Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eef
verjaardag bruidegom
hoi,wij stappen in het huwelijksbootje op vrijdag 15 juli. Op 16 juli (midden in het feest dus!) is mijn toekomstige jarig! Heeft iemand soms een idee wat ik kan doen voor verrassing?
Ideeën Reacties: 1 13-6-2005 21:53:18

Isabelle
stressssssssss......
Hoi,wie van jullie trouwt ook op 2/7 ?Zijn jullie ook al zo gestresseerd ?Groetjes van een nerveus bruidje....
Andere Reacties: 10 13-6-2005 19:33:29

kathleen
halfopgestoken kapsels???
Hey iedereenIk zet echt met mijn handen in mijn haar ...Volgende maand is het zover en ik weet nog steeds niet wat ik met mijn haar ga doen! Ik heb half lang haar en draag het meestal los. Nu was ik eigenlijk niet van plan om het met ons huwelijk o...
Andere Reacties: 6 13-6-2005 19:06:37

Tine
Getuigen
Hallo allemaal,Oorspronkelijk had ik mijn beste vriendin als getuige gevraagd. Die wou dat heel graag doen. Maar... mijn ouders kwamen stokken in de wielen steken. Ik heb twee zussen en één broer, en moest één van hen vragen volge...
Ceremonie Reacties: 10 13-6-2005 17:47:43

Kitty
Muziek binnengaan kerk
welk liedje kunnen we nemen wanneer we de kerk binnengaan????????????
Muziek - Ceremonie Reacties: 9 13-6-2005 16:31:38

Dorien
afstand kerk - stadhuis
Hallo iedereen,oorspronkelijk zou het burgerlijk en kerkelijk huwelijk doorgaan in de gemeente waar ik woon. Een paar weken geleden ben ik echter langs het gemeentehuis geweest en ben ik eens gaan kijken naar de zaal waar huwelijken voltrokken worde...
Ceremonie Reacties: 10 13-6-2005 16:13:24

Isabelle
SCHIETING
Wordt er bij jullie de week vooraf een schieting gedaan?Mijn moeder zegt dat bij schieting de geburen komen eentje drinken. Welke mensen nog? Zouden wij dit moeten vooraf melden? Ik weet niet precies hoe een schieting in zijn werk gaat. Kan iemand mi...
Andere Reacties: 6 13-6-2005 16:03:28

Ingrid
21 Mei Getrouwd!!
Hallo allemaal, Wij zijn dus op 21 Mei getrouwd, reeds 23 dagen geleden.Ik wil jullie laten weten dat het een dag is om nooit te vergeten. We hebben er allebei zo van genoten en ik hoop dat jullie dat ook gaan doen.Geniet van ieder moment met volle t...
Andere Reacties: 11 13-6-2005 14:00:35

An
Uitnodiging
Hallo allemaal,Het ontwerp voor onze uitnodiging is klaar (zelf gemaakt), maar ik krijg maar niet geformuleerd wat ik wil zeggen voor de binnenkant. We zouden graag veel mensen in de kerk hebben, maar willen niet gebruiken: we zouden het fijn vinden ...
Andere Reacties: 5 13-6-2005 11:29:50

Evie
Afgeblazen huwelijk
Dag lieve mensen, ik wou dat ik in jullie geluk nog had kunnen delen, maar nu gaat dit niet meer. Mijn verloofde heeft vandaag, 69 dagen voor ons huwelijk, onze relatie gebroken. Ik ben er kapot van, na een relatie van zes jaar. Ik was een trouwe bez...
Andere Reacties: 34 12-6-2005 23:52:07

davine
versieren van het huis van de ouders
Geeft err iemand ideeen om het huis te versieren van men ouders;Ik weet wel meestallegt men dan een loper in het rood en zet men wat buxusboompjes,maar ik zou iets anders origineels willen.Geeft er messchien ook iemand tips voor tafelversiering voor ...
Ideeën Reacties: 3 12-6-2005 15:24:24

Anja
Hoe goeie dj kiezen?
Wat ik zo moeilijk vind is de keuze van de dj. Wij geven ons feest in het hof van Aragon in Lier en zij werken samen met twee dj's. Maar hoe weet je nu of je voor een goeie dj kiest? Dit is natuurlijk belangrijk want deze staat in voor de ambiance...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 11-6-2005 16:33:23

Mieke
huwelijkskaars
Hoi,Wij trouwen binnen 20 dagen!! Komt dus steeds dichterbij. We moeten nog wel voor een huwelijkskaars zorgen. Is het eigenlijk verplicht om 1 te bestellen via de kerk of mag je ook een gewone kaars nemen uit de winkel en die als huwelijkskaars n...
Voorbereiding Reacties: 7 11-6-2005 13:41:46

cindy
sophie voor tekst communie
hoi sophie zou jij je tekst eens kunnen doorsturen voor die communie die jij hebt.cindylaforce@hotmail.comgroetjes 10062006
Andere Reacties: 1 10-6-2005 21:46:57

cindy
aan katrien voor tekst gastenboek
hoi katrien zou jij je mij u tekst eens kunnen doortsuren voor het gastenboek.cindylaforce@hotmail.comgroetjes 10062006
Andere Reacties: 2 10-6-2005 21:45:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...