Nu Online
Momenteel zijn er 462 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Isabelle
eerste lezing misboekje
Ben al wat ideeën aan het opdoen voor het samenstellen van ons misboekje. Wat de eerste lezing betreft had ik gedacht aan een tekst, zoals er zijn " de parabel van het gele eendje, dat van die twee mensen met dezelfde voestappen. Bestaan er...
Religie Reacties: 13 8-9-2005 17:26:23

Nathalie
Wat deden jullie de laatste 48 uren voor jullie huwelijk (tips enzo?)
HoiWat deden jullie zoal de laatste 48 uren voor jullie huwelijk?Tips zijn meer dan welkom!Toedels!
Andere Reacties: 5 8-9-2005 15:53:30

Nathalie
Mooie trouwkledij
Hallo,zit hier regelmatig op te kijken en ook op nog andere forums. Het is een onderwerp over dresstyle.nl, een trouwwinkel die voor goedkope prijzen trouwkledij op maat maakt (300-700euro). Hier staan enkele voorbeelden. Ik ga als ik mijn trouwkleed...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 8-9-2005 15:46:08

Natascha
pierre yves
HalloIk lees nu weer maar eens dat er problemen zijn met pierre-yves.Heeft er eigenlijk iemand goede ervaringen met pierre-yves, en in het bijzonder te Aalst? Ik heb namelijk een afspraak volgend weekend (17/09/05).GroetjesTascha
Andere Reacties: 7 8-9-2005 12:48:05

Gaëlle
t.a.v. An (24.09)
Hoi AnIk las in een ander bericht op dit forum over je kleed bij Pierre-Yves en dat je morgen nog eens mag gaan passen. Wat een pech zeg, lijkt me vreselijk! Ik duim dat het morgen wél goed zal zijn, laat iets weten he. groetjesGaëlle
Andere Reacties: 0 8-9-2005 12:15:25

Guy
video of dvd
Dag iedereen,Wij zouden graag ons huwelijk vastleggen op film. Kan er ons iemand een goeie en betaalbare persoon of firma aanraden? Omgeving Antwerpen.Alvast bedankt en groetjes,Guy29/07/2006
Andere Reacties: 6 8-9-2005 12:01:43

Lien
ontroerend dankwoord ouders
Goede morgen iedereenIk ben begonnen aan mijn misboekje en aangezien mijn ouders heel belangrijk zijn voor mij en ik hen die dag nog eens speciaal wil bedanken ben ik op zoek naar een ontroerend gedichtje of dankwoord.Ik heb hier al eens gezocht maar...
Andere Reacties: 7 8-9-2005 8:22:16

Cindy
Ceremoniemeester
Hallo,Morgen ga ik een afspraak maken bij onze ceremoniemeester ( Dhr. Loncin ), wat moet ik zeker vragen en afspreken op een eerste afspraak? Word er al een soort draaiboek gemaakt?Groetjes Cindy24/06/2006
Voorbereiding Reacties: 2 7-9-2005 22:43:01

Wendy
Probleem: burgerlijk en kerkelijk huwelijk op 1 dag of niet?
Hallo!Wij trouwen op 08.07.2006 te Aalst. Zowel het stadhuis als de kerk liggen reeds vast voor die datum, maar nu beginnen we te twijfelen of we het wel op één dag zouden doen. Stadhuis is gepland voor 14u en kerk om 15u. Deze planning i...
Andere Reacties: 14 7-9-2005 22:23:47

Caroline
kasteel van nieuwland
Hallo,wij hebben net getekend bij kasteel van nieuwland in aarschot.Zijn er nog mensen die daar hun feest hebben gehouden of die daar naar een feest zijn geweest?Alvast bedankt carol
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 7-9-2005 21:17:55

Sylvie
Viering in open lucht
Beste allemaal,Onze huwelijksviering, van 1 juli 2006, is gepland in de tuin van onze feestzaal. We hopen met deze datum natuurlijk om een mooie zonnige dag. Maar aangezien niets zeker is zijn we nog op zoek naar iets om onder te staan. Liever gee...
Ideeën Reacties: 2 7-9-2005 17:43:57

Elke
trouwdatum 8/07/06
Hey beste trouwers,Mijn vriend en ik trouwen op 8 juli 2006 zijn er hier nog trouwers die dan in het huwelijksbootje stappen? Of rond die periode en zo ja hoe ver staan jullie in je planning? Ik zou het leuk vinden van dit eens te horen.groetjes,Elke
Andere Reacties: 8 7-9-2005 17:05:51

Annabelle
Zaal Outfort - Hoboken
Hallo iedereen, via iemand hier heb ik deze zaal als tip doorgekregen. De zaal lijkt me echt wel tof!Zijn er nog mensen die hier al een feest gedaan hebben of naar een feest geweest zijn.Wat zijn jullie ervaringen met deze zaal? De positieve evenals ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 7-9-2005 15:56:31

Sofie
Gemeentehuis
Is er iemand die weet of je moet trouwen in het gemeentehuis waar je woont of is dit eender waar?
Andere Reacties: 8 7-9-2005 15:10:10

Isabelle
binnenlocatie alast
In februari 2006 stappen we in het huwelijksbootje. We zijn op zoek naar geschikte binnenlocaties voor het nemen van foot's dit in de regio van Aalst. Iemand een idee
Locaties - Fotografie Reacties: 6 7-9-2005 14:37:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...