Nu Online
Momenteel zijn er 486 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nicolas
Aan Lien
Hey! Mooie datum om te trouwen e! Van ons liggen volgende zaken vast: feestzaal, kerk, stadhuis, vervoer, ceremoniemeester, fotograaf. Nu willen we binnenkort ook een DJ en een pastoor hebben.En jullie? Hoe ver staan jullie met jullie voorbereiding...
Andere Reacties: 5 7-9-2005 14:17:49

Annelies
Kerk van Wippelgem
Is er iemand die getrouwd is of nog gaat trouwen in de Kerk van Wippelgem (= O-L-V ter Troost, rechttegenover Kasteel van Wippelgem)? Valt de pastoor een beetje mee ;-)Annelies
Andere Reacties: 1 7-9-2005 14:14:35

Vanessa
Wat neem ik mee?
Dag medebruidjes,Wij trouwen vrijdag, binnen 2 dagen dus.tijdens de fotoreportage en avondfeest ga 'k een rugzakje in de auto leggen met dingen die 'k wel eens zou kunnen nodig hebben.(vochtige doekjes, deodorant, reservekousen, make-up, zakdoekjes,....
Andere Reacties: 4 7-9-2005 14:03:55

Annelies
ADT - Antwerp Deejay Team
Iemand ervaring met ADT (Antwerp Deejay Team) op een huwelijksfeest?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 7-9-2005 13:50:29

Coremans
goedkoop trouwvervoer
Voor ons huwelijk op 13/05/06 ben ik nog op zoek naar vervoer.Ik had gedacht aan een treintje (cfr.in een pretpark), maar ik vind zo direct niets. Iemand enig idee (liefst provincie antwerpen).Mocht dit niets worden, dan is een busje nog altijd tof,...
Voorbereiding Reacties: 4 7-9-2005 12:10:57

saskia
documenten aanvraag huwelijk
Hoi medetrouwertjes,1 oktober kunnen wij eindelijk naar het gemeentehuis om ons huwelijk aan te vragen. Dit kan bij ons namelijk maar zes maanden van tevoren. Kan iemand me vertellen welke documenten ik dan moet bijhebben? Moeten er ook documenten va...
Voorbereiding Reacties: 7 7-9-2005 11:54:50

Nicolas
DJ Wilfried Caen
Hallo,kent er iemand DJ Wilfried Caen uit Gits? Goeie ervaringen?Alvast bedanktNicolas & Lieselot26/05/06
Andere Reacties: 1 7-9-2005 11:31:58

Sylvie
DJ Bart De Graaf (prijs)
Hallo iedereenWij willen graag onze dj voor het avondfeest binnenkort vastleggen. Hier en daar vind je ook de naam Bart De Graaf terug, wat mag deze dj kosten?Alvast bedankt!Syl*
Andere Reacties: 13 7-9-2005 10:34:16

Ruth
Zaterdag onze grote dag!!
Hallo!!het is eindelijk zover, zaterdag trouwen we! Ik had gehoopt op goed weer (zo hadden ze het toch voorspeld) maar zo te horen zal het toch niet zooo goed zijn... Ik mag het me nog niet te veel aantrekken of ik wordt helemààl nerveus!! ...
Andere Reacties: 6 6-9-2005 22:51:47

kimberley
prijs
ik zou graag voor ik alles regel een ruwe schatting maken van de totaalprijs met alles inbegrepen voor ik dingen regel dat ik kan kijken hoeveel ik per maand moet sparen. ken er daar soms iemand mij bij helpen
Voorbereiding Reacties: 10 6-9-2005 19:22:00

kimberley
prijs
Andere Reacties: 0 6-9-2005 19:20:45

kimberley
is dit waar
hello iedereen men heeft mij verteld dat je om voor de kerk te willen trouwen moet betalen is dit waar en wat is de kostprijs
Voorbereiding Reacties: 8 6-9-2005 17:49:15

davine
Gastenboek
Ik ben bezig met tekstjes aan het zoeken vor men gasten boek . Maar ik heb eigenlijk een probleem met het boek .Waar vind je zo iets. Ik wou eerst werken met losse bladen om dat ik dan de teksten met de computer er kon opzetten daar ik geen mooi hand...
Ideeën Reacties: 16 6-9-2005 16:52:16

kirsten
Naamkaartjes op tafel, de voornamen er op of Meneer janssens bvb?
We plaatsen naamkaartjes op de tafels, schrijf ik daar de voornamen op of bvb meneer Jansens?ki(nog 10 dagen)
Voorbereiding Reacties: 6 6-9-2005 16:23:05

Sophie
24/09/2005
Hoi medebruidjes,Vroeg me af wie er nu nog allemaal trouwt op deze dag.In mijn omgeving zijn er veel mensen die die dag ook iemand kennen die huwt.Hoever staat het bij jullie met de voorbereidingen? En met de zenuwen?Groetjes,Sophie
Andere Reacties: 3 6-9-2005 15:33:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...