Nu Online
Momenteel zijn er 501 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Leen
Vraagje...
Beste, Ik had graag een klein cadeautje gegeven aan mijn vriend, we trouwen binnen 27 dagen!! Nu had ik al iets in gedachten, zo'n muismatje met foto vind ik wel tof maar ik weet niet waar je dat kan kopen! Iemand een idee? Op ons trouwfeest heb ik a...
Voorbereiding Reacties: 6 31-7-2005 19:31:49

Bart
weerbericht
Hallo allemaal!!!Zaterdag trouw ik met mijn liefste zoetjeZoveel al van gedroomd,...Ik kijk er echt naar uit,...En nu zijn de weervoorspellingen uitermate slecht voor zaterdag!!de hele dag regenHelp mijn sleep!!! Oei de foto's!!Wie heeft zonnige idee...
Andere Reacties: 10 31-7-2005 18:20:16

Tanja
getrouwd
hoi ik ben reeds 8 dagen getrouwd wij hebben een prachtige dag gehad en veel geluk gehad met het weer,ben zaterdag getrouwd en woensdag zijn we verhuisd naar ons huisje ik heb nog niet veel kunnen na genieten maar vanf vandaag wel.Ik zou willen zegge...
Andere Reacties: 2 31-7-2005 17:34:28

ikke
Onze trouwsite online !!!
Hoi,Welke lieve menskes willen mijn trouwsite bezoeken en er een kribbeltje achterlaten in het gastenboek?http://hansenels.bruiloftsite.nl/Dank jullie wel xxx
Voorbereiding Reacties: 2 31-7-2005 16:24:17

Vicky
Kleine ergernis!
Wij trouwen op 26 mei 2007, en als we de datum zeggen krijgen we altijd de reactie: 'zo lang nog, maar der kan nog veel gebeuren tegen dan hé'. Of zelfs 'Tegen dan moogt ge mij op het kerkhof zoeken' (van de ouderen in de familie). Ik weet het...
Andere Reacties: 15 31-7-2005 11:38:41

Vicky
Feestzaal Rustenburg
Oeps, was een beetje te vlug hiervoor...Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met feestzaal Rustenburg in de Slachthuisstraat in Brugge.Deze zaal lijkt ons heel leuk, maar we kennen niemand die daar al een keer een feest heeft megemaakt...Groetj...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 31-7-2005 10:57:16

Vicky
Feestzaal
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 31-7-2005 10:55:24

Vicky
Feestzaal
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 31-7-2005 10:55:24

An
openingsdans Zornik
Hey allemaal,Wij trouwen over 13dagen en hebben nog geen openingsdans. We zoeken een origineel en niet zo heel bekend liedje, van bijvoorbeeld Zornik. Heeft iemand een idee? Andere zijn ook welkom.Alvast bedankt!An & Mathias
Andere Reacties: 3 31-7-2005 10:25:42

Barbara
trouwers van 27 mei 2006
Hallo,ben benieuwd wie er nog trouwt op zaterdag 27/05/06 en wat jullie al hebben gerereld.Bij ons gemeentehuis en feestzaal en het vervoer, het gastenboek is ook klaar en we kennen de plaats voor fofotlocatie's bij mooi weer.dada Barbara
Voorbereiding Reacties: 11 30-7-2005 20:00:05

Lieve
Ervaring met the lab?
Heeft iemand ervaring met de fotografen van the lab? Zij maken reclame via deze site, maar ik heb hen via mail en telefonisch proberen contacteren en krijg al weken geen reactie. Nochtans vond ik dat ze mooie foto's maken. Lieve
Fotografie Reacties: 2 30-7-2005 18:17:03

Valerie
speciale manieren om geld te geven...
Hallo,Nog 2 weken en trouwt een goede vriendin van me. Ze moet natuurlijk niet denken dat ik haar centjes maar in een envelopje zal afgeven. Heeft iemand nog leuke ideetjes? Ik heb al gehoord van een telefoonboek vol met briefjes verstopt, maar dit l...
Ideeën Reacties: 10 30-7-2005 17:58:43

Sabine
bruidsmode 2007
hallo,Iedereen is waarschijnlijk nieuwschierig naar hoe de bruidscollecties 2006 er uitzien. Hier alvast een overzicht: http://www.i-mariage.com/i-mariage/actus3/les-nouveautes.asp#theme4Het is wel een franse site, maar om te kijken is dat helemaal n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 30-7-2005 17:28:02

Anja
make-up
hey trouwertjesWeet er iemand van jullie of het mogelijk is om maquillage thuis te laten doen? Zijn er schoonheidsinstituten die dit doen en waar kan ik hiervoor best informeren?
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 29-7-2005 22:47:50

Nadia
wanneer moet je beginnen uitkijken naar een kleed?
Ik trouw volgend jaar in juni.Ik ben al de sites van trouwjurken al afgegaan. Ik heb trouwens al heel veel mooie kleedjes gezien. Maar nu vroeg ik me af wanneer je voor een kleed moet beginnen uitkijken? Ben ik te vroeg? Hoe lang op voorhand zijn jul...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 29-7-2005 21:03:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...