Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cheeru
Zangeres te boeken voor huwelijkmis, feesten...
ik ben samen met een pianist of gitarist te boeken voor u huwelijkmis of feest..Voor meer info www.cheeru.be
Andere Reacties: 0 24-5-2005 1:09:39

cheeru
Zangeres te boeken voor huwelijkmis, feesten...
Ik ben samen met een pianist of gitarist te boeken voor u huwelijksmis of feest...Voor meer info kijk op www.cheeru.be
Muziek - Live Reacties: 0 24-5-2005 1:06:39

Ruth
septemberbruidjes????
Hallo iedereen!Ik vroeg me af wie van jullie ook gaat trouwen in september 2005 en net als wij hopen op stralend weer! Wij trouwen op 10 september 2005, nog juist 110 dagen...Ruth & Tom 10/09/05
Andere Reacties: 10 23-5-2005 23:51:05

Angelo
witte limousine
Hallo trouwertjeswij trouwen op 22 juli 2005 en zijn nog altijd op een naar een bruidswagen. Wij denken eraan om een limo met chauffeur te huren. Het is er wel één van 8 personen en het is maar voor ons twee + de 2 kindjes en de chauffeur! ...
Andere Reacties: 3 23-5-2005 20:37:16

Tanja
lingerie
hallo iedereen,ik wou eens vragen of er iemand weet dat ze bij jagre in antwerpen ook lingerie hebben.groetjes tanja 23 juli 2005 (nog 61 dagen)
Andere Reacties: 2 23-5-2005 19:46:59

Gaëlle
aaaaaahhhh
even in paniek: ik ben de gastenlijst kwijt !!! (dus ook: de gasten die mijn ouders uitnodigen, ...) zucht. ga nu mijn pc, het huis en mijn kantoor uitpluizen - moest het maar eens kwijt :sgaelle
Andere Reacties: 4 23-5-2005 19:31:29

sarah
fotolocatie omgeving hamme oostvlaanderen
hey iedereen,weten jullie soms een mooie locatie om foto's te maken in hamme ongeveer? want mijn vriend en ik weten dus echt niet waar we onze kunnen laten nemen.vele groetjes sarah 25dagen
Andere Reacties: 2 23-5-2005 14:21:20

sonja
Binnenlocatie omgeving Ternat*Groot-Bijgaarden
Hallo allemaal,Wij trouwen op 30 september 2005 en met het weer dat we dit jaar reeds gehad hebben, begin ik me toch zorgen te maken over de fotolocatie. Als het goed weer is, gaan we naar het Eramushuis in Anderlecht, maar heb eigenlijk volledig gee...
Andere Reacties: 2 23-5-2005 12:56:49

Sofie
fotograaf oost-vlaanderen
Ik ben nog op zoek naar een fotograaf in Oost-Vlaanderen. Heb fotograaf Luc Nimmegeers in Heusden gecontacteerd maar moet nog een afspraak maken, hij was nog volop bezig met communiefeesten daarmee. Heeft iemand ervaring met die fotograaf? Of weten j...
Andere Reacties: 5 23-5-2005 12:23:30

sandy
keuze openingsdans
hallo,ook wij vinden het kiezen van een liedje voor de opdeningsdans ontzettend moeilijk!!! Tot nu toe hebben we nog niet zoveel ideeën die we beide leuk vinden. Wat vinden jullie van total eclipse of the haert van bonnie tyler? Heb eigenlijk ni...
Openingsdans Reacties: 6 23-5-2005 12:21:26

Vicky
Dilemma
Hallo allemaalHeb een groot dilemma en geraak er niet uit. Misschien kunnen jullie mij helpen.We zijn nu ongeveer een maand verloofd en hebben het al meegedeeld aan de familie. Ik heb het echter nog niet verteld aan mijn beste vriendin (die ik als ...
Andere Reacties: 7 23-5-2005 9:07:35

Christophe en Joyce
Vrijgezellen
Beste trouwertjes,Ik heb afgelopen zaterdag mijn vrijgezellen gehad ... het was echt een juweeltje!Op het onverwachts zijn mijn 13 vriendinnen mij komen halen ... ik wist niet wat ik zag ... allemaal hetzelfde witte tanktopje aan met een foto van mij...
Andere Reacties: 1 23-5-2005 8:05:35

Nancy
Vrijgezellenavond
Hallo,Heeft er iemand een tof idee om een uitnodiging te maken voor onze vrijgezellenavond?
Andere Reacties: 0 22-5-2005 20:03:59

mieke
gastenboek
heykes, het wordt even stressen nog maar liefst 12 dagen te gaan en word echt MEGA nerveus! Maar wat ik eigenlijk wilde vragen is iets in verband met het gastenboek hoe ziet dat van jullie eruit, en wat kan ik daar zoal meedoen! Ik begon daarnet efke...
Andere Reacties: 3 22-5-2005 20:02:25

ines
bruidsboeket
hallowij trouwen op 05/08/05voor ons bruidsboeket zijn wij op zoek naar iemand dat bloemschikken als hobby doet.Is er soms iemand die ons kan helpen aan eventuele adressen?Wij zijn van regio Aalstalvast bedankt
Bruidsboeket Reacties: 0 22-5-2005 19:43:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...