Nu Online
Momenteel zijn er 462 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
Tav Kim: trouwen in wommelgem
Dag KimSorry dat ik zo laat reageer, was een tijdje op verlof!Leuk om nog iemand van wommelgem terug te vinden, ook al ben ik daar al een tijdje weg...Wij trouwen ook in de kerk van Wommelgem, maar de datum staat nog niet vast, dat zal een beetje afh...
Locatie Reacties: 0 10-9-2005 10:31:16

sofie
binnenkomen kerk
Hoi hoi, nog eens een vraagje. Ik had graag met mijn papa in de mis gearriveerd en me laten "wegschenken", terwijl mijn toekomstige met zijn mama naar voor gaat. Nu had ik zo'n romantisch ideeke om tot van voor in de kerk te gaan met mijn p...
Andere Reacties: 9 9-9-2005 23:13:33

Ruth
Morgen trouwen we!!
Hallo iedereen!! MOrgen is het eindelijk zover: we trouwen!!! Alles is klaar, we zijn nu op ons gemak nog thuis, een beetje relaxen en alles een beetje opruimen. Vandaag zelfs nog tot 16u gewerkt, maandag wel een dagje verlof!!! Duimen allemaal voor ...
Andere Reacties: 2 9-9-2005 20:30:55

Katrien
Aan Lindsay: dj Musicpoint
Hoi Lindsay,Ik las dat jullie dj musicpoint hebben gekozen voor jullie feest. Hun site spreekt wel aan, vind ik. Wanneer trouwen jullie precies? Misschien kan je achteraf laten weten of musicpoint aan te raden is?groetjesKatrien30-09-2006
Andere Reacties: 1 9-9-2005 18:35:09

Vicky
Wijzigingen volop!
HeyTerug uit verlof en oh, heb dit forumtje toch een beetje gemist, wou bijna een internetcafé zoeken in Praag, maar mocht niet van mijn toekomstige... Morgen even op mijn gemak alles lezen.Nu de veranderingen... We gingen trouwen op 26/05/200...
Andere Reacties: 0 9-9-2005 18:13:28

Lien
persoonlijke huwelijksgelofte
Wie van jullie heeft een persoonlijke huwelijksgelofte ? Kunnen jullie mij die eens doorsturen : hier ofwel per e-mail : callenslien@hotmail.com MercikesLien
Andere Reacties: 4 9-9-2005 14:27:51

gert
zonnebank 2
Hallo iedereen,Mijn vraag sluit een beetje aan bij het berichtje van Davine hieronder. Ik ga reeds af en toe naar de zonnebank, maar ik heb telkens witte plekjes op mijn schouderbladen die niet mee bruinen. Probleem is dat mijn jurk een open rug heef...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 9-9-2005 13:45:10

Leen
make - up aan huis
Hey iedereen,ik trouw 26 augustus 2006 te Brugge en ik ben nog op zoek naar iemand die mijn make - up zou kunnen komen doen aan huis.Kunnen jullie me helpen,alvast bedankt voor de moeite,Leen
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 9-9-2005 13:32:00

davine
zonnebank
Weet er iemand wanneer ik onder de zonnebank moet gaan om een bruin kleurtje te hebben op onze grote dag 31 maart 2006. En ook hoelang en hoeveel keer je onder de zonnebank mag in een week.Alvast bedanktDavine
Andere Reacties: 5 9-9-2005 10:00:16

Cindy
Bruidsparadijs - ceremoniemeester
Hallo, Hier ben ik weer, Heeft er iemand ervaring met de ceremoniemeesters van het bruidsparadijs?Ons vervoer komt van ginder, en het is misschien gemakkelijk om onze ceremoniemeester van daar ook te nemen.de besprekingen doe je wel met het Bruidspar...
Voorbereiding Reacties: 5 9-9-2005 9:25:42

Guy
liedje huwelijksmis
Dag allemaal,Wij gaan in onze huwelijksmis 6 liedjes spelen. Wij hebben er momenteel 5 die voor ons een speciale betekenis hebben. Nu zijn we dus hopeloos op zoek naar een zesde nummer. We zoeken een nummer dat bij het grote publiek niet al te bekend...
Andere Reacties: 7 9-9-2005 9:15:07

sandy
dringend leuke tips gezocht
hallo,wij zijn nu bijna 2 maanden getrouwd maar omdat onze huwelijksreis helemaal fout is gelopen wil ik mijn man verrassen met iets leuks, romantisch... Ik had al gedacht aan een romantisch weekendje weg, in nederland of belgië. Heb alleen geen...
Andere Reacties: 8 9-9-2005 8:17:17

sofie
fotoshoot in namiddag op winterdag
Hoi trouwertjes,Wij trouwen op 18 februari 2006 en zouden de foto's van ons in de voormiddag nemen. Met de familie moeten we echter in de namiddag foto's nemen. Onze mis is om 13u30 en daarna zouden we een klein receptieke willen doen voor de collega...
Andere Reacties: 3 8-9-2005 20:37:22

leslie
trouwkleed te koop
Hoi! Ik verkoop mijn trouwkleed : prachtige gebroken- witte lange bruidsjurk uit één stuk, met sleep van ongeveer 1,5meter lang, zonder al te veel frulletjes, wordt achteraan met rits en met kleine knopjes gesloten - voor bruid van ongeveer...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 8-9-2005 18:54:07

Cindy
Ceremoniemeester niet vrij !
Hallo, Onze ceremoniemeester is niet vrij, hij heeft een trouw in zijn eigen familiekring.Dus nu ben ik op zoek naar een andere, iemand goede ervaringen in het Antwerpse ? Is vrij dringend aan het worden. De meeste zijn al besproken voor juni 2006. W...
Voorbereiding Reacties: 2 8-9-2005 18:30:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...