Nu Online
Momenteel zijn er 685 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sophie
Recent overlijden verwerken in huwelijksmis
Hoi iedereen,Vorige week moest ik afscheid nemen van iemand die mij héél dierbaar is en waarvan ik super veel hou.Ik weet sowieso dat ik haar zal missen op ons huwelijk binnen een paar weken.Kent iemand een mooi tekstje die ik kan gebruiken...
Andere Reacties: 6 6-7-2005 9:18:08

Katrien
Bruidskindjes??
Hallo iedereen,Ik vroeg mij eigenlijk gewoon af: hebben jullie bruidskindjes om de ringen en bloemetjes vast te houden? Want, ik heb de indruk dat je dat tegenwoordig niet veel meer ziet, kleine bruidskindjes... Of is dat maar een gedacht?groetjesKat...
Ideeën Reacties: 24 5-7-2005 20:11:41

Lieve
Datum trouwfeest
Goedemiddag, mijn vriend en ik hebben eindelijk een datum vastgelegd voor ons trouwfeest. We hebben daar lang over nagedacht en met allerlei factoren rekening gehouden. Nu blijkt mijn zus, tegelijkertijd mijn getuige, dat weekend te moeten werken. To...
Voorbereiding Reacties: 21 5-7-2005 13:19:14

Mieke
muziek kerk
Hey,wij trouwen op 22 juli 2006 in Oosteeklo en zijn op zoek naar muziek voor tijdens de mis, wie kent er een goed groepje uit de omgeving? We zijn ook op zoek naar een vervoermiddel, we zouden graag een huifkar of zo hebben zodat we er met ouders, ...
Andere Reacties: 5 4-7-2005 18:16:06

Barbara
Wie durft...
Dit mailtje kreeg ik vanmiddag (nieuwsbrief van de Handelsbeurs in Gent), misschien een ideetje voor avontuurlijke Gentenaren?Nog niet getrouwd maar wel smoorverliefd? Hak dan nu de knoop door en trouw op 6 oktober 2005 in de Handelsbeurs!U geeft elk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 4-7-2005 17:10:51

Evy
ongewenste familie
Het probleem zit 'em bij mijn schoonouders. Zij betalen grotendeels, samen met mijn ouders, het huwelijksfeest. Maar ze hebben al heel duidelijk laten verstaan dat zij bepaalde leden van de familie niet willen uitnodigen omwille van problemen tussen ...
Andere Reacties: 7 4-7-2005 16:48:33

Elkje
openingsdans
Is er iemand die het nummer "Gorecki" van Lamb heeft gebruikt als openingsdans? Ik zoek een dansbare versie van het nummer... misschien kan iemand mij verder helpen?Alvast bedankt!Elke 07.07.07
Ideeën Reacties: 4 4-7-2005 13:42:05

Ruth
website aangevuld!!
Hallo iedereen! Een tijdje geleden zijn we van start gegaan met onze huwelijks-website. Deze begint nu meer en meer vorm te krijgen, dus als je benieuwd bent naar onze voorbereidingen voor ons huwelijk van 10 september 2005, kijk dan eens op http://u...
Andere Reacties: 6 4-7-2005 13:24:27

cindy
vraagske aan alle bruiden
Hoi,ik heb een vraag als ik een bruidsjurk 2 de hands zou kopen kan ik die dan bij iemand laten vergoten of verkleine. zou dat gaan. stel je voor ik vin iets heel mooie en ik moet het veel vergroten zou het kunnen.als jullie dit lezen en jullie zegge...
Andere Reacties: 3 4-7-2005 13:20:08

Sofie
Bloemen kerk
Hallo,Weet er iemand soms een winkel zijn in de buurt van Merchtem waar men bloemen/planten verhuurt en die de kerk kunnen komen versieren?Groetjes,Sofie (die nog 327 dagen te gaan heeft...)
Ideeën Reacties: 1 4-7-2005 13:19:52

An
eerste pas
Hey bruidjes,Ben zaterdag mijn trouwkleed voor de eerste keer gaan passen en t was echt super. k Heb op voorhand zo getwijfeld en ben zo onzeker geweest (had nl de rok laten veranderen.. 2 rokken gecombineerd eigenlijk en kon me niet goed voorstellen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 4-7-2005 10:53:11

An
Voor Barbara - huwelijksreis Mexico
Hoi Barbara,Wij gaan 14 dagen naar Mexico van 16/08 tot 31/08 en betalen daarvoor in totaal iets van een 3300,00 EUR. k Vond Mexico goed meevallen in prijs. De meeste hotel zijn all in en je zit bovendien aan de andere kant van de wereld.Waar gaan ju...
Huwelijksreis Reacties: 1 4-7-2005 10:50:33

Ann
Getrouwd
Hallo Iedereen,Zaterdag was het onze grote dag. Het was gewoon onvergetelijk!!!! We hebben geen regen gehad en de temperatuur was voor ons perfect!!! Een goede raad voor iedereen 'probeer er van te genieten'. Het stadhuis dat duurt maar een 15-ta...
Andere Reacties: 8 4-7-2005 9:49:55

cindy
tinneke
Goedemorgen,ja sorry dat het zo lang heeft geduurd maar heb het heel druk gehad.en nee ik heb niks aan men mail zenne, anders moet je nog eens proberen en anders naar cindy.laforce@externel.be sturen he eens zien of dat werkt en anders denk ik dat he...
Andere Reacties: 2 4-7-2005 7:55:58

Katrien
Alleen de zaal, niet het eten?
Hallo iedereen,We zitten nog steeds in het dilemma: een feestzaal met eten en alles in de prijs, of zelf iets in elkaar steken. Omdat we net een huis kochtten, en de ganse dag zelf moeten betalen, vinden we een traditioneel trouwfeest toch redelijk d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 3-7-2005 19:53:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...