Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kimberley
help
hello iedereen ik word 20 in november. mijn vriend heeft op 3september 05 mij ten huwelijk gevraagd. ik heb nog geen ervaringen met huwelijken en ik weet ni echt goed hoe ik er moet aan beginnen en welke gewoonten er zoal zijn omtrent de bruiloft. wi...
Voorbereiding Reacties: 5 6-9-2005 10:40:35

Marjan
cinestudio
Heeft er iemand ervaring met cinestudio van Kristiaan Sauter? Zowel over de fotografie, film, interbox...van cinestudio zijn tips meer dan welkom. Of nog andere tips voor fotograaf in de buurt van Sint-Niklaas?
Fotografie Reacties: 4 5-9-2005 22:51:20

Ann
Huwelijksbeurzen
Hey iedereen, 19 mei 2006 wagen mijn vriend en ik de grote stap. Nu heb ik van veel mensen al gehoord dat het interessant is om de huwelijksbeurzen af te schuimen om ideëen op te doen. Weet iemand waar ik data hiervan kan terugvinden? Of weet ...
Andere Reacties: 14 5-9-2005 14:48:38

Ann
Moeilijke zoektocht naar een goede fotograaf
Hello, kent er iemand een goede fotograaf die voor een redelijke prijs een ganse dag filmt/fotografeert en een trouwalbum maakt? Liefst in de omgeving van Lummen Tessenderlo.Alvast bedankt voor de tips!GroetjesAnn
Fotografie Reacties: 11 5-9-2005 14:42:08

Silvia
goede raad nodig
Hallo,ik trouw op 28 april 2006. Ik ben al vollop bezig met de voorbereidingen maar ik ben nog op zoek naar een toffe locatie om foto's te maken, liefst regio Hasselt. Ook zijn teksten voor de uitnodiging ( niets te plechtig), foto's van kleedjes, ....
Andere Reacties: 7 5-9-2005 13:39:30

Evy
De Waerboom te Groot Bijgaarden
Hallo,Wij trouwen op 22/07/2006 en onze feestzaal is reeds gereserveerd. Graag had ik wat meer geweten over mensen die er onlangs ook hun feest hielden. Hoe was het? Op wat te letten bij reservatie, enzz...xxx
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 5-9-2005 13:08:04

Sofie
trouwkleed eerste keer passen
Dag bruidjes,Ik mag eindelijk den 25sten september voor de eerste keer trouwkleedjes gaan passen. Heb zojuist gebeld naar Mia Monta in Zottegem voor een afspraak. Iemand ervaring met die winkel? Ze zijn er alleszinds heel vriendelijk! Heb ook naar pi...
Andere Reacties: 11 5-9-2005 12:19:59

Julie
Manoir Stuivenberg
Hallo, Is er al iemand naar een trouwfeest geweest in Manoir Stuivenberg (Varsenare - Brugge)?Ik zou graag jullie bevindingen horen over het eten en de service. Ook suggesties voor andere zalen in het Brugse zijn meer dan welkomAlvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 5-9-2005 12:04:29

Gaëlle
fotolocatie: HELP!
hoi bruidjeswij zouden normaal onze foto's nemen in de Nationale Plantentuin in Meise maar nu laten ze mij weten dat we daar niet volledig met de auto in mogen omwille van werken (hebben NU pas gebeld!!). Ik weet dat mijn ventje echt heel graag zijn ...
Andere Reacties: 3 5-9-2005 10:59:21

Ilse
witte duiven
Hallo! Wij trouwen op 4 augustus 2006. Onze feestzaal, dj en kerk liggen reeds vast. Wij zouden graag nog witte bruidsduiven loslaten bij het verlaten van de kerk. Wie kan me aan adressen helpen want de meeste die ik op internet vind zijn in nederlan...
Andere Reacties: 6 4-9-2005 22:05:07

Joke
Trouwkleed
Dag iedereen!binnenkort ga ik kijken voor een trouwkleed. heeft er iemand goede tips qua winkel? kent er iemand Farah Love in zwijndrecht?en Maxims Couture in aarschot?Ik vind de jurken van linea raffaeli prachtig alsook die van rembo. heeft er ieman...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 4-9-2005 19:54:48

Sofie
Feestzaal
Hallo iedereen,Wij zijn op zoek naar een geschikte feestzaal voor ons huwelijksfeest in de provincie. Iemand leuke, betaalbare ideeën?
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 4-9-2005 12:57:42

Lien
gisteren droomkleed gepast ...
dag mede-bruidjesGisteren heb ben ik trouwkleedjes gaan passen. Eerst naar het bruidsparadijs in Kapellen en dan naar het Bruidshuis in Merksem. Daar hing het dan ook het was van San (St) Patrick en ik vond het beeldig. Nu was mijn vraag : zijn er...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 4-9-2005 11:39:13

Nathalie
HEEFT ER IEMAND EEN TWEEDEHANDSKLEED VAN LINEA RAFFAELLI TE KOOP?
Ja het onderwerp zegt het al he, ik vind deze collectie zo mooi!!Misschien willen jullie het kleed wel verkopen (of verhuren voor 1 dag)?!Groetjes en bedankt voor een reactie!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 3-9-2005 22:46:15

Gaëlle
kleedje afgehaald!
dag bruidjes!Vandaag mijn kleedje al gaan halen voor de 16e (we wonen nogal ver van de bruidswinkel, vandaar ...) Ik heb het meegekregen in een grote plastic hoes, maar moet ik dat daar nu best in laten of net niet? Ben het vergeten vragen, in al mij...
Andere Reacties: 4 3-9-2005 22:11:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...