Nu Online
Momenteel zijn er 504 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Delphine
Fotolocatie Kortrijk - Harelbeke
Hallo allemaal,voor ons huwelijk op 3 september zijn we nog op zoek naar een leuke lokatie om onze foto's te laten maken. Tips voor zowel binnen als buiten zijn welkom.GroetjesDelphine
Fotografie Reacties: 2 27-7-2005 15:38:43

Kim
feestlocatie
Hoi allemaal,ik ben op zoek naar een loft die ik kan huren voor enkele dagen. Hier zou mijn feest moeten doorgaan. Omdat ik niet van een tradioneel trouwfeest hou ga ik ook geen uitgebreid feest met vijf gangen geven. Ik wil een trendy drinkfeest en ...
Andere Reacties: 3 27-7-2005 15:37:00

Carlo
eigen ouders hebben aanwezigheid afgeblazen
Hey allemaal,ik wil even jullie mening vragen.Zaterdag aanstaande trouwen wij en na een aanslepend conflict met mijn eigen ouders, hebben we eergisteren te horen gekregen dat ze er niet bij zullen / willen zijn.Op zich heb ik daar geen probleem mee, ...
Voorbereiding Reacties: 7 27-7-2005 14:56:35

Sophie
Rozenblaadjes
Hoi medebruidjesWeet er iemand waar ik gedroogde rozenblaadjes kan vinden?Merci voor de hulpGroetjesSophie
Andere Reacties: 4 27-7-2005 12:48:16

Vanessa
Probleem met vriendin
Dag bruidjesIk heb een probleem met mijn beste vriendin.2 weken geleden heb ik haar uitnodiging opgestuurd, en 'k kreeg kort daarna reactie:mag ipv Martin (haar vriend dus) mijn moeder niet meekomen naar het feest???Ik heb haar vlakaf gevraagd of hij...
Andere Reacties: 7 27-7-2005 12:27:04

Gaëlle
poinkers en andere websites
dag bruidjes!Ik vind het altijd leuk om naar websites van andere trouwers te gaan kijken om ideetjes op te doen. Misschien is het wel een leuk idee om hier nog eens onze url's aan elkaar door te geven? Ik ben ze inmiddels allemaal kwijt :) De onze is...
Andere Reacties: 7 27-7-2005 10:52:09

inge
Bruidsuite
Hallo aanstaande bruidjes,Ik vroeg me eigenlijk af waar jullie de huwelijksnacht doorbrengen? Gaan jullie een hotelletje opzoeken en een bruidsuite reserveren of gaan jullie gewoon in jullie huisje slapen?Weet er soms iemand leuke ideeën in de b...
Andere Reacties: 8 27-7-2005 9:50:50

Sophie
kerkversiering
Hoi iedereenWij trouwen op 14 oktober en wij zijn nog op zoek naar leuke kerkversieringen. Heeft er iemand toffe ideeën die misschien ook nog passen bij de herfst? Dank je.GroetjesFie
Ideeën Reacties: 6 26-7-2005 23:05:58

maya
gasten avondfeest
Hallo allemaal,met nog 10 dagen te gaan wordt het toch wel spannend.Heeft er iemand soms nog een leuk ideetje om de gasten duidelijk te maken aan welke tafel ze zitten. ik wil ze liever niet laten afroepen en een gewoon klein kaartje meegeven is ook ...
Andere Reacties: 11 26-7-2005 22:10:34

Veerle
Tatoeage
Hallo iedereen,Wij trouwen op 27 augustus. Al onze voorbereidingen zijn zo goed als gedaan, dus kunnen we een maand rustig naar de grote dag toeleven.Ik heb echter nog 1 ding waar ik een beetje mee zit.Ik heb namelijk een tatoeage op mijn rug, die i...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 26-7-2005 15:11:46

Ann
Aan Tiziana (maasmechelen)
Dga Tiziana,Ik heb jouw reactie gezien op een bericht maar dat was niet van mij. Wijzelf hadden op 2 juli geen paard en koets maar een oude wagen en zijn niet op de pauwengraaf gepasseerd.Het was heel leuk: geen regen en ideale temperatuur voor ons e...
Andere Reacties: 1 26-7-2005 14:28:44

Vicky
Thema mis
hallo iedereenWat hebben jullie als thema voor de misviering? En hoe hebben jullie dat gekozen?Ik dacht aan zee, strand (woelige zee, rustige zee, speels strand,...) We wonen ook aan de kust (ben speciaal verhuisd naar de zee voor mijn ventje!) Of ...
Religie Reacties: 6 26-7-2005 13:50:45

Tine
Locatie fotoreportage
Aan de mensen in de buurt van Brugge had ik willen vragen: waar hebben jullie foto's laten nemen? Welke originele locaties zijn er (naast Thermae Palace en begijnhof die alombekend zijn...)Dank jeTine
Locaties - Fotografie Reacties: 5 26-7-2005 12:28:24

Anja
kapsel en maquillage?
Hey iedereen,Misschien een domme vraag maar wat doe je best eerst, de kapper of de maquillage?Mij lijkt het logischer dat je eerst naar de kapper gaat toch?
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 26-7-2005 12:10:08

Tine
Origineel ceremonievervoer (brugge en omstreken)
Hallo,kan iemand mij een goede ceremoniemeester aanraden in de streek van Brugge - Roeselare. Ik ben ook op zoek naar origineel vervoer (een oldtimerbus of zo). Weet iemand een goede referentie in die buurt?Dank-u-welTine
Ceremonie Reacties: 11 26-7-2005 11:51:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...