Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sophie
Trouwringen + kleedje
Hoi iedereen,Binnenkort is het de grote dag!We zijn zaterdag onze ringen gaan halen bij Wim Meeussen. Ze zijn prachtig! Ik kan maar niet stoppen met ernaar te kijken en wil ze nu al aandoen.Een echte aanrader! Hij heeft de ring volledig naar mijn sma...
Andere Reacties: 5 17-8-2005 14:24:09

Sofie
dringend misboekjes gezocht aub!!!
Hallo bruidjes,Ik ben hier weer hoor, maar met die problemen van gisteren heb ik niet veel reactie gekregen dus stel ik nog maar eens de vraag om zoveel misboekjes van dit jaar of van vorig jaar door te mailen naar degelder.bouwmaterialen@skynet.beU ...
Andere Reacties: 10 17-8-2005 12:14:39

ann
prinsesje
Haha! Even iedereen laten delen in mijn plezier: ik ben gisteren mijn kleed terug opnieuw gaan passen! Ik trouw nu op 17 september en heb het kleed gekocht vorig jaar in december, het was ineens liefde op het 1e gezicht, toen ik het zag! Ik had het s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-8-2005 11:53:10

dierk
Zomerpromotie
Allereerst wensen we alle toekomstige trouwers een dikke proficiat toe! Studio Happy Music blijft niet stil zitten,onze zomerpromotie loopt door tot eind 2005 wegens het grote succes!Vandaag ons boeken en je krijgt er de complete lichtinstallatie bov...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 17-8-2005 11:37:23

Guy
Allerlei
Hallo iedereen,Vermits gisteren de server plat lag en we geen reacties konden lezen, probeer ik vandaag nogmaals hetzelfe berichtje:Kunnen jullie mij helpen met 1 van de volgende zaken:1/ Wij vertrekken na ons huwelijk op reis. Daarom zouden we de me...
Andere Reacties: 2 17-8-2005 8:36:25

Lieve
Wat wanneer?
Hey, mijn verloofde vertrekt begin november op langdurige buitenlandse zending naar Afghanistan. Hij komt pas begin maart terug. Wij trouwen op 1 september 2006. Wat moet zeker nog geregeld worden voor zijn vertrek (zaal, fotograaf, ...) en wat kan w...
Andere Reacties: 6 17-8-2005 8:33:34

els
foto's roeselare
hey is er iemand die een leuke plaats in roeselare of rumbeke weet om foto's te nemen? of iemand die ervaring heeft met foto's op de kermis? groetjesels
Fotografie Reacties: 3 17-8-2005 8:00:17

Nathalie
ORIGINEEL AANZOEK???
Ik zou graag mijn vriend op een originele / romantische manier ten huwelijk vragen. Het initiatief moet niet altijd van de man komen he...Hebben jullie ideetjes of laat me weten hoe jullie gevraagd geweest zijn? Vuur alles maar af...
Ideeën Reacties: 18 16-8-2005 22:22:39

Katrien
Videoreportages.be
Dag beste medebruidjes en -gommetjes!Heeft er iemand ervaring met de volgende videograaf van www.videoreportages.be?Elke reactie is héééééél welkom!Liefs,Marieke
Andere Reacties: 4 16-8-2005 22:13:11

Kelly
Kasteeldomein 't Meersdael
Heeft er iemand ervaring met Kasteeldomein 't Meersdael? Wij gaan er volgend jaar trouwen maar ik ken eigenlijk niemand die er getrouwd is (en heb er ook nog niks van gelezen online). Wij zijn er toevallig terecht gekomen en waren onmiddellijk verkoc...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 16-8-2005 20:26:28

Lien
opnieuw sturen reacties van Wonterghem
hellohier ben ik nog es, willen jullie nog eens jullie meningen over Van Wonterghem posten ? ik heb ze niet kn lezen door die crash ... MercikesLien26/05/06
Andere Reacties: 3 16-8-2005 20:13:13

sofie
cameraman
Hallo iedereen, stom van die crash op het forum seg, ik kan maar één reactie lezen op mijn berichtje en er zijn er zeven gekomen... Oproep aan al diegenen die iets gestuurd hebben... je mag het altijd nog eens proberen als jullie zin hebben...
Andere Reacties: 4 16-8-2005 19:49:57

Van der Auwera
website
Hey iedereen,Wij zijn op 9 juli getrouwd en mijn vriend heeft een website in elkaar gepuzzeld (heel eenvoudig).Wij van jullie heeft er nog een site, dan kan ik eens een kijkje gaan nemen.Ann
Andere Reacties: 6 16-8-2005 18:36:56

els
Aan Sofie
Ben al naar een collega van mijn moeder gaan kijken. Ze zijn met drie (2 mannen en een vrouw) en ze spelen gitaar en dwarsfluit. Ze zijn echt wel goed en kosten 250 euro. De andere zijn drie vrouwen en kosten slechts 75 euro. Vandaar dat ik hen ook w...
Andere Reacties: 1 16-8-2005 16:43:43

Vicky
Totaal verslaafd * 2
Was weer te vlug...Ik kan het dus echt niet laten. Hebben jullie dat ook?GroetjesVicky
Andere Reacties: 3 16-8-2005 16:38:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...