Nu Online
Momenteel zijn er 261 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Lesley
Iemand ervaring met www.buffetservice.be?
Hallo iedereen,   wou eens informeren of er iemand bekend is met www.buffetservice.be? Wij gaan namelijk 's middags thuis eten met de dichte familie en met het zoeken naar een traiteur ben ik op deze website terecht gekomen. Stond op eerste plaa...
Voorbereiding Reacties: 0 28-6-2011 14:13:12

Linde
trouwringen
Dag iedereen,   Ik ben al een tijd aan het rondkijken voor trouwringen. Nu ben ik op de mooiste trouwring ooit gekomen! Ik krijg hem niet uit mijn hoofd! Maar (natuurlijk is er een maar) is deze zeer kostelijk! ZEER kostelijk! Hy koste 1450 eu...
Voorbereiding Reacties: 14 28-6-2011 14:09:18

kristel
vrijgezelle 18 juni 2011
Om half 12 werd ik opgehaald thuis, met als enige instructie dat ik mijn haar in ne staart moest doen. Dus ik met ne dikke trui en sjaal (paraplu was niet nodig werd mij gezegd) op weg, Bij mijn zus eerst nog frietjes gegeten en een glaasje champagne...
Voorbereiding Reacties: 3 28-6-2011 13:58:20

Tinneke
Wegwerpfototoestellen
Hallo!   Bij deze kom ik eens piepen met een vraag naar de getrouwden onder ons hoe zij het gedaan hebben en wat hun ervaring was en naar de ongetrouwden of zij dit gaan doen of niet.   Wij twijfelen erover om op elke tafel een wegwerpcame...
Voorbereiding Reacties: 15 28-6-2011 13:47:42

Tinne
Al 24 dagen getrouwd, nog enkele spulletjes
Ondertussen al 24 dagen getrouwd, goh wat gaat het snel.  Het was echt een heerlijke dag. Ik heb nog enkele spulletjes die de deur uit mogen: - Zwarte loper totaal 20m (5 x 4m) -> totaalprijs € 50 - Zwarte palmtakken (schors), om blo...
Voorbereiding Reacties: 2 28-6-2011 13:35:38

jamie
wanneer juist naar het stadhuis??
Beste bruidjjss..   wanneer mogen we nu juist naar het stadhuis gaan is het 6 maanden en 2 weken voor de trouw of is het vanaf 6 maanden en ten laatste 2 weken voor de trouw?   bedankt groetjes jamie x
Voorbereiding Reacties: 11 28-6-2011 10:04:49

Filipa
Tegenvallers en Meevallers... is dit de beroemde "rollercoaster"?
Hoi bruidjes en gommetjes,   Ik ben de laatste week ietsje meer afwezig geweest... ik bedoel daarmee, ik heb niets gepost op het forum, maar ik kwam wel hier af en toe "piepen" en hier en daar een reactie geplaatst... Dit kwam vooral omdat ik m...
Voorbereiding Reacties: 17 28-6-2011 8:14:13

lies
Ouders bedanken in huwelijksviering
Dag bruidjes,   ik zou graag op het einde van onze viering onze ouders bedanken met een bloemeke, fles wijn en een mooie tekst... Heeft iemand dit al gedaan of gaat dit doen? Tips suggesties?   Thx,   Lies
Voorbereiding Reacties: 7 28-6-2011 6:38:51

Mieke
Mini wijnflesjes??
Hey iedereen,   Ik had het idee om als bedankje een doosje te geven met allerlei lekkers, zoals fortune koekjes, wat merci'kes en dergelijke. Ik was ook van plan om er een klein flesje wijn bij te doen, maar vindt nergens een flesje dat klein ge...
Voorbereiding Reacties: 4 27-6-2011 19:49:41

Marijke
26 Juni vrijgezellen
Hoi bruidjes en bruidegommen...   Gisteren had ik mijn vrijgezellen.   Met een gemengd groepje dames trokken we er op uit. De groep bestond uit mijn twee zussen, m'n drie schoonzusjes, drie dames van m'n volleybalploeg, een vriendin waarm...
Voorbereiding Reacties: 3 27-6-2011 18:51:51

Evelien
Traiteur
Hoi   Ik wil even mijn frustraties uiten ivm de zoektocht naar een traiteur.   We organiseren ons feest in een zaaltje waarbij we zelf op zoek moeten naar een traiteur. Leek me niet echt een probleem. De persoon die de zaal verhuurt raa...
Voorbereiding Reacties: 7 27-6-2011 17:11:45

Tinneke
Vaten of tonnen
Helaba,   Wij zouden na de mis buiten aan de kerk een drink willen geven. Maar we willen dit wel origineel aanpakken en zijn op zoek naar houten vaten of tonnen om als tafels te gebruiken. We hebben al overal rondgevraagd maar worden altijd van...
Voorbereiding Reacties: 4 27-6-2011 15:34:14

Ellen
2 juli
Met nog 4 dagen op de teller beginnen de zenuwen toch wel de kop op te steken. Wie trouwt er nog nu zaterdag?  Het weer zal ons blijkbaar wel goedgezind zijn. Is bij jullie alles in orde.   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 27-6-2011 15:28:32

Chloë
GEZOCHT: DISNEY POSTERS!!!
Hoi allemaal,   ik zoek nog naar aankleding van de feestzaal gigantisch veel Disneyposters of posters waarbij duidelijk een sprookje op is afgebeeld. Het hoofdthema van de dag is namelijk Belle en het Beest en zouden graag onze zaal daarmee aank...
Voorbereiding Reacties: 8 26-6-2011 22:18:03

Darline
stand der zaken
Hallo, zoals ik al verteld heb hebben we vorige week heel ons huwelijk geannuleerd daar de plotse dood van mijn moeder. Nu vandaag hebben we besloten om toch een trouwfuif te geven. ( Heb bang dat ik anders voor altijd spijt ga hebben) Probleem is nu...
Voorbereiding Reacties: 6 26-6-2011 21:56:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...