Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kimberley
help
hello iedereen ik word 20 in november. mijn vriend heeft op 3september 05 mij ten huwelijk gevraagd. ik heb nog geen ervaringen met huwelijken en ik weet ni echt goed hoe ik er moet aan beginnen en welke gewoonten er zoal zijn omtrent de bruiloft. wi...
Voorbereiding Reacties: 5 6-9-2005 10:40:35

Marjan
cinestudio
Heeft er iemand ervaring met cinestudio van Kristiaan Sauter? Zowel over de fotografie, film, interbox...van cinestudio zijn tips meer dan welkom. Of nog andere tips voor fotograaf in de buurt van Sint-Niklaas?
Fotografie Reacties: 4 5-9-2005 22:51:20

Ann
Huwelijksbeurzen
Hey iedereen, 19 mei 2006 wagen mijn vriend en ik de grote stap. Nu heb ik van veel mensen al gehoord dat het interessant is om de huwelijksbeurzen af te schuimen om ideëen op te doen. Weet iemand waar ik data hiervan kan terugvinden? Of weet ...
Andere Reacties: 14 5-9-2005 14:48:38

Ann
Moeilijke zoektocht naar een goede fotograaf
Hello, kent er iemand een goede fotograaf die voor een redelijke prijs een ganse dag filmt/fotografeert en een trouwalbum maakt? Liefst in de omgeving van Lummen Tessenderlo.Alvast bedankt voor de tips!GroetjesAnn
Fotografie Reacties: 11 5-9-2005 14:42:08

Silvia
goede raad nodig
Hallo,ik trouw op 28 april 2006. Ik ben al vollop bezig met de voorbereidingen maar ik ben nog op zoek naar een toffe locatie om foto's te maken, liefst regio Hasselt. Ook zijn teksten voor de uitnodiging ( niets te plechtig), foto's van kleedjes, ....
Andere Reacties: 7 5-9-2005 13:39:30

Evy
De Waerboom te Groot Bijgaarden
Hallo,Wij trouwen op 22/07/2006 en onze feestzaal is reeds gereserveerd. Graag had ik wat meer geweten over mensen die er onlangs ook hun feest hielden. Hoe was het? Op wat te letten bij reservatie, enzz...xxx
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 5-9-2005 13:08:04

Sofie
trouwkleed eerste keer passen