Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
Zaal OostVlaanderen bv Schalienhuys Temse?
Hallo,Wij zijn vollop op zoek naar een feestzaal in Oost-Vlaanderen voor volgend jaar. Heeft er iemand goeie ideetjes? Wij dachten al aan 't Schalienhuys in Temse. Heeft er daar soms iemand ervaring mee?GroetjesNathalie
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 19-5-2005 16:18:03

Charline
aan mijn bolleke
Bolleke I LOVE YOUIk heb echt veel zenuwen voor morgen... Ik hoop dat het een fantastische dag zal worden...Ik mis je, mijn lief beerke.Tot morgen Lief kusje vam je zoetje
Andere Reacties: 2 19-5-2005 15:42:36

Charline
gastenboek
Hey iedereenIk heb al volop zenuwkes want morgen trouw ik...Heeft er misschien iemand inspiratie voor een tekstje in de gastenboek te schrijven?
Andere Reacties: 3 19-5-2005 14:03:40

Sofie
openingsdans
Hallo,Mag ik vragen welk liedje jullie nemen voor de openingsdans? Ik hoor heel graag Mozaïk met het liedje, wat zie ik je graag. Maar ben nog aant twijfelen. groetjesSofie
Andere Reacties: 5 19-5-2005 12:29:23

Didier
Gasten bevestigen aanwezigheid niet
Vandaag nog 37 dagen te gaan en de zenuwen steken steeds vaker de kop op.Ik maak me vooral zorgen over het feit dat heel wat genodigden niet lieten weten of ze al dan niet komen. We vroegen een antwoord voor 25 mei.Wat doen jullie als er na die datum...
Andere Reacties: 6 19-5-2005 12:27:09

katrien
getuigen
Hallo iedereenOnze gorte dag is bijna daar nog 23 dagen te gaan.Maar heb nog 1 probleempje zoek een super tof cadeuatje voor mijn getuigen. Dat zijn mijn 2 vriendinnen.Alvast bedanktxxTrientje
Ideeën Reacties: 2 19-5-2005 11:38:46

kathleen
Buffet of BBQ???
Hoi soortgenootjes!Nog 51 daagjes en het is, ook voor ons, zover!!!Ons huwelijksfeest gaat sowieso door in feestzaal De Lemenhoek te O.L.V.Waver. Het enige waar we nog niet uit zijn is of we nu kiezen voor een koud en warm buffet of voor een BBQ want...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 19-5-2005 10:51:55

Isabel
Gastenboek
Hoi, Een tijd geleden stond er hier een vraag of er iemand een leuk tekstje had om in het gastenboek te zetten. Ik zocht het terug op, maar er staan geen reacties bij.Daarom wil ik nog eens dezelfde vraag stellen, wij trouwen over 17 dagen. Ons gas...
Andere Reacties: 1 18-5-2005 17:29:52

Fieke
Welk lied gebruiken jullie voor binnen te komen in de mis!
Wij hebben al alle liedjes voor in de mis, behalve om binnen te komen. Wil iets leuks en verassend maar zou echt niet weten wat. Vind het zo moeilijk!groetjes Fieke
Andere Reacties: 7 18-5-2005 16:17:24

Fieke
Is er iemand die ook foto's neemt voor de mis?
HalloMijn ventje en ik trouwen op 4 juni 'o5! Nu hadden wij problemen met de fotograaf ale met de uren! normaal gezien gingen wij in de namiddag foto's nemen maar omdat we te weinig tijd hebben dan is het naar de voormiddag gezet! Nu heb ik toch wel ...
Andere Reacties: 6 18-5-2005 16:15:51

Jozefien
Huwelijks-site = leuke verrassing!
Hey bruidjes, verras jullie aanstaanden met een zelfgemaakte trouw-site :) Mijn ventje was alleszins onder de indruk! En dat voor een volslagen leek in het vak...Het is echt makkelijk en leuk om te doen!Neem alvast eens kijkje op de onze http://users...
Ideeën Reacties: 8 18-5-2005 16:01:59

An
Bloemist
Wij trouwen op 22 juli 2005 en zijn nog op zoek naar een bloemist die niet in verlof is die dag en uit de regio west-vlaanderen komt. Daarnaast had ik ook graag geweten of jullie hiervoor de richtprijs kennen?Alvast bedankt! Groetjes An.Nog 65 dage...
Voorbereiding Reacties: 2 18-5-2005 14:31:38

Sabrina
pijnlijke voeten
Heeft er soms iemand tips om te voorkomen dat je voeten vreselijk pijn gaan doen in je trouwschoenen?
Kledij - Accessoires Reacties: 11 18-5-2005 13:51:33

els
vastleggen huwelijksreis
Ik zou graag naar Nieuw-Zeeland op reis gaan, maar wij trouwen op 29 juli 2006 en dan is het daar winter. Zou de reis dus liever uitstellen tot oktober (dan is het daar lente). En dan is het laagseizoen en dus iets goedkoper. Maar kan je dan nog zegg...
Huwelijksreis Reacties: 16 18-5-2005 12:09:28

Phyllis
Kasteel Fruithof of Bloemenhof
Helaba allemaal,zijn er onder jullie die ervaring hebben met één van de volgende feestzalen: Kasteel Fruithof in Boechout en/of Het Bloemenhof in Brasschaat?Alle indrukken zijn welkom...merciekes héPhyllis
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 18-5-2005 8:49:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...