Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
TROUWSCHOENEN TE KOOP
IK VERKOOP MIJN TROUWSCHOENEN. IK HEB HIER FOTOS VAN DUS ALS JE WIL KAN IK ZE MAILENHET ZIJN GESLOTEN SCHOENEN MET HAK (MODEL ES PRISCA)IK HEB ZE GEKOCHT BIJ HET BRUIDSPARARIJDS. NIEUWPRIJS WAS 70 EURO - IK VRAAG 50 EURO.DE SCHOENEN ZIJN MAAR 1 X GED...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 20-8-2005 13:22:55

Leen
Hoe omgaan met stres???????
hoi iedereen, Nog maar 8 dagen te gaan... Bijna alles is in orde... Had graag even geweten hoe jullie medebruidjes of al gehuwde omgaan met stres!! Nu valt het nog mee, maar ik weet zeker dat ik er binnenkort last van krijg!Hebben jullie tips voor mi...
Andere Reacties: 4 19-8-2005 16:47:25

Sofie
Aan Vanessa: Foto/Video/Disco-combinatie
Vanessa,Zou ik zo onbeleefd mogen zijn om te vragen hoeveel je betaalt voor zo'n reportage en hoe het allemaal echt in zijn werk gaat?Is het bv. echt zo: foto's, video, DJ + filmpje op avondfeest + bij openingsdans op groot scherm de uitzending van h...
Fotografie Reacties: 1 19-8-2005 14:29:39

Sofie
Foto/Video/Disco-combinatie
Hoi,Ik ben op zoek naar de gegevens van een firma die op je huwelijksdag de fotografie, videoreportage en DJ verzorgt. Een paar weken op voorhand zouden we dan een videoboodschap kunnen laten opnemen om af te spelen op het avondfeest.Mijn vriendin zo...
Fotografie Reacties: 6 19-8-2005 13:13:26

An
Krant
Aangezien de openingsdans een heel populair onderwerp is op dit forum, kan dit artikel jullie misschien wel boeien:http://www.nieuwsblad.be/Article/PrintArticle.aspx?ArticleID=GVHH5T61Groetjes,An & Tom 24/09/05
Andere Reacties: 4 19-8-2005 10:26:59

Katrien
bronskleurige laarsjes gezocht
Hoi,Ik ben op zoek naar bronskleurige fijne laarsjes (of eventueel schoenen) om te dragen op ons huwelijk op 30 september 2006. Het is nog vroeg, maar aangezien ik heel graag laarsjes zou vinden, is het binnenkort misschien wel al de beste periode. W...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 19-8-2005 10:15:24

Brenda
aan bruid RE: huren suitekledij (west-vl)
Onlangs reageerde je op een vraag over suitekledij in west-vlaanderen. Je zei dat je zus en je moeder suitekledij gevonden hadden voor maar 40 euro. Ik zou heel graag weten waar dit winkeltje is zodat mij ma en zus ook eens kunnen gaan kijken. Want z...
Kledij - Suite Reacties: 2 18-8-2005 15:44:10

Gaëlle
trouwleeftijd
dag bruidjes en bruidegommen!!Ik kreeg van een oude schoolvriend een mailtje waarin stond "velen van ons hebben nog geen partner en jullie stappen al in het huwelijksbootje. wat een raar gevoel". Wij zijn er 23, is dat dan zo vroeg om te tr...
Andere Reacties: 35 18-8-2005 15:09:28

Annelies
locatie foto's westvlaanderen
Hallo,Weet er iemand een leuke locatie om de trouwfoto's te nemen liefst regio zwevegem-avelgem!Groetjes
Fotografie Reacties: 1 18-8-2005 13:37:10

Lien
Muziekgroepjes voor in de kerk regio West-vlaanderen
Goede middag iedereenHier ben ik vlug nog even. Kent er iemand van jullie een goed muziekgroepje of een solist(e) voor in de kerk regio W-Vlaanderen ? Ik heb er nl. geen idee van waar ik dat moet beginnen zoeken ... mercikesLien26/05/06
Andere Reacties: 9 18-8-2005 12:07:45

kelly
Fotolocatie
Weet iemand leuke of originele fotolocaties in ASSE en omstreken?2 september is voor ons dé dag.Bedankt!
Fotografie Reacties: 5 18-8-2005 10:05:39

Nathalie
ROMANTISCH TROUWKLEED TE KOOP
Supermooi en romantisch trouwkleed te koop.Ik vraag 500 euro met alles erbij (voile voor in het haar, kousen tot boven de knie (met antisliprand zodat ze ni afzakken), kousenband en hoepelrok. Kleed is niet gereinigd, maar is enkel vuil aan de onderk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 17-8-2005 21:36:23

Tilly
trouw
hallo iedereen;iemand enig idee waar we in limburg zouden terechtkunnen voor het huren van een trouwauto??? (kever-porsche-oldtimer-classicbus)of websites ivm trouwautos. groetjes
Ideeën Reacties: 3 17-8-2005 18:48:53

Vicky
Scala in Beveren
HeyDoor de problemen met de server heb ik mijn antwoorden niet kunnen lezen, vandaar dat ik het nog eens vraag: heeft er iemand ervaring met feestzaal Scala in Beveren?Kirsten, jou berichtje heb ik kunnen lezen, ik wens je alvast veel succes op je hu...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 17-8-2005 17:03:17

bruid
welke videograaf heb jij?
Hallo allemaal,We zijn op zoek naar een goede videograaf in de regio Antwerpen-Vlaams Brabant. Welke videograaf hebben jullie?Hebben de opnames een goeie kwaliteit? Wordt het analoog of digitaal opgenomen?...groetjes,Tinne
Andere Reacties: 2 17-8-2005 14:36:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...