Nu Online
Momenteel zijn er 319 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lieve
DJ Corona?
Helaba,heeft iemand ervaring met discobar Corona?Groetjes,Lieve
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 29-8-2005 8:09:26

JOKE
muziek
hallo iedereen,Wij zijn zaterdag getrouwd en twas fantastisch, die zenuwen vooraf zijn echt niet nodig alles loopt vanzelf op wieltjes...Wij vertrekken nu op huwelijksreis naar Egypte om te duiken en om wat uit te blazen..De mis was prachtig mede doo...
Andere Reacties: 0 28-8-2005 14:32:14

Annabelle
Locatie voor feest Deurne
Hoi iedereen,zelf ga ik trouwen in september 2006, dus ben ik momenteel op zoek naar een toffe locatie.Ik zou graag in Deurne een leuke zaal vinden maar ben hier zelf allesbehalve bekend. Er moet een buiten aan zijn (voor een bbq). natuurlijk een leu...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-8-2005 13:21:20

Nancy
Huwelijksreis:China of Mexico?
Hallo trouwertjes.We trouwen in juli 2006 en kijken eens rond voor een huwelijksreis (najaar 2006). Wat ons op dit moment wel interesseert is China of Mexico. Maar we weten niet goed of dat wel leuk is als huwelijksreis. Mijn toekomstige schoonzus i...
Huwelijksreis Reacties: 12 28-8-2005 11:46:15

andy
KA music najaarpromotie
Graag willen wij van Ka-Music alle koppeltjes proficiat wensen met hun aanstaand huwelijk.Langs deze weg brengen wij nog even iedereen op de hoogte (vrijblijvend) van onze najaarpromotie die start van 1 september tot 15 oktober.U krijgt als u boekt v...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 28-8-2005 9:30:39

ann
geven jullie de DJ te eten?
Hoi,Geven juliie de DJ te eten? Ik was dat niet van plan, en onze DJ heeft er ook niet naar gevraagd, maar toen we onze menu gingen vastleggen vroegen de mensen van de zaal of we dit wel of niet wilden doen? Wordt dit zo gedaan? Maw hoort dit zo? Ik ...
Andere Reacties: 14 27-8-2005 22:02:43

inge
Tav: Christophe: cversaevel@skynet.be
Christophe,Je reclame voor jezelf is een beetje teveel van het goede!Je zet zelfs reclame voor jezelf bij topics van vragen over collectie bruidskleren.Als je hier reclame wil maken, gelieve je dan te richten tot de adverteerders en te betalen voor p...
Andere Reacties: 3 27-8-2005 21:00:00

Debbie
budget
Dag iedereen, ik ben juist begonnen met het voorbereiden van mijn trouwfeest volgend jaar. Ik wou eens weten hoeveel jullie voor alles betalen? Ik heb er namelijk geen idee van hoeveel alles kost.Groetjes Debbie
Andere Reacties: 27 27-8-2005 12:45:51

Sylvie
Auto's en ceremoniemeester?
Dag iedereen!Wij hebben morgen een afspraak bij BClimo in Gent voor de auto's en eventueel een ceremoniemeester. Heeft iemand al ervaring met deze mensen? Mij lijkt het zo'n megabedrijf te zijn?Groetjes,Sylvie 11/03/2006
Ceremonie Reacties: 6 26-8-2005 14:06:24

cindy
site voor de bruidegom
Hoi,kent er iemand site's waar je kostuums kan zien van de bruidegom.grts 10.06.2006 cindy
Andere Reacties: 4 26-8-2005 12:51:45

Lieve
Schieting?
Hey,ik heb hier op het forum al vaak het woord 'schieting' horen vallen. Wat is dit precies?Groetjes,Lieve
Andere Reacties: 4 26-8-2005 11:17:59

Kathleen
Getuigen
Hallo iedereen!!Wij trouwen volgend jaar en we zouden graag onze getuigen willen vragen.We willen dit niet 'gewoon' vragen. Heeft er iemand een origineel idee?GroetjesKathleen & Hendrik26/08/2006
Andere Reacties: 5 26-8-2005 8:05:17

stefanie
vrijgezellenfeestje
hoi! Hoewel ik hier op dit forum reeds in het verleden al het één en ander heb gelezen over "vrijgezellige" feestjes (als lijdend voorwerp of als meewerkend voorwerp), zou ik jullie graag vragen of iemand me kan helpen met wat ins...
Andere Reacties: 2 25-8-2005 23:22:54

Joke
Misboekjes
Hallo!Ik ben op zoek naar vb van misboekjes. joke.vanimpe@telenet.begroetjes
Locaties - Viering Reacties: 1 25-8-2005 20:03:14

Valerie
tijd tussen kerk en feestzaal- hapjes?
Hallo,Nog 9 dagen te gaan en dan is het onze grote dag. We hebben met de ouders onze dag gaan bespreken en nu is er het één en ander verandert. Om 12u komt de familie en de getuigen bij ons thuis toe om samen belegde broodjes te eten. Om 13...
Andere Reacties: 7 25-8-2005 19:54:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...