Nu Online
Momenteel zijn er 361 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eveline
huren van suitekledij voor dames (w-vl)
Hallo iedereen,Zou er mij iemand kunnen laten weten waar in west-vlaanderen (of Nederland, dicht bij Sluis of kanten van Gent) je suitekledij kan huren? Mijn familie wil heel graag in suitekledij gaan voor ons huwelijk maar ik voel me schuldig dat z...
Andere Reacties: 3 10-8-2005 14:56:16

Gaëlle
septemberbruidjes
hoi bruidjes en meerbepaald septemberbruidjes!Wij trouwen binnen 37 daagjes, enkel voor de wet. Ik heb nog steeds het gevoel dat alles al zowat okee is dus vroeg ik me af: waar houden jullie je nu mee bezig? Ik voel me op den duur een beetje 'schuldi...
Andere Reacties: 4 10-8-2005 14:22:27

Lien
Lindenhof Deerlijk
Hallo iedereen!Wij zijn nu paar weken getrouwd en het was een onvergetelijk feest!Onze feestzaal was het Lindenhof in Deerlijk. ZEER TEVREDEN! Van iedereen complimenten gekregen met de keuze van de zaal. Zeer mooie zaal, schappelijk in prijs, mooie t...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 10-8-2005 11:59:46

Guy
uittredelied misviering
Dag iedereen,Onze huwelijksmis is zo goed als klaar. We vinden echter geen geschikt uittredelied. Hebben jullie suggesties?Alvast bedankt!groetjes,Guy
Andere Reacties: 20 10-8-2005 11:39:03

Isabelle
Tafel namen
We trouwen volgende maand en zijn nog op zoek naar originale tafelbenamingen.Bij trouwfeesten van vrienden kwamen we volgen dingen al tegen:- locaties van reisen (landen, steden)- filmtitels- liedjes- filmsterren uit jaren 50Wij zoeken nu iets anders...
Ideeën Reacties: 12 10-8-2005 11:35:34

Vicky
Originele locatie
Dag lieve mensenOk, we hebben nu een nieuw thema: hollywood, nu zoeken we een leuke zaal, Ik heb al iets gevonden in Borgerhout, de Roma, een oude cinemazaal die je nu kan huren. Heeft er nog iemand zo ideeën van een originele locatie, dat wat ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 10-8-2005 11:14:12

ann
originele bedanking voor de ouders
Hej,heeft iemand nog een idee voor een origineel bedankje voor onze ouders?Wij trouwen alleen voor de wet, dus bedanking in de kerk zal al niet gaan. Bovendien willen mijn ouders écht niet opvallend met veel toeters en bellen bedankt worden op h...
Andere Reacties: 3 10-8-2005 10:41:06

ikke
bruiloftsite....
Hoi wie wil er een krabbeltje gaan zetten in ons gastenboek?www.hansenels.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 0 10-8-2005 6:53:42

Sophie
Haarspelden in cappucinokleur
Hoi medebruidjes,Ik ben op zoek naar haardspelden in de vorm van pareltjes: het mag geen wit of ecru zijn maar cappucinokleur (grijsachtig).Weet iemand waar ik die kan vinden?Regio West-VlaanderenThanks.GroetjesSophie
Andere Reacties: 3 9-8-2005 23:03:29

Els
We are married!!
Beste bruidjes in spé,Het afgelopen jaar heb ik niet zoveel berichtjes gepost, maar er nog zoveel gelezen...bijna dagelijks kwam ik even 'piepen' om leuke ideeën op de te doen en zie, voor ons is het al allemaal achter de rug!Geen zwart gat...
Andere Reacties: 2 8-8-2005 20:20:05

sara
hezehoef in Olen
Dag allemaal,heeft iemand ervaring met de feestzaal " de hezehoef" in Olen?Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 8-8-2005 18:19:58

Vicky
Verandering plannen
Dag lieve bruidenWij waren van plan om een feest i polé polé stijl te doen. Nu vertellen onze beste vrienden (tevens mijn getuige) ons dat zij dit in feite ook al jaren van plan zijn, en dat ze niet zo lang voor ons zouden trouwen. Ze zat...
Andere Reacties: 1 8-8-2005 15:59:15

Sophie
Bruidkinderen: iemand ervaring met A-mode?
Hoi iedereen,Volgende week zaterdag zouden wij gaan kijken voor kleren voor de bruidskindjes.Heeft iemand ervaring met A-mode? En in welke prijsklasse ik daar ongeveer terecht kom?Ik heb nl. een catalogus gekregen van iemand en er staan héé...
Andere Reacties: 4 7-8-2005 21:52:19

ann
trouwen op 17 september 2005
joehoe,wie trouwt er ook op 17 september? En hoe ver staan jullie met jullie voorbereidingen? Ik ben gewoon nieuwsgierig wie er op dezelfde dag als ons trouwt!Groetjes, Ann
Andere Reacties: 6 7-8-2005 15:50:41

Sophie
suite
HoiWij trouwen op 14 oktober a.s. We weten wel nog nie precies waar iedereen in de suite moet lopen. Onze grootouders gaan ook mee. Weet iemand waar de zussen, broers, getuigen en grootouders ergens lopen?Dank je wel.groetjesSophie
Ceremonie Reacties: 1 7-8-2005 14:22:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...