Nu Online
Momenteel zijn er 527 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

davine
Snoepjes kindjes aan de kerk
Kan er me iemand mij vertellen hoeveel snoepjes dat je nodig hebt om aan de kerk uitte delen aan de kindjes. Na lang zoeken heb ik eindelijk iets gevonden dat ik leuk vind omte geven maar ik geen idee hoeveel ik er nu moet aankopen.
Ideeën Reacties: 3 24-7-2005 14:13:46

davine
Misboekje
Ik ben al vollop berzig met de voorbereidinen van men trouw.Nu ben ik bezig met men misboekje maar hoeveel boekjes heb je eigenlijk nodig .ik heb daar totaal geen idee van.Als er iemand iedeeën geeft voor de kaft van het boekje zijn zo ook welko...
Ideeën Reacties: 6 24-7-2005 14:09:39

nathalie
ondertrouw
Hoi allemaalIk heb een vraagje doen jullie iets speciaals op de dag dat jullie in ondertrouw gaan???Diner met zijn tweetjes of met de ouders of zelfs een feestje????wij gaan 11 augustus in ondertrouw, nu vind ik dat een speciale gebeurtenis,é...
Andere Reacties: 6 23-7-2005 22:33:12

Barbara
bruidsparadijs ter info
Helaba,vandaag is naar bruidsparadijs in Kapelle gaan zien.Was toch ni echt de moeite vond ik, had er meer van verwacht.Verkopen er wel balonnen in hartjes das wel leuk dacht voor in de kerk in plaats van bloemen aan de stoel.dada
Andere Reacties: 6 23-7-2005 15:46:55

Katrien
waar alternatief voor trouwjurk?
Hoi,Ik trouw pas volgend jaar september, maar ben nu al aan het denken over de trouwjurk. Ik denk niet dat ik voor een traditionele trouwjurk zal kiezen (is nogal pricy voor 1 dag), maar weet er dan iemand in welke winkels ik een leuk alternatief voo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 22-7-2005 20:38:50

Véronique
spaarvarken
Hallo, nog 21 dagen te gaan en dan is het zo ver. Daar we elkaar al 16 jaar kennen en ons huishouden zo goed als zeker is ingericht vragen we enkel centjes voor ons spaarvarkentje. Nu ben ik nog op zoek naar een leuke doos of een reuze groot spaarv...
Andere Reacties: 3 22-7-2005 18:00:49

febe
Cadeau bruidegom
Hallo, een vraagje: ik weet dat mijn vriend mij een huwelijkscadeau gaat geven en ik zou hem ook graag verrassen. Heeft iemand tips want een cadeau voor een man vinden is niet zo simpel!!Wordt er aan de getuigen ook een cadeau gegeven, zoja wat stell...
Andere Reacties: 3 22-7-2005 11:34:35

Sophie
Problemen schoonmoeder
hoi medebruidjes,gisteren vroegen we aan mijn toekomstige zijn schoonmoeder wat ze nu wilde betalen op ons huwelijk. na een uurtje belde ze terug om te zeggen hoe verontwaardigd ze was dat we zoiets durven vragen want als wij gaan eten bij haar vraa...
Andere Reacties: 4 22-7-2005 9:55:11

Silvie
trouwjurk?
Hoi, ik ben Silvie, ik trouw pas volgend jaar in november (dus ik heb nog even tijd).Ik ben op zoek naar een foto van een trouwjurk, met mouwen (en nu het moeilijkste) en met een officierskraag. Heeft iemand dit al eens gevonden? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-7-2005 19:29:48

cindy
Nachtmerrie trouwkleed
Hoi, Ik trouwde vorig jaar in september en hier zijn enkele probleempjes aan vooraf gegaan.De eerste pasbeurt van mijn trouwkleed was bij bestelling voorzien half juni, maar in praktijk mocht ik mijn bestelde jurk pas 1 week voor mijn huwelijk voor d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 21-7-2005 17:35:51

davine
creatieve ideeen huwelijksmis
gisteren zijn we voor de eerste maal op gesprek geweest bij de pastoor. We hebben een modernere pastoor en hij staat open voor creatieve ideeen. Zo heeft mijn vriendin zelf haar gosties gebakken met een pizza deeg. Nu ben ik op zoek naar leuke ideeen...
Andere Reacties: 2 21-7-2005 14:13:22

Kelly
Trouwen op exotische locatie
Wij zijn nog maar net begonnen met de planning van ons huwelijk en er duiken al problemen op. Onze families wonen ver uit mekaar, locatie is dus een ramp aan't worden en de ouders van mijn vriend zijn recent gescheiden dus die willen niet in de buurt...
Locatie Reacties: 4 21-7-2005 13:05:13

Barbara
voorbeelden van trouwuitnodigingen
Helaba,ik heb al ne keer het internet afgespeurd naar voorbeelden van trouwuitnodigingen maar vindt ni echt iets.Weten jullie soms wel sites?Mercikes he iedereen x
Uitnodigingen Reacties: 9 21-7-2005 10:52:11

Wendy
Openingsdans
Nog een 3 weken te gaan en dan trouwen we. We komen er maar niet uit welke openingsdans we zouden nemen. Nu wou ik eens weten welke openingsdans jullie nemen.
Andere Reacties: 14 20-7-2005 16:13:10

Inge
zelf zinjgen bij huwelijksviering
Als verrassing voor mijn vriend, ga ik tijdens de huwelijksviering in de kerk een nummer zingen. Ik hoop dat ik het geheim kan houden. Ik moet nog wel oefenen samen met gitaarbegeleiding. Aangezien ik zo weinig mogelijk mensen op de hoogte wil bre...
Muziek - Live Reacties: 6 20-7-2005 13:54:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...