwoord een opdracht doen (een auto tegenhouden en drie kussen vragen, een liedje zingen op stra...
Andere Reacties: 1 15-9-2005 0:31:12

Sophie
Raad aan toekomstige bruidjes
Lieve medebruidjes,Binnen een paar dagen is het zover voor mij. Ik dacht dat ik geen zenuwen of stress had maar ik ben maandag ziek geworden. Hoge koorts, virale infectie...dus nu verplichtend platte rust en veel slapen.Ik besef van mezelf dat ik tev...
Andere Reacties: 5 14-9-2005 22:32:29

Annelies
tav BARBARA - kerk Wippelgem
Hoi Barbara, ik had hier ergens een berichtje geplaatst ivm de kerk in Wippelgem (tegenover het kasteel), en jij had gereageerd, maar nu vind ik dat bericht niet meer terug, vandaar dat ik een neiuw berichtje begin.We zijn dit weekend daar geweest, t...
Andere Reacties: 2 14-9-2005 22:31:51

Annelies
Ceremoniemeester omgeving Gent
Hoi, wij trouwen in mei 2006 en zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester en ook naar een (oldtimer)busje waar zo'n 22 personen inkunnen. Ceremoniemeester en busje moeten van mij niet van t zelfde bedrijf komen, of gebeurt dit normaalgezien wel zo? ...
Andere Reacties: 6 14-9-2005 22:23:24

Isabelle
tekste voorblad misbekje
Hallo iedereen,Ben volop bezig aan de voorbereiding van mijn misboekje, maar ik vind maar niet de juiste woorden voor op het voorblad. Ben op zoek naar een mooie tekst of klein gedichtje. Iemand een idee? Alvast bedanky voor de moeite.
Religie Reacties: 10 14-9-2005 18:43:41

Katrien
muziek kerk
Effe een enquête houden :-)Hebben jullie allemaal live-muziek in de kerk, of zijn er onder jullie ook die enkel met Cd's werken?
Andere Reacties: 15 14-9-2005 12:39:30

Lieve
Oeps... geen zaal meer
Hey,wij trouwen op 1 september 2006. Nog tijd genoeg zou je zo zeggen. Maar mijn vriend vertrekt volgende maand voor vier maanden naar Afghanistan en maandag kregen we het slechte nieuws te horen dat de zaal die we wilden, niet voor ons zal zijn (is ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-9-2005 12:32:12

Sofie
Aan Ilse
Hey Ilse,Ik leesde in een reactie van u dat jij dit weekend naar Mia Monta gaat om te passen. Ik de week daarna, den 24sten. En inderdaad ze zijn daar zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik denk ook wel dat ik daar mijn goesting ga vinden. Mijn zus heeft...
Andere Reacties: 0 14-9-2005 12:18:00

gert
onze website
Hallo iedereen,Naar aanleiding van ons huwelijk heeft mijn liefste schatje een website gemaakt en die is nu klaar ! Voor de geïnteresseerden : www.gert-en-ronny.beGroetjes,Gert
Andere Reacties: 5 14-9-2005 10:15:26

Leen
tips voor kadootje ouders.
hallo iedereen,ik trouw deze zomer ook en ik zoek al een hele tijd naar een leuk kadoo voor mijn ouders en schoonouders te geven op 't feest. Mijn schoonzus had de vrouwen een boeket gegeven en de mannen een snoep/drank mand.Dit vind ik niet zo goed ...
Ideeën Reacties: 7 13-9-2005 19:19:50

haiko
Binnenlocatie trouwfoto's Twente
Weet iemand een geschikte trouwlocatie in het oosten van Twente? Omgeving Enschede...Blijkt dat het niet zo mooi weer gaat worden de 15e.... :-(
Locaties - Fotografie Reacties: 1 13-9-2005 18:15:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...