Nu Online
Momenteel zijn er 524 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
Fotograaf omgeving Heist-op-den-Berg of Aarschot
Hallo iedereen,wij trouwen volgend jaar in september en zijn volop op zoek naar een fotograaf. Kunnen jullie iemand aanbevelen uit de regio Heist-op-den-Berg of Aarschot? Alvast bedankt.Dorien
Fotografie Reacties: 11 22-8-2005 17:40:15

Nathalie
WELK BOEK IS HET INTERESSANTSTE? HEEFT IEMAND DIE 2DE HANDS TE KOOP MISSCHIEN?
Ik heb hier gelezen dat er 2 interessante boeken zijn dat kunnen helpen bij de voorbereidingen. Nl. : "Wij gaan trouwen" en "trouwen voor dummies".Welk van de 2 is het beste. Ik heb juist gebeld naar standaard boekhandel en geen e...
Ideeën Reacties: 2 22-8-2005 17:21:54

Sophie
Parelzoektocht: de oplossing.
Voor alle bruidjes die nog op zoek zijn naar pareltjes voor in het haar: ik heb de place to be gevonden….heel toevallig omdat ik op bezoek was bij mijn vriendin in Nederland.De website is: www.dekralenwinkel.comZe hebben ook een winkel in Antwe...
Andere Reacties: 0 22-8-2005 13:26:41

Nicolas
Goeie DJ gezocht in West-Vlaanderen
Hallo,we zijn nog altijd op zoek naar een goeie DJ om er een leuk avondfeest van te maken op 26/05/2006. Wie heeft goeie ervaringen gehad met een DJ? We zijn op zoek naar iemand die er een goeie ambiance kan insteken (maar geen vogeltjesdans of zo d...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 22-8-2005 13:09:05

Gaëlle
ziek!
dag bruidjesVandaag nog 25 dagen voor de trouw en door het vele werken in ons appartementje, de vermoeidheid en het schitterend zomerweertje heb ik nu een dikke verkoudheid opgedaan! Op zich niet zo erg, maar ik ben zo het type waar een verkoudheid s...
Andere Reacties: 8 22-8-2005 10:26:59

An
BRUIDSKINDJES
Hallo allemaal,Een kleine tip: Wij proberen onze bruidskindjes echt te betrekken bij ons huwelijk en we krijgen daar echt een geweldige reactie op. Zowel van de kindjes als van de ouders. Wij hebben er zeker al wel voor gekozen om kindjes te nemen di...
Voorbereiding Reacties: 1 22-8-2005 8:45:00

Sofie
Aan Vanessa: Foto/Video/Disco-combinatie
Vanessa,Hierbij heb je mijn e-mailadres:sofie.desmedt@loyens.comAlvast bedankt voor je hulp!Groetjes,Sofie
Fotografie Reacties: 1 22-8-2005 8:25:36

monja
vrijzinnig humanistische viering
Heeft iemand van jullie al een vrijzinnig humanistische viering meegemaakt? Of is misschien iemand van plan om -zoals wij- hiervoor te kiezen? Wij hebben vrijdag een 1e gesprek met de moreel consulente maar we zijn nog op zoek naar leuke, originele (...
Religie Reacties: 3 21-8-2005 21:22:03

Pieter
Voorbij....
Beste Bruidjes, en bruidegommen,Gisteren hebben wij na bijna een jaar voorbereiding eindelijk ons trouwfeest gevierd...Alhoewel het weer niet zo meezat, is de dag voor ons voorbij gevlogen zonder stress en heeft iedereen zich fantastisch geamuseerd.....
Andere Reacties: 3 21-8-2005 21:07:19

Vanessa
Dringend op zoek naar parels
Dag bruidjesKan iemand me zeggen waar ik accessoires kan kopen voor in mijn haar?ik ben nog op zoek naar parels, moest ik echt geen parels vinden probeer ik wel iets anders. maar nergens vind ik iets.'k had hier eens gelezen dat je dat in Veritas kan...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 21-8-2005 14:20:45

ann
fotolocaties
Hallo,Wij trouwen op 24/09/2005. Het feest gaat door in Ronse. Kent er iemand fotolocaties (binnen en buiten) in de buurt van Brakel - Oudenaarde - Ronse?Bedankt
Andere Reacties: 4 21-8-2005 13:27:59

Katleen
kosten avondfeest
Wij hebben nog 6 dagen te gaan, spannend!!Onze feestzaal heeft nu een derde voorschot gekregen, ze vragen nu 60% van de totale kosten, voor ons geen probleem want zo was het ook afgesproken. Wat ons wel een beetje stoort is dat alle prijzen in vergel...
Andere Reacties: 12 21-8-2005 11:20:32

Nadia
kaars voor in de kerk
Hey bruidjes,Weten jullie of je zelf voor de kaars in de kerk moet zorgen?Zo ja, waar kan zoiets kopen?Als ik er dan toch zelf voor moet zorgen koop ik liever iets modern.Iemand suggesties?
Andere Reacties: 11 21-8-2005 10:32:10

davine
huwelijksviering
Dag collega bruidjes,Ik heb al eens deze vraag gesteld maar toen heb ik geen reactie gehad, dus ik probeer het nog eens. Ik ben op zoek naar creatieve en leuke ideen voor in de mis. Zo heeft mijn vriedin haar hoesties zelf gebakken en uitgedeeld. gro...
Religie Reacties: 9 20-8-2005 20:25:44

Vicky
Van waar is iedereen?
Dag bruidjes en bruidegommetjes Ik vroeg mij zo af, waar wonen jullie allemaal, en waar trouwen jullie?Wij wonen in Knokke Heist, maar zullen trouwen in Wommelgem (vanwaar ik afkomstig ben en waar mijn ouders wonen).GroetjesVicky
Andere Reacties: 23 20-8-2005 17:43:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...