Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Claudia
Intredelied zaal
Wij zijn nog steeds op zoek naar een intredelied voor de zaal. Mijn verloofde stelde Gimme love van The radios voor, wat vinden jullie daarvan? Of hebben jullie nog suggesties naar een rustiger intredelied?
Voorbereiding Reacties: 5 26-6-2011 18:45:56

aurélie
Vrijgezellen achter de rug!
Dag bruidjes!   Gisteren was mijn vrijgezellendag en ook deze van mijn verloofde. Het was een heerlijke dag! Om 14u kwamen alle meisjes aan hier op ons appartement. Mijn zus had alles georganiseerd, maar wat bleef die lang weg... Toen ze u...
Voorbereiding Reacties: 5 26-6-2011 12:42:23

kristel
nog 4 daagjes en 12 uren
hey,   jaja het is bijna zover, en ik ben verbazingwekkend kalm.   gisteren mochten we voor de laatste pas gaan, en mijn kleedje voor de 1e juli, de burgerlijke trouw, was helemaal in orde en hangt nu in de logeerkamer/bureau bij mijn ,...
Voorbereiding Reacties: 6 26-6-2011 11:53:05

liesbeth
bijna gedaan met voorbereidingen!!! EIndelijk!!!
met nog maar 40 dagen te gaan begint het eindelijk te korten... langs een kant is het ook wel beangstigend vind ik... :) Gisteren naar Gent geweest om alles te regelen voor ons boottochtje na het wettelijk huwelijk, parking, eten, ... gaan zoeken daa...
Voorbereiding Reacties: 2 26-6-2011 11:24:18

schapie
GSM-houder stoel
Beste allemaal,   nog heel even een spoedoproep: voor ons huwelijk aanstaande zaterdag zijn we nog op zoek naar 2 à 4 gsm-houders in de vorm van een stoeltje of zeteltje. Er bestaan er zo vb. van Mobistar in doorzichtig plastic... heeft ie...
Voorbereiding Reacties: 4 26-6-2011 0:04:27

Katrien
Trouwringen
Hoi allemaal   Even mijn vreugde met jullie delen: onze trouwringen zijn gekozen!!! :D We weten allebei heel goed wat we willen en bijgevolg waren we na een dik half uurtje al weer buiten bij Fede Di Oro. Vriendelijke mensen, heel veel keuze en ...
Voorbereiding Reacties: 11 25-6-2011 22:22:44

Sarah
30 juli
DaG Bruidjes   5 dagen voor de einddatum dat op onze uitnodigingen staat om een seintje te geven , zit ik nog met 29 koppels die niets laten weten hebben.   Iemand tips?   Ik ben zinnens om te wachten tot na volgend weekend en da...
Voorbereiding Reacties: 9 25-6-2011 21:27:44

vanessa
Nu komt het toch echt wel dicht!
Amai, binnen een week zijn wij getrouwd en zijn we nu volop aan het feesten! Ik kan het echt nog niet geloven!   Het zal nog een drukke week worden.  Schooljaar afsluiten (ik geef les in het 2de leerjaar), rapporten afwerken, dossiers aa...
Voorbereiding Reacties: 3 25-6-2011 20:52:50

Lies
Ervaring met Cabbie BVBA?
Hoi bruidjes,   Ik heb na een lange zoektocht vervoer gevonden voor op onze huwelijksdag: 2 VW-busjes van de firma Cabbie uit Jabbeke!   Toen ik daarnet een dutje deed (mijn klop gekregen van de intensieve voorbereidingen van de laatst...
Voorbereiding Reacties: 4 25-6-2011 14:59:13

Kim
ringen
Juist terug van men ringen op te halen!!   Perfect en schoooooon! We zijn geweest naar fede di oro, prima kwaliteit prijs en heel vriendelijk daar!   grtjs  
Voorbereiding Reacties: 1 25-6-2011 13:36:40

Cathy
Trouw 16 juli, precies nog zoveel te doen
Hey dames, heren,   Ik trouw op 16 juli. We doen geen groots trouwfeest, maar een tuinfeest voor een 40-tal gasten. Omdat alles hier thuis doorgaat, moeten we dus alles zelf regelen. De laatste voorbereidingen zijn een feit, alhoewel, als ik d...
Voorbereiding Reacties: 2 25-6-2011 11:09:28

mieke
uiteindelijk...
't Is zover... Ik heb hier wel meegevolgd maar geen berichten gelaten. Nu is't zover... ik ben der helemaal klaar voor... Nog een kwartierke en we gaan... Nog een uurke en ik ben getrouwd....
Voorbereiding Reacties: 9 25-6-2011 10:13:17

kath
bar personeel voor je huwelijk
Hallo iedereen,   volgend jaar ga ik zelf trouwen en weet hoe belangrijk het is om goed personeel de vinden die er voor zorgen dat uw gasten bedienen. Zelf stond ik 3 jaar in de horeca en sinds kort werk ik zelf op huwelijksfeesten voor het verz...
Voorbereiding Reacties: 0 25-6-2011 9:03:51

A.
En dan toch dat slechte nieuws.....
Een 2 of 3 tal weken geleden poste ik hier een bericht dat iemand in onze familie ernstig ziek was! Woensdag krijgen we te horen dat ze enkel nog pijn had, ze dit absoluut niet wou en ging verhuizen naar palliatieve zorg. Echter heeft ...
Voorbereiding Reacties: 18 25-6-2011 8:28:05

Karen
Liefde is ... samen touwspringen
Voor ons huwelijk zijn we op zoek naar de afbeelding van 'Liefde is ... samen touwspringen'. Kan iemand ons hierbij helpen? Graag mailen naar tombrasseur@hotmail.com Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 2 25-6-2011 0:49:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...