Nu Online
Momenteel zijn er 503 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
Bloemen
Hallo,Dit weekend gaan we met onze "bloemschikster" aan tafel zitten om de bloemen te bespreken. Zij heeft al een aantal keer gevraagd wat we juist willen. Ik heb daar wel een heel goed idee van, maar omdat met geuren en kleuren duidelijk t...
Bruidsboeket Reacties: 6 2-8-2005 12:40:52

Sylvie
Glazen kubus voor de ringen
Beste allemaal,Toen ik enige tijd geleden aan het ideetjes - surfen was voor ons huwelijk kwam ik op een site terecht waar ze de huwelijksringen in een glazen kubusje steken. Dat moet dan eerst gebroken worden alvorens ze kunnen aangestoken worden. ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 2-8-2005 12:11:30

Phie
Al 17 dagen getrouwd
Hallo,Gewoon eventjes om te laten weten dat wij getrouwd zijn 16juli. Alles is perfect verlopen. Iedereen heeft gebofd na het feest van de ambiance, het eten, gewoon alles!!!We hebben al foto's gezien voor de trouwalbum. de huwelijksreis was ook supe...
Andere Reacties: 11 2-8-2005 11:57:31

Wendy
Binnenlocatie foto's Waasland
Nog 11 dagen en we trouwen. Aangezien ze niet zo schitterend weer voorspellen begin ik schrik te krijgen voor onze fotoreportage. Weet er iemand een mooie locatie in het Waasland waar je mooie foto's kan nemen?Alle tips zijn welkom!
Andere Reacties: 4 2-8-2005 9:31:33

Tine
Zenuwen ?
Hoi !Nog 4 dagen, en wij gaan trouwen ! En we blijven er opvallend rustig onder... alles is in orde. Maar... telkens we iemand tegenkomen vragen ze: "en nog niet teveel zenuwen ?" En dan zeggen wij: "moet dat ?"Hoe is het met dieg...
Andere Reacties: 3 2-8-2005 8:24:49

ilse
Versiering zaal & tafels
Hallo,Kan er mij iemand leuke ideeën doorsturen ivm met de versiering van de zaal of een bepaald thema aan tafel.Alvast bedankt groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 1-8-2005 21:48:05

Nathalie
tekstje gastenboek
Hey, heeft er iemand van jullie nog een leuk tekstje voor in het gastenboek te schrijven of houden jullie het allemaal heel eenvoudig?Alvast bedanktgroetjesNathalie 05-08-2005
Ideeën Reacties: 2 1-8-2005 20:28:41

Sylvie
Waar kunnen we een prieel huren (w-vl)
Hallo bruidjes en bruidegommen,Voor onze huwelijkviering zijn we nog op zoek naar een plaats waar een prieel (of iets dergelijks) kunnen huren (omgeving west - vlaanderen). De viering gaat door in de tuin van onze feestzaal en we willen er zeker iet...
Ideeën Reacties: 5 1-8-2005 19:50:08

ann
trouwfoto's: wat doe je als het regent?
Hallo trouwlustigen,Wij trouwen op 17 september 2005 en willen onze fotoreportage deels in Boom doen (natuurfoto's) en deels in het Begijnhof van Lier.Wat doe je echter als het regent? Kiezen jullie ook een binnenlokatie, voor het geval dat? En wie k...
Fotografie Reacties: 8 1-8-2005 16:49:01

ann
kappper/kapster aan huis
Hallo,Ik trouw op 17 september 2005 en zoek een kapper+visagist die aan huis wil komen in Boom. Kan iemand mij helpen?Groetjes,Ann
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 1-8-2005 16:35:02

Bart
blote schouders in kerk
Vandaag ging ik mijn jurk afhalen in het Bruidshuis (prima service trouwens).De verkoopster vroeg of ik in de kerk trouwde. Zij zei zeker na te vragen aan de priester of je met blote schouders de kerk in mag.Een klant van haar heeft van de prister ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 1-8-2005 14:45:25

An
Openingsdans
Help, als ik na de openingsdans niet met blauwe tenen van de dansvloer wil komen, moeten we dringend danslessen gaan volgen. Weet er iemand een adres in de provincie Antwerpen, waar we nu nog een stoomcursus dansles kunnen krijgen, mag ook privé...
Andere Reacties: 7 1-8-2005 14:15:14

An
PLANNING
Hallo iedereen,Wij trouwen op 24 september en we zitten (hopelijk) nogal juist op schema. Om onze verdere planning vorm te geven ben ik eigenlijk op zoek naar zo'n lijstje waar je gewoon op kan aankruisen wat nog te doen is en wat al gebeurd is. Heef...
Voorbereiding Reacties: 6 1-8-2005 13:45:16

mirella
locatie foto's
Ik ben op zoek naar een leuke locatie voor onze huwelijksreportage in december. Liefst in de buurt van Leuven of Brussel.Kan iemand ons helpen ?
Locaties - Fotografie Reacties: 5 1-8-2005 12:21:27

Nancy
Livemuziek tijdens misviering Oost-Vlaanderen
Hallo trouwertjesMijn verloofde en ik zijn nog op zoek naar livemuziek tijdens de huwelijksmis. Bij voorkeur liefst een klein groepje (duo eerder) waarvan iemand piano/synthesiser speelt en iemand die zingt. Het genre van Elton John, Celine Dion, .....
Andere Reacties: 12 31-7-2005 21:41:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...