Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lindsey
live-muziek
Ik ben nog op zoek naar muziek voor de huwelijksmis en ik dacht aan een live bandje maar ik weet niet goed wie er goed is. Ik woon in de regio Roeselare.
Muziek - Live Reacties: 7 11-7-2005 21:41:25

Isabelle
NACHTMERRIIE KAPSEL
Ik heb de nachtmerrie van mijn leven meegemaakt. Ik heb erg lang haar (die me heel dierbaar is) tot onder mijn poep.Ik ben vrijdag naar de coiffeur geweest om eens wat uit te proberen. Ik zei dat ze mocht doen wat mooi ging zijn. Ze heeft met papijot...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 11-7-2005 15:08:55

leen
goede DJ
Hallo, zoals zovelen zij wij nog ijverig op zoek neer een DJ voor het avondfeest. Ons feest gaat door in het 's Graevenhof in Schilde. Kent iemand een goede DJ uit deze omgeving? Of heeft er iemand ervaring met Discobar Partysound uit Wetteren? Al...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 21 11-7-2005 13:50:44

Isabelle
Live Bandje Receptie Regio Brugge
We zijn nog op zoek naar een live bandje dat wat achtergrond muziek / ambiance kan brengen op onze receptie (regio Brugge). Heeft iemand goeie tips?
Muziek - Live Reacties: 3 11-7-2005 10:49:00

Saskia
locatie foto's
Hallo, weet iemand toffe locaties om foto's te laten trekken? We zijn op zoek naar iets origineels, we hebben al een paar ideeên, maar misschien weten jullie nog iets tofs? Wij zijn van Ronse, de Vlaamse Ardennen dus.
Andere Reacties: 4 11-7-2005 10:27:05

Saskia
geen bruidskindjes
Hallo iedereen, met nog één maandje te gaan, moeten er toch nog wat details geregeld worden. Wij hebben geen bruidskindjes voor onze trouw (alleen voor de wet) en ik ben daarom op zoek naar toffe ideeën op de ringen op een originele ma...
Andere Reacties: 3 11-7-2005 10:18:03

leslie
Trouwkleed merk vilais moda nupcial : te koop
Hoi! Ik verkoop mijn trouwkleed : prachtige gebroken- witte lange bruidsjurk uit één stuk, met sleep van ongeveer 1,5meter lang, zonder al te veel frulletjes, wordt achteraan met rits en met kleine knopjes gesloten - voor bruid van ongeveer...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 10-7-2005 21:57:19

Katrien
Bruidswinkel Hera in Mechelen
Hoi,Heeft er hier iemand ervaring met bruidswinkel Hera in de Geitestraat in Mechelen? Zijn het vriendelijke mensen? En de prijzen...?
Andere Reacties: 4 10-7-2005 13:46:24

ilse
voorlaatste pasbeurt
ik ben vanmorgen voor de 5de keer mijn kleed gaan passen. Het komt van Christel Boone, een ontwerpster in Gent. Deze keer was het eindelijk helemaal in de stof dat het moet zijn. Ze maakt het kleed eerst in een goedkope stof en past het dan helemaal ...
Andere Reacties: 5 9-7-2005 22:11:33

dierk
Studio Happy Music
Geachte, Studio Happy Music verwend zijn klanten en toekomstige trouwers! Promotie! Wie boekt voor eind augustus kan mee genieten, bij een basis geluidsinstallatie, krijg je er de lichtinstallatie bovenop!!! prachtige lichtshow! movingheads in de zaa...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 9-7-2005 11:48:42

Sarah
Fotograaf Jan Darthet
Hallo iedereen,Iemand al gewerkt met fotograaf Jan Darthet uit Sint-Andries Brugge? groetjes Sarah
Fotografie Reacties: 2 8-7-2005 22:15:33

Dimitri
fotograaf Aalst
We zijn op zoek naar een betaalbare fotograaf voor ons huwelijk in Aalst? Iemand goeie suggesties?Dimi
Fotografie Reacties: 5 8-7-2005 22:01:01

Van der Auwera
trouwring
Hey allemaal,Ik heb nog even een vraagje. Aan welke hand moet je nu je ring doen? Links of rechts?Ann
Andere Reacties: 16 8-7-2005 19:26:00

Valerie
schoenen van de bruidegom
Hallo,Even een vraagje. Mijn vriend heeft op onze huwelijksdag een bruin linnen pak met een roze hemd aan en daaronder bruine puma-schoenen. Die schoenen hadden we toevallig gekocht voor we een pak gingen zoeken en omdat hij zijn broek toch even met ...
Andere Reacties: 5 8-7-2005 17:14:15

Gaëlle
afwachten?
hoi bruidjes het begint stillekes aan dichterbij te komen, binnen 70 dagen is het zover. we hebben onze uitnodigingen verstuurd, de zaal, dj, fotgraaf, vervoer en de kleding zijn in orde ... we zijn nu de menuutjes aan het maken (eigenlijk mijn schoo...
Voorbereiding Reacties: 5 8-7-2005 16:30:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...