Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
Amerikaanse schoolbus of Ford busje van 1955
Hey, Ik weet niet goed wat te doen met ons vervoer, ofwel een Amerikaanse schoolbus of een oldtimer busje ford van 1955 ( beige kleur ). Ik ben al lang verliefd op de schoolbus, maar het ford busje is wel iets romantischer. Wij maken ons huwelijk wel...
Ceremonie Reacties: 7 25-6-2005 12:19:10

Maïté
Huwelijksreis
HoiWij zouden graag op huwelijksreis gaan naar Bali, maar ik kan maar niet beslissen welk hotel ik zou kiezen. Met Sunjets kunnen we relatief goedkoop reizen, maar dan heb ik mijn twijfels bij de hotels. Met Besttours heb je luxehotels, maar dan beta...
Huwelijksreis Reacties: 8 25-6-2005 10:42:01

Katleen
bruidskleed
dag lieve medebruidjes,vandaag mijn kleedje gaan passen, best wel spannend!!!!!Ik vond het nog mooier dan vorige keer, nu ben ik 200% zeker!!
Andere Reacties: 4 24-6-2005 21:09:33

benedicte
verlovingsfeest
nodig je de getuigen en/of het bruidsmeisje ook uit op het verlovingsfeest of kies je dan pas de getuigen en nodig je die alvast uit?
Andere Reacties: 2 24-6-2005 20:16:49

Isabelle
gastenboek
Hoihoi,wij trouwen binnen 8 dagen en hebben intussen ook een gastenboek gekocht.Nu vragen we ons af hoe je ervoor kan zorgen dat veel mensen iets in ons gastenboek schrijven : zetten jullie dit op een opvallende plaats of vragen jullie aan hen om er ...
Andere Reacties: 5 24-6-2005 17:38:47

sarah
foto van mijn huwelijk
hey bruidjes,om jullie eens te laten hoe mijn jurkje was zal ik eens een site adres doorgeven.http://www.redbox.be/danger_and_sweet69 daar staat een fotoke op van mij en mijne lieve schat.groetjes sarah
Fotografie Reacties: 1 24-6-2005 14:31:35

Gaëlle
dieet
hoi bruidjes!sinds ik mijn kleedje ben gaan passen (een 36-38) ben ik ongeveer 3,5 kg aangekomen (tja,verlovingsfeestje hier, drink op het appartementje daar, een lange winter achter de rug :) ) normaal zou ik dit niet erg vinden maar moet ik mij nu ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 24-6-2005 13:28:40

eva
niet in het wit trouwen
In tegenstelling tot de meeste aanstaande bruidjes wil ik niet trouwen in een klassiek wit trouwkleed.Zijn er bruidjes die hiervoor een alternatief hebben?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 24-6-2005 11:34:34

Sophie
Discussie
Lieve medebruidjesEr is bij ons wat discussie omtrent de spelling van ons hoofdgerecht. Kunnen jullie ons helpen?Is het eendeborstfilet of eendeNborstfilet? Dus met N er tussen of niet?Graag jullie mening!Groetjes,Sophie
Andere Reacties: 11 24-6-2005 8:33:46

Sarah
De Kleine Rietgans
Hoi allemaal,Iemand al eens een receptie meegemaakt in de Kleine Rietgans gelegen bij Damme? Ik zou graag eens iemands mening horen hierover?Groetjes Sarah
Locatie Reacties: 2 23-6-2005 21:35:32

kirsten
Welk thema kiezen voor tafels en hoe origineel laten weten aan de mensen?
Welk thema hebben jullie gekozen voor de tafels? En hoe hebben jullie dit bekend gemaakt bij de gasten; ik vind een gewoon kaartje met thema op nogal gewoontjes. Dus alle ideeën zijn welkom!groetjes!
Ideeën Reacties: 4 23-6-2005 21:23:36

Sarah
trouwen in wit en receptie
Hallo iedereen,Kan je in het wit trouwen als je enkel voor de wet trouw of is dat niet gebruikelijk?Weet er iemand een leuke plaats om een receptie te geven (geen feest) waar je buiten kan bij mooi weer en liefst in Brugge centrum?groetjes Sarah
Andere Reacties: 5 23-6-2005 19:06:39

Kelly
Aan Sonja of anderen die dansfeest doen met hapjes of niet
Héj Sonja,Ik las dat jullie ongeveer hetzelfde doen als wij: eten in beperkte kring, dansfeest voor vrienden en kennissen.Wij dachten iets te eten te geven tijdens het dansfeest. Voor het minste buffet komt dit ons nogal duur uit. Jullie doen e...
Andere Reacties: 5 23-6-2005 18:04:29

Vanessa
Tekstjes uitnodigingen
Hoi iedereenWe zijn volop begonnen aan de uitnodigingen, alleen zijn we nog wat op zoek naar gepaste tekstjes.kan iemand me verder helpen aub?Alvast bedanktGroetjesVanessa
Uitnodigingen Reacties: 10 23-6-2005 12:34:16

Mieke
Tekst gastenboek, dringend!
Hallo,ik zit met een serieus probleem!! Toen ik de tekst van de computer wou overpennen bleek dat alles verdwenen was!!! een ellendig virus zat erop. Dus heeft er iemand nog een mooie tekst voor ons geastenboek mee te beginnen? Khad zelf iets gemaakt...
Ideeën Reacties: 6 22-6-2005 22:44:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...