Nu Online
Momenteel zijn er 319 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

els
prijs ceremoniemeester
Hey,Ik ben nog op zoek naar een ceremoniemeester en ik had graag geweten hoeveel dit ongeveer kost. groetjes,Els29-07-2006
Andere Reacties: 11 25-8-2005 19:33:06

Lien
ervaring met DJ Bart De Graaf ?
Dag collega bruidjesHier ben ik nog even, ik heb van Sophie alvast DJ Bart De Graaf doorgekregen om de muziek op te luisteren op ons feest. We hebben intussen al een optie genomen op hem maar ik vroeg me af zijn er nog onder jullie die hem al eens ho...
Andere Reacties: 5 25-8-2005 16:43:08

griet
gezocht....
hallo allemaalik heb alle berichtjes al doorgenomen en heb wel al wat tips gekregen maar toch nog even concreet:wij trouwen in maart 2006 en zijn ook, net als zovelen blijkbaar, op zoek naar een toffe feestzaal; niet stijf, waar we een BBQ of zoiets ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 25-8-2005 16:25:49

Lien
Bruidsjurk Missotten???
weet er iemand waar ik een website vindt van Missotten Strijbol??? Of een site waar redelijk wat jurken van haar opstaan?
Andere Reacties: 4 25-8-2005 13:30:41

Annelies
Kasteel van Wippelgem
Hallo, zijn er mensen die ervaring hebben met het Kasteel van Wippelgem? Wij trouwen daar, maar je hoort precies zo weinig over die zaal...Annelies
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 25-8-2005 13:30:33

Annelies
Kasteel van Wippelgem
Hallo, zijn er mensen die ervaring hebben met het Kasteel van Wippelgem? Wij trouwen daar, maar je hoort precies zo weinig over die zaal...Annelies
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 25-8-2005 13:29:27

Annelies
Ervaring met Ludwigs Discobar?
Wij zijn nog op zoek naar een DJ voor ons huwelijk in mei volgend jaar in het kasteel van Wippelgem. Heeft er iemand ervaring met Ludwigs Discobar? Of suggesties ivm andere dj's? (PartySound is al bezet)Merci,Annelies
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 25-8-2005 13:09:52

Guy
Verrassing
Hey iedereen,Wij hebben op onze trouwdag na de huwelijksmis nog een tijdje voor foto's te gaan trekken. Wij zouden tijdens die 'rust'periode graag de mensen die de hele dag bij ons zijn (ouders,...)willen verrassen op onze fotolocatie. We hadden geda...
Andere Reacties: 1 25-8-2005 10:32:41

Sophie
Binnenkomst zaal
Hoi iedereen,Het is bijna zover voor ons!Maar ik heb een praktisch probleem: mijn schoonouders in spé zijn gescheiden. Mijn schoonmoeder wil mijn schoonvader absoluut niet zien. Met ons huwelijk maken ze nu een uitzondering. Maar: ik had gedacht...
Andere Reacties: 9 25-8-2005 9:20:53

annelies
pas getrouwd
hallo iedereen,ik ben vorige vrijdag getrouwd en het was een perfecte dag behalve het weer, het heeft heel de dag geregend maar ik heb het mijn dag niet laten verpesten.het was supper. alles was inorde en het was 7 u toen we in ons bedje lagen. Deze ...
Andere Reacties: 2 24-8-2005 22:49:08

ilse
mensen uit Merelbeke en omstreken: HELP
Hallo,voor onze trouw op 17 september zijn we dringend op zoek naar een goede binnenlocatie voor de familiefoto's. Voor de bruidsfoto's gaan we naar Gent, daar is keuze genoeg. Maar voor de familiefoto's hebben we maar 45 minuten, vervoer inbegrepen!...
Andere Reacties: 2 24-8-2005 21:48:42

Cindy
Vervoer staat vast !
Hallo, Eindelijk, vandaag zijn we onze Amerikaanse Schoolbus gaan reserveren, we zijn bij Antique Auto geweest in Kapellen. Toffe ontvangst en prima service. We hebben inneens ook een mooi groot bloemstuk gekozen om vooraan de grill te hangen. Ben be...
Voorbereiding Reacties: 3 24-8-2005 21:32:58

Cindy
Muziek in de kerk
Hey, ik ben begonnen aan ons misboekje, en dat is moeilijker dan ik dacht. Welke muziek voorzien jullie in de kerk? En hoeveel liedjes hebben jullie zoal? Wij nemen wel geen zanger of groepje, gewoon de Cd.Alle tips zijn welkom. Evenals mooie teksten...
Voorbereiding Reacties: 11 24-8-2005 21:28:44

plopperdeplop
versieren van huis van bruid en bruidegom
wie help er met iedeeën voor het versieren van een huis van bruid en bruidegom trouw is voorzien op 2 september graag HUUUUUUUUUUUULPthx all. a men who's like jokes
Ideeën Reacties: 5 24-8-2005 20:03:32

leslie
trouwkleed merk vilais moda nupcial : te koop
Hoi! Ik verkoop mijn trouwkleed : prachtige gebroken- witte lange bruidsjurk uit één stuk, met sleep van ongeveer 1,5meter lang, zonder al te veel frulletjes, wordt achteraan met rits en met kleine knopjes gesloten - voor bruid van ongeveer...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 24-8-2005 18:44:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...