Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
bruidsboeket - hooikoorts
Hallo, Heeft er iemand tips voor een bruidsboeket als je hooikoorts hebt? Zou toch graag echte bloemen hebben, fake is zo fake... Ik had gedacht aan calla's zouden die veel stuifmeel laten vliegen? (trouw in mei)
Bruidsboeket Reacties: 4 1-4-2014 12:00:51

L & E
schoenen dilemma
Dag toekomstige bruidjes! Ik ben mijn trouwschoenen aan het inlopen, maar ze beginnen te knellen aan mijn tenen. Dus ik begin te panikeren dat ik op onze trouwdag niet de hele dag mijn schoenen ga kunnen dragen. In de winkel waren ze perfect!Ik ben n...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 1-4-2014 11:38:54

Eline
Trouwen in de openlucht
Hallo Allemaal, mijn eerste berichtje hier! Ik ben enkele weken geleden ten huwelijk gevraagd (joepie) en we zijn stilletjes aan eens aan het kijken hoe en waar we zouden willen trouwen. We zijn het er beide over eens dat we graag in openlucht zouden...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 1-4-2014 11:36:09

Evy
Huwelijksreisje Barcelona
Hoi Aangezien we deze zomer een kort huwelijksreisje zonder ons dochtertje (om haar niet te lang te moeten missen) zullen maken hebben we gekozen om naar Barcelona te reizen. Nu ben ik op zoek naar een leuk hotelletje, maar er zijn er zoveel. Is er ...
Huwelijksreis Reacties: 3 1-4-2014 11:34:16

Caroline
Feestzaal omgeving haacht
Wij zoeken een feestzaal in de buurt van Haacht. Oude hoeve boerderij of schuur. Weet er iemand een leuk adres?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 1-4-2014 9:39:56

ma
grote vraag bij wel uitnodigen of niet.
we hebben save to date kaartjes verstuurd. naar mijn vriend zijn collega's het zijn er ongeveer 30. al vrij veel vind ik voor collega's . Maar nu is mijn vriend daar weg sinds september, en hebben we van zo goed als niemand nog iets gehoord. Ik heb z...
Uitnodigingen Reacties: 19 1-4-2014 9:26:21

Els
bruidsboeket oktober
Bruidjes, bruidegommen, getuigen en ....., Ik trouw op 25/10/2014 en ben op zoek naar bloemen voor mijn bruidsboeket. Eerst dacht ik om met warme oranje/bruine tinten te werken totdat ik HET trouwkleed heb gevonden. Het is een romantisch nostalgisch...
Bruidsboeket Reacties: 5 31-3-2014 22:25:46

Elke
Bruidskapsel lang sluik haar
Hallo iedereen,Ik zit met een groot probleem wat mijn kapsel betreft. Ik heb héél lang sluik en fijn haar zonder pony en niet opgeknipt. Ik wil echter geen opgestoken kapsel omdat ik mij er niet goed bij voel en het in het dageli...
Verzorging - Kapsel Reacties: 24 31-3-2014 21:44:53

helena
Piano huren
Vrienden spelen tijdens onze mis muziek, maar moeten van ver komen. Ik heb hen beloofd om zelf voor een piano te zorgen. Maar dit blijkt moeilijker/duurder te zijn dan ik dacht :) Heeft er iemand een idee waar je een piano kunt huren voor tijdens d...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 31-3-2014 17:22:05

Katrien
Feestzaal Oost-Vlaanderen (regio Merelbeke)
Hallo Iedereen, Wij zijn op een zoek naar een trouwzaal, Regio Oost-Vlaanderen We zijn afkomstig van Merelbeke, gemeente gelegen aan Gent. Wij zouden graag ergens in de buurt trouwen, 20-30 minuten rijden is zeker ook mogelijk. Heeft iemand van jul...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 31-3-2014 15:34:30

Eva
Inspiratie misboekje/ceremonie
Hoi, Ik ben momenteel ons misboekje aan het maken voor de eerste keuring door de pastoor deze week ;-). Wie heeft er voorbeelden van ceremonie/misboekjes met mooie teksten (liefst zo weinig mogelijk met vermelding naar God)? Alsook teksten die we ev...
Ceremonie Reacties: 10 31-3-2014 15:08:47

Dorien
discobar huren
Hoi allemaal, Ik heb een goede vriend gevonden die graag op ons huwelijk wil draaien. Hij heeft echter geen materiaal en wat hij online vind is meestal nogal prijzig. Weet er iemand waar je discobar materiaal kan huren?  Regio Vilvoorde liefst ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 31-3-2014 14:28:29

heidi
thema plechtigheid/boekje
Hallo, Wij zijn volop bezig met de voorbereidingen voor de ceremonie (via Huis van de Mens), we zoeken echter nog een thema dat we doorheen de viering kunnen gebruiken. We zijn 2 op en top levensgenieters , dus zoeken hier rond iets "tastbaars" om ...
Ceremonie Reacties: 3 31-3-2014 14:10:31

Dorien
kledij mama van de bruid
Hoi allemaal, Ons mama maakt zich verschrikkelijke zorgen om haar outfit. Ze wil iets chique maar dat ze erna ook nog kan dragen (en liefst niet te duur) Ze is nogal groot en dus vind ze niet makkelijk iets. Iemand tips? Regio Vlaams-Brabant of Antw...
Kledij - Suite Reacties: 4 31-3-2014 13:34:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...