Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Werner
Tip gastenboek
Hellow, voor de mensen die geen geschikt gastenboek vinden of er niet in slagen, zoals ik, om er zelf eentje te maken heb ik mss een tip. Ga eens kijken bij Bartok, naast de handgeschepte gastenboeken (die ikzelf ook niet zo mooi vond) vind je er ook...
Ideeën Reacties: 2 7-6-2005 15:31:06

Sophie
Getuigen: woordje laten doen?
Hoi bruidjes in speEen vraagje: laten jullie de getuigen een speciaal woordje doen op jullie huwelijk?Wij vinden het nl een tof idee om dit te doen nadat ze bij ons gestaan hebben na de trouwbelofte in de kerk.Mijn beste vriendin die mijn getuige is ...
Andere Reacties: 5 7-6-2005 14:04:08

Tineke
Binnenlocatie Mechelen/Bonheiden
Hallo!We trouwen volgend jaar in het stadhuis in Mechelen en we vieren ons feest in Bonheiden. We hebben al 2 buitenlocaties, maar nog geen toffe, originele binnenlocatie in geval van slecht weer...Kan er iemand ons een voorstel doen? Liefst niet te ...
Locaties - Fotografie Reacties: 9 7-6-2005 11:13:20

Tineke
Binnenlocatie
Hallo!We trouwen volgend jaar in het stadhuis in Mechelen en we vieren ons feest in Bonheiden. We hebben al 2 buitenlocaties, maar nog geen toffe, originele binnenlocatie in geval van slecht weer...Kan er iemand ons een voorstel doen? Liefst niet te ...
Fotografie Reacties: 2 7-6-2005 11:12:31

Anja
hoeveel tijd voorzien voor fotograaf?
Misschien een domme vraag maar hoeveel uren voorzie je best voor de fotograaf in de namiddag.Ik moet het uur op de gemeente nog vastleggen maar dit is voor ons vanaf 14u in de namiddag en we moeten om 19 u in de feestzaal zijn.
Fotografie Reacties: 4 7-6-2005 10:20:13

Valerie
wat met bedanking als éne ouder niets betaald?
Hallo,Ik zit met een probleempje. Mijn schoonouders betalen een deeltje van onze trouw mee. Mijn moeder daarentegen betaalt niets, nada, noppes. Ben er zelf van overtuigd da t ik nog geen eurocent zal krijgen voor mijn trouw omdat ze vind dat ze al g...
Andere Reacties: 21 6-6-2005 19:24:41

davine
Leuk vrijgezellenfeest
Volgend jaar 31maart trouwt mijn zus.En ik zou graag een origineel vrijgezellenfeest geven. Iets anders dan op alle andere vrijgezellen. Mijn zus houd er niet zo van dat ze allerlei opdrachten moet uitvoeren en dingen verkopen en vragen aan andere ma...
Ideeën Reacties: 3 6-6-2005 15:29:33

An
bedanking ouders
Graag hadden wij nog een dankwoordje gericht aan onze ouders met een geschenkje of bos bloemen, daar zijn we nog niet uit, maar nu vroeg ik me af doe je dit in de kerk of kan het ook in de feestzaal? Ik weet dat mijn moeder zowiezo al geemotioneerd ...
Andere Reacties: 6 6-6-2005 13:07:47

cindy
Reeds 17 dagen gehuwd!!
Jaja, al 17dagen gehuwd. Niet te geloven. De huwelijksreis zit er ook al op!Mijn trouwdag was echt perfect! De nacht ervoor was iets minder, slechts 3 uurtjes geslapen... 'S morgens was ik ook heel nerveus, maar eens ik bij de kapper zat viel het van...
Andere Reacties: 6 6-6-2005 9:57:22

kathleen
onze eigen site
Hallo iedereen,Ik wou even laten weten dat ook wij vanavond onze eigen site boven de doopvont hebben gehouden.Een cadeautje van mijn fantastisch venteke (allé dat wordt hij toch in december :o) ...). Hoewel hij helemaal geen computerfreak is en...
Andere Reacties: 3 5-6-2005 23:38:03

Tanja
TIPS voor een trouwkleed
Hallo aanstaande bruidjes,Ik wil even een positieve ervaring met jullie delen.Voor diegenen die nog op zoek zijn naar een "speciale" trouwjurk en zo niet direct hun gedacht kunnen vinden in de "klassieke" merken, raad ik aan eens ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 5-6-2005 22:19:47

Els
ons stekje op het net!
Hoi hoi hoi,Ook langs deze weg laten wij met trots weten dat ook wij (net zoals sommige anderen op dit forum, waar wij het idee trouwens van pikten, hihi!) een eigen website hebben! Benieuwd? Surf naar http://users.poink.be/wijtrouwenGroetjes,Els&a...
Andere Reacties: 2 5-6-2005 21:55:24

An-Sofie
keuze openingsdans - rumba
Wij zijn nog op zoek naar openingsdans, liefst een slow maar met een sneller tempo, zodat daar een rumba kan op gedanst worden... . Wij vinden maar niets dat én een gepaste tekst heeft én waar we een rumba kunnen op dansen...Kunnen jullie o...
Openingsdans Reacties: 0 5-6-2005 19:24:05

Sophie
Keuze menu: wat met de soep?
Hoi iedereen,We moeten binnenkort beslissen wat voor een menu we zullen nemen (omdat de drukker reeds de menu zal drukken).We trouwen in september 2005 en twijfelen tussen aspergeroomsoep en pompoenroomsoep. Onze feestzaal zegt ons dat het beter is a...
Andere Reacties: 12 5-6-2005 16:36:53

Liesbeth
mooi bruin
Dag,Ik zit met een klein vraagje. Op m'n trouwdag wil ik graag een mooi kleurtje hebben zonder al te veel tekening van t-shirts in de armen en de hals. Ik dacht aan de zonnebank, maar blijkbaar heb je altijd een tekening op de schouderbladen als je o...
Andere Reacties: 9 4-6-2005 20:17:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...