Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elkje
Kleding schoonmoeder
Hallo,mijn schoonmoeder heeft afgrijselijke kleren gekocht voor het huwelijk. Iedereen die ze tot nu toe heeft gezien heeft dezelfde mening. Is het niet beter dat we gewoon rechtuit zijn tegen haar? Ik wil niet dat ze die dag voor aap wordt gezet doo...
Kledij - Suite Reacties: 10 18-7-2005 10:29:55

Lindsay
Suite
Hallo iedereen,wie loopt er bij jullie allemaal in de suite? Enkel de ouders en broers/zussen of ook de nonkels en tantes? Ik heb namelijk geen broers/zussen, en mijn vriend maar 1 broer. Dus zonder nonkels en tantes wordt het een heel kleine suite...
Andere Reacties: 8 18-7-2005 9:21:17

karen
muziek avondfeest
HalloNog 5 dagen en het is zover. Deze middag zijn we langgeweest bij de DJ. Wij hadden gehoopt dat hij ons tips zou geven betreffende de muziek om de zaal binnen te komen en deze voor de taart. De voorstellen die hij deed zijn nummers die ondertusse...
Bruidsboeket Reacties: 2 17-7-2005 19:07:56

Katrien
wijn voor avondfeest
Hoi iedereen,Bij onze feestzaal hebben we 3 keuzes ivm de drank: ofwel per consumptie, ofwel drankenforfait zonder de wijn, ofwel drankenforfait met de wijn. De 2 laatste formules verschillen met €3 per persoon. Wat is jullie ervaring of wat li...
Ideeën Reacties: 6 17-7-2005 14:14:29

maya
opvang probleem
Hoi allemaal,Misschien een beetje een stomme vraag maar wat doen jullie met je hond de dag van je huwelijk. Wij vinden niemand die voor hem kan zorgen.Heeft er iemand misschien goede ervaringen meet een hondenpension in de buurt van Antwerpen?Groetje...
Andere Reacties: 6 15-7-2005 21:15:52

Valerie
koffiebonen
hallo,Weet er iemand toevallig hoeveel tassen koffie je uit 1 kg koffiebonen haalt? GroetjesValerie
Andere Reacties: 8 15-7-2005 17:08:46

Annelies
fotograaf westvlaanderen
Wij zijn op zoek naar een fotograaf. We trouwen volgend jaar op 29april 2006. Kan er ons iemand helpen aan een goeie fotograaf voor een redelijke prijs??? Want als we eens kijken naar de kostprijzen van sommige fotografen verschieten we er wel van ho...
Fotografie Reacties: 12 14-7-2005 14:34:47

cindy
kent er iemand dit???????
Hoikent er toevallig iemand het begijnhof in hoogstraten.ze zeggen dat het er mooi is om fotookes te trekken.iemand ervaring mee grts 10.06.2006 cindy
Andere Reacties: 3 14-7-2005 13:14:49

kathleen
kledij bruidskindjes
Hey toekomstige bruidjes,Voor onze 2 bruidskindjes (3 en 4 jaar), ga ik binnenkort op zoek naar hun outfit voor onze trouw op 3 december. Ik wil leuke, beetje 'feestelijke' kleding (genre communiecollectie .... alleen is het daarvoor dan wat koud) m...
Kledij - Suite Reacties: 5 14-7-2005 12:49:44

Charline
kindje
Aan de pas getrouwden die al eveneens snel een kindje verwachten. Ik ben getrouwd 20 mei en wij verwachten een kindje in februari. Dus we hebben ook een geslaagde huwelijksreis of huwelijksnacht achter de rug. Dit is echt de prachtigste cadeau van ...
Andere Reacties: 13 14-7-2005 12:22:49

Vanessa
Live muziek kerk
Dag bruidjesKan er mij nog iemand een tip geven voor live muziek in de kerk.We zijn op zoek naar een gospelkoor, ofwel een stem (liefst vrouw) met gitaar of wat dan ook.Alvast heel erg bedankt!!Vanessa(Nog 57 dagen)
Andere Reacties: 4 14-7-2005 12:07:41

Vanessa
HELP!! Schoenen knellen
Dag bruidjes!!Ik heb een probleem!Binnen 57 dagen trouwen we, en ik ben begonnen met mijn schoenen in te lopen!!Echter!! na een half uur heb ik randen op mijn voeten en ik vrees dus dat ik problemen ga krijgen!!heeft er iemand een tip?!Ik zou andere ...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 14-7-2005 12:06:17

Cindy
Aan Barbara, foto's Planckendael
Hey, Omtrent jouw vraag, foto's laten maken in Planckendaal. Wij gaan onze foto's nemen in de zoo van Antwerpen. Wij moesten schiftelijk een aanvraag sturen naar de zoo, om toelaating te vragen. Die hebben we die zelfde week nog gekregen. Wij, fotogr...
Andere Reacties: 0 14-7-2005 10:13:14

Phie
Huwelijk binnen 2 dagen
Gewoon om jullie te laten weten dat wij binnen 2 dagen (zaterdag 16 juli) in het huwelijksbootje stappen.Alle voorbereidingen zijn klaar, de zenuwen beginnen al te komen en het weer ziet er goed uit!! Ik kijk er zo naar uit naar onze dag.Daarna vertr...
Andere Reacties: 7 14-7-2005 9:12:16

Liesbeth
samenbundelen misboekje
Dag iedereen,Wij zoeken nog een leuke en originele manier om ons misboekje samen te bundelen. Niet gewoon met nietjes. Iemand toffe ideetjes?Groetjes,Liesbeth.(nog 30 dagen)
Ideeën Reacties: 8 13-7-2005 18:41:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...