Nu Online
Momenteel zijn er 606 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

davine
trouwdatum
hallo allemaal,Ik zou graag eens weten of er ook iemand trouwt op 31 maart 2006. En waar ze dan trouwen. Wij huwen die dag in Damme en ik ben neiuwschierig of er nog die dag hebben uitgekozen. Davine
Andere Reacties: 11 8-7-2005 13:51:31

Lieselotte
Vervoer
Hoi allemaal,Wij trouwen op 18/03/2005.Ik zoek een vervoersmiddel om van mijn ouderlijk huis naar de kerk te gaan. Maar de afstand tussen mijn huis en de kerk is 20 meter. Dus zouden wij graag op een speciale manier naar de kerk gaan. Auto's zullen w...
Andere Reacties: 6 8-7-2005 13:37:12

Mieke
getrouwd!!
Hoi allemaal,Wij zijn vorige zaterdag (2 juli) getrouwd. Toch kom ik nog eens even een kijkje nemen op dit forum, want ik moet nog een beetje afkicken, hoor. Een jaar lang bracht ik elke dag een bezoekje aan dit forum. Ik heb heel wat vragen geste...
Andere Reacties: 8 7-7-2005 23:22:43

Dimitri
limo Aalst???
Wij trouwen op 1 april 2006. Wij zijn op zoek naar een limo voor vervoer in Aalst en omstreken. Iemand die een adres heeft???
Andere Reacties: 6 7-7-2005 21:51:40

Lies
op zoek naar een liedje
Hoi allemaal, Wij trouwen 1 juli 2006 en ik ben op zoek naar het liedje 'alegria' van cirque du soleil. Kan iemand mij zeggen waar ik het misschien kan downloaden om het eens te beluisteren. Bedankt !!
Andere Reacties: 7 7-7-2005 20:00:19

Lieve
Feestzaal omgeving Sint-Niklaas
Hallo,voor ons huwelijk op 01 september 2006 zijn wij op zoek naar een toffe zaal in de omgeving van Sint-Niklaas. Ons budget is beperkt en wij zouden zelf instaan voor de catering. Er moet plaats zijn voor onze 300 genodigden...Groetjes,Lieve
Locaties - Viering Reacties: 2 7-7-2005 16:21:10

Lieve
Wedding planner
Hey,wij zouden graag met een weddingplanner werken. Iemand ervaringen, tips of adresjes?Drijft dit je budget op?Lieve
Voorbereiding Reacties: 3 7-7-2005 16:00:31

Lieselotte
Riksja
Hallo iedereen,Wij zijn op zoek naar een riksja (of iets dat erop trekt) voor onze trouwdag op 18 maart 2006.Zou iemand mij kunnen helpen hoe we daar kunnen aanraken?Alvast een dikke merci.
Andere Reacties: 0 7-7-2005 15:42:44

Connie
digitale fotograaf
HalloWij trouwen op 8 oktober. 11.30u voor de wet in Vilvoorde, 15 u voor de kerk in Rillaar bij Aarschot, kwestie van beide families gelukkig te maken. Een neef die fotograaf is, ging de foto's maken, maar heeft ons nu minder dan 100 dagen voor de t...
Fotografie Reacties: 15 7-7-2005 15:07:43

annelies
Morgen is het zover!
Hey allemaal,Morgen is het zover!Spannend... echt heel zenuwachtig ben ik nog niet, maar dat zal morgen wel komen! Wacht tot ik al dat volk zie! ;-)Hopelijk wil het weer een beetje mee, als het maar droog is!Vanavond met z'n allen een zonnedansje doe...
Andere Reacties: 7 7-7-2005 13:56:56

Els
help mijn trouwkleed? :-(
Hey,gisteren begon ik dolenthousiast aan mijn trouwkleed dat ik helemaal zelf maak... nu vandaag wil ik mijn stof overlocken... en er hangt een klein beetje olie op mijn stof, blijkbaar van die overlock :-( wat nu? zou ik dat er kunnen uitwassen?? he...
Andere Reacties: 6 7-7-2005 12:00:51

griet
doedelzak
Hallokes,Mijn vriend heeft zijn hart verloren in Schotland en als verassing zou ik graag iemand laten optreden tijdens de receptie en tijdens het dessert.Dj Partysound die ons avondfeest gaat verzorgen gaat me helpen zoeken(waarvoor ik hem dankbaar b...
Andere Reacties: 2 7-7-2005 9:53:00

ilse
kousen
Hey iedereen,Ik heb een praktisch vraagje: doen jullie kousen aan in jullie schoenen? Ik zie dat eigelijk niet zo graag, maar heb schrik dat ik anders blaren en zweetvoeten ga krijgen. Ik dacht aan zo'n voetkousje, maar mijn moeder zegt dat je dat ga...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 6-7-2005 22:46:53

De Cuyper
video try-out
Dag toekomstige bruiden en bruidegommen,Ik ben een beginnend huwelijksreportagemaker in bijberoep. Ik zoek een koppel uit Oost of West-vlaanderen die hun huwelijk (liefst nog in juli, begin augustus) als try-out door mij wil laten filmen en monteren ...
Andere Reacties: 11 6-7-2005 11:26:27

Kitty
Kerkboekje
Hoeveel kerkboekjes worden er voorzien in de Kerk?Ik heb er nu een 50-tal gemaakt, is dat voldoende?
Religie Reacties: 8 6-7-2005 9:26:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...