Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Leen
bloemen regio Brugge
Hallo iedereen,ik trouw op 26 augustus 2006 te Brugge en ik ben nog op zoek naar iemand die bloemen kan schikken voor in de kerk enkele stukjes (altaar, stoelen,...)Kan iemand mij verder helpen?alvast bedankt voor de moeite,Leen
Bruidsboeket Reacties: 9 12-9-2005 14:49:27

Lien
server plat ??
vraagje : Kunnen jullie nog reacties lezen ? Ik niet helaas ...groetjesLien
Andere Reacties: 2 12-9-2005 12:51:06

Guy
priester
Hallo,wij gaan binnenkort een afspraak maken met onze priester. Maar wat moeten we verwachten van zo'n gesprek? Wat zijn jullie ervaringen?groetjes,Guy29/7/2006
Andere Reacties: 4 12-9-2005 12:23:32

ann
nog 5x slapen...
Hieperdepiep hoera!Als ze me deze week vragen "wanneer trouw je?", kan ik eindelijk antwoorden "deze week, zaterdag!"Spannend!
Andere Reacties: 5 12-9-2005 11:00:41

Cindy
Dirk Bellens / ceremoniemeester AAN ELS
Hallo Els,Bedankt voor de info over deze ceremoniemeester, maar ik kan hem niet bereiken op zijn gewoon nummer.Heeft hij soms een GSM of emailadres? groetjes Cindy
Voorbereiding Reacties: 2 12-9-2005 10:44:32

annabel
Feestzaal Haeneveld
HalloHeeft er iemand ervaring met feestzaal Haeneveld in Jabbeke (Brugge).Graag reacties zowel positief als negatief.GroetjesAnnabel
Andere Reacties: 0 12-9-2005 9:47:06

An
PIERRE - YVES
Hallo allemaal,Vrijdag was het dan zover, met een klein hartje naar Brussel voor de 2de pas, na een slechte ervaring bij de eerste. Het kleed was dik in orde. Er waren 2 verkoopsters die echt mega-vriendelijk waren, wisten waarmee ze bezig waren etc....
Andere Reacties: 0 12-9-2005 8:16:34

Silvia
liedjes gezocht!!!
Hallo,ik ben op zoek naar een liedje dat ik kan gebruiken in de mis; maar het moet te maken hebben met het bedanken van mijn ouders! Liefst een nederlandstalig ... Kent iemand zo één???En andere mooie liedjes voor in de kerk zijn ook altijd...
Andere Reacties: 2 11-9-2005 19:31:19

Liselotte
muziek huwelijksviering
Wij zouden voor de muziek tijdens de viering kiezen voor latijns-amerikaanse muziek omdat wij ons hart daar verloren hebben en er tevens op huwelijksreis gaan. Kent er iemand latijns-amerikaanse muziek die gaan over (de goede kanten van) de liefde. ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 11-9-2005 15:21:32

Lien
waar kan ik huwelijkslingerie vinden ?
goede morgen Een vraagje : gisteren ben in Oostburg (NL) bruidskledij gaan passen en daar deden ze me een korsetje aan speciaal voor onder een bruidsjurk. Weet iemand waar ik dit in België (liefst W-Vl) ook kan vinden?MercikesLien
Andere Reacties: 2 11-9-2005 13:17:51

Liselot
Muzikale verzorging van de huwelijksmis
Hallo,wij zijn onze huwelijksmis aan het voorbereiden en mogen van de priester niet met cd's werken. Op zich geen probleem want wij vinden live muziek wel charmant. Ken jij een zanger, zangeres, pianospeler of iets dergelijks in de streek van Oostd...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 11-9-2005 11:33:47

Sharon
de feestzaal kiezen
Dag iedereen, wij zijn nu volop bezig met het zoeken van een feestzaal. Het moment van keuze is nu nabij. We hebben nog vier zalen over die ons het meest aanspreken. Heeft iemand ervaring met deze zalen? Zowel positieve als negatieve...De zalen: Caip...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 11-9-2005 11:20:47

Nathalie
IK ZOEK EEN NAAISTER DIE MIJN TROUWJURK KAN MAKEN!
Ben jij een naaister of ken jij iemand die goed kan naaien en die bereid is om een trouwjurk te maken, gelieve mij de gegevens te geven aub! Dank je!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-9-2005 10:57:35

eva
kerk en stadhuis
HoiWij trouwen op 28/7/2006 en de zaal ligt al vast. Moeten we dan nu ook al de kerk en het stadhuis gaan vastleggen of is dit nog te vroeg?Ik zou graag weten hoe jullie dit gedaan hebben.Groeten Eva
Andere Reacties: 8 10-9-2005 19:48:19

Vicky
Kent iemand deze zalen?
Dag beste mensenVolgende week gaan we enorm veel zalen bezoeken:* Kasteel van Zwijnaarde te Gent Zwijnaarde* Braemhof te Gentbrugge* Scala in Beveren* Kasteel van Wippelgem in Gent* Hof van Damme in Kallo* Hotel Serwir in Sint Niklaas.Heeft er iemand...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 10-9-2005 15:39:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...