Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

davine
muziek mis
Ik zou in de huwelijksmis alleen maar nederlandstalige liedjes willen gebruiken. Heeft er iemand ideen wat ik allemaal zou kunnen gebruiken.
Andere Reacties: 5 4-6-2005 19:42:33

pegie
Trouwjurk laten ontwerpen
Ik had nog een vraagje, alvast mijn exuses voor de fouten in mijn vorige bericht, ik had het beter eens nagelezen, maar heb het vlug getypt en erop gezet zonder na te lezen(foei ik weet het;-)) en tot overmaat van ramp moest alles in hoofdletters wan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 4-6-2005 9:39:34

pegie
DJ
iK HUW VOLGENDE ZOMER, EN ER IS EEN VASTE INSTALATIE VAN DJ bLUE MOON IN DE ZAAL, MET ALS VEVOLG VOOR ELKE ANDERE DJ DIE IK INHUUR MOET IK 150 EU VOOR DE INSTALATIE BETALEN (HUUR) EN MAG DIE ZIJN EIGEN MATERIAAL NIET MEEBRENGEN, BLUE MOON VRAAGT 550...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 4-6-2005 9:02:00

Evie
Tafelschikking
Hoi,Mijn vriend en ik zijn gek op films. We hadden graag verschillende filmthema's verwerkt in onze tafelschikking. Heeft er iemand ideën hoe we dat kunnen doen?groetjes Evienog 77 dagen
Andere Reacties: 2 4-6-2005 0:10:09

Annelies
Tafelbenaming
Hello,Op 13 augustus trouw ik mijn mijn schat.We willen het allemaal heel origineel en persoonlijk maken, maar is toch niet altijd zo eenvoudig ...Heeft iemand leuke ideetjes om de tafels op het huwelijksfeest een originele naam te geven in plaats va...
Ideeën Reacties: 3 3-6-2005 23:07:03

Sophie
Kostprijs menu-kaarten?
Hallo bruidjes in spéWij komen net van de drukker: ik heb eens geïnformeerd voor de prijs van menukaarten (gedrukt volgens onze uitnodigingen).Ze vragen voor 60 menukaarten 120 €. Ik vroeg mij af of dat veel was of niet?Groetjes,Sophi...
Andere Reacties: 2 3-6-2005 20:12:02

ines
wijnetiketten
wij hadden graag persoonlijke wijnetiketten laten drukken voor onze trouw.weet iemand waar we dat kunnen laten doen, liefst in oost- vlaanderen? alvast hartelijk bedanktInes
Ideeën Reacties: 2 3-6-2005 16:18:05

Ilse
VRIJGEZELLENAVOND TIPS GEVRAAGD
Hallo allemaal,Op 23 juli organiseren wij een vrijgezellenavond.We hebben al een paar ideeën maar zijn nog op zoek naar meer.Alle tips zijn welkomAlvast bedankt,
Voorbereiding Reacties: 3 3-6-2005 13:35:57

Sophie
Dringend: moeten ouders & grootouders op uitnodiging?
Hoi iedereen,Ik ben wat aan de late kant met mijn vraag maar binnen 3 uur moeten we al bij de drukker zijn!Moeten de ouders & grootouders vernoemd worden op de uitnodiging? Het is nl een héél moeilijke familiale situatie!Plus: moet de p...
Andere Reacties: 6 3-6-2005 13:22:51

Tiziana
Aan ANN van MM
Hallo Ann,Ik trouw volgend jaar, datum staat nog niet officieel vast, na de vakantie informeren we onze ouders en zetten we alles vast. We weten wat we willen en wie we willen, het is gewoon een kwestie van reserveren en voorschot betalen.Wij trouwen...
Andere Reacties: 4 3-6-2005 10:24:19

Christophe en Joyce
Misboekje
Hello collega-trouwertjes,Wij zijn bezig met het opstellen van ons misboekje maar wij vinden het heel erg moeilijk om mooie op leven toepasselijke teksten te vinden.... Zijn er mensen die het niet erg zouden vinden om met mijn hun misboekje te delen?...
Religie Reacties: 6 3-6-2005 9:33:00

dierk
studio happy music
Geachte heer,mevrouw, mogen wij ons even voorstellen, www.studiohappymusic.be, specialiteit: huwelijksfeesten,jublea,bedrijfsfeesten,enz, neem alvast een kijkje op onze site,laat het niet na om ons te contacteren! met muzikale groeten, Dhr Dierk Van ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 3-6-2005 8:07:10

Karen
Trouwen in vijverhof
Hallo, heeft er iemand ervaring moet de feestzaal "vijverhof" in wevelgem? Andere ideeën voor deze streek zijn ook steeds welkom.
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 2-6-2005 22:14:56

Kelly
BH zonder bandjes
Hallo,Mijn kleed is al gekozen alleen zoek ik nu nog een BH zonder schouderbandjes. Omdat ik dit nog niet gedragen heb en we er een echt dansfeest willen van maken, maak ik me zorgen of dat wel goed op zijn plaats blijft zitten. Denk als ik een beetj...
Andere Reacties: 15 2-6-2005 18:00:49

Vanessa
Wanneer uitnodigingen opsturen??
Hoi,Wij trouwen op 9 september 2005. Nu vroeg ik me af wanneer we best de uitnodigingen versturen? We moeten natuurlijk wat rekening houden met de vakantieperiode.Zou eind juli te laat zijn?GroetjesVanessa
Uitnodigingen Reacties: 7 2-6-2005 16:41:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...