Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
website
hey iedereen,naar aanleiding van onze trouw op 20 augustus heeft mijn ventje een website gemaakt komen jullie eens piepen groetjes eviwww.kenny-evi.com
Andere Reacties: 7 15-5-2005 15:32:01

Isabel
Lied van de servetten
Hoi allemaal,Binnen 20 dagen zijn wij aan de beurt. Bijna alles is zo goed als in orde, alleen ben ik nog op zoek naar dat lied waarbij iedereen met zijn servet in de lucht begint te zwaaien. Dit nummer brengt echt ambiance in de zaal en ik wil het...
Andere Reacties: 5 15-5-2005 15:13:56

smeers
Moment van vergeving
Wij hebben als moment van vergeving gekozen voor de volgende tekst:Ik wil iets vertellen voor we slapen gaan.Ik was vandaag de hele dag aan't werk.Ik had vandaag geen tijd voor jou.Ik ben kortaf geweestMaar er waren zoveel vragenen zoekend naar een a...
Ceremonie Reacties: 2 15-5-2005 11:27:37

Nathalie
Hoeveel kosten de bloemen voor een huwelijk?
Gezien ik niet veel succes heb met mijn vorige berichtje :( zou ik jullie graag iets anders vragen: hoeveel betalen jullie voor al de bloemen op jullie grote dag? IK heb wat prijzen gekregen en vroeg me af of dit goedkope/dure prijzen zijn. Dus voor ...
Andere Reacties: 6 15-5-2005 10:02:31

Nathalie
na de dj komt de video:
Hallo allemaal,Langs dit forum en op meerdere aanraders hebben we Dj"PARTYSOUND" vastgelegd.Gisterenavond waren we op een schoolfeest en bleek toevallig hij te zijn die voor muziek zorgde.Er was veel ambiance dus daar zijn we gerust in.Dat ...
Andere Reacties: 5 15-5-2005 9:43:42

Barbara
feestzaal voor 100 man gezocht
Helaba,zijn vandaag de eerste keer naar zalen gaan zien.Naar krekelhof en salons de romree.Zoeken zaal voor 100 man.In salons de romree zouden we de tweede grootste zaal krijgen maar die vind ik ni zo mooi.Vind vaak de grootste zalen de mooiste.Kreke...
Andere Reacties: 10 14-5-2005 16:29:07

Daniella
Foto's:binnenlocatie omgeving Wuustwezel, Kalmthout, Essen, … Noorderkempen
Wij zoeken een locatie om foto's te trekken bij slecht weer.Wij houden van de natuur en oude gebouwen ,...Graag in de buurt Kalmthout - Wuustwezel .Verder weg mag ook .
Fotografie Reacties: 2 14-5-2005 14:41:31

davine
Suère
Hallo,Heeft er iemand ervaring met Suère in Brugge. Ik heb een prachtige jurk gezien van hun collectie. Hoeveel kost een kleed ongeveer bij hen?
Andere Reacties: 3 14-5-2005 8:54:08

Nathalie
Seniflorum
Heeft er soms iemand ervaring met de decorateur Seniflorum uit Erpe Mere? Zij verzorgen alle bloemen voor je feest en de prijzen vallen reuze mee, maar ik had toch eerst even geweten of iemand hier al mee gewerkt heeft???Alvast bedankt voor jullie re...
Andere Reacties: 1 13-5-2005 20:21:55

robben
aan ingrid ivm poink website
Hallo,Na het bekijken van jou website heb ik er ook eentje aangemaakt van mijn verloofde en mij. Maar alleen snap ik niet hoe ik er foto's op moet zetten? Kan je me zeggen hoe dit juist werkt? Thanx!
Andere Reacties: 3 13-5-2005 16:18:09

lieselotte
aanbrengen van de ringen
Dag bruidjes in spé allemaal,ik ben op zoek naar een leuk ideetje om onze trouwringen aan te brengen. Mijn nichtje van 6 is ons bruidsmeisje en zoals de traditie het wil, zou zijn de ringen moeten dragen... Of niet?Een kussentje vind ik een beet...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 13-5-2005 14:56:49

Ellen
haaraccessoires
hoi,weet er iemand waar je accessoires kan kopen voor in het haar? Liefst regio hasselt-diest-leuven.merciekes
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 12-5-2005 23:48:49

Nancy
Avondfeest
Hallo,Nu wij nog 58 dagen te gaan hebben voor de grote dag aanbreekt, zoeken wij nog ideeën om onze gasten in een leuke sfeer te brengen tijdens het avond- en dansfeest. Kan iemand ons helpen?Nancy & David (58 dagen)
Ideeën Reacties: 6 12-5-2005 20:55:19

Isabelle
geldenvelopjes
Hoi iedereen,Wij hebben geen huwelijklijst gemaakt en zullen dus waarschijnlijk enkele envelopjes met geld ontvangen.Nu heb ik van enkele mensen al gehoord dat er soms envelopjes verdwijnen...en dat wil niemand natuurlijk meemaken...Ik weet niet of h...
Andere Reacties: 7 12-5-2005 18:16:18

Isabelle
huwelijksreis
Gewoon uit nieusgierigheid : waar gaan jullie allemaal op huwelijksreis ?Zijn er koppels die net zoals wij ook naar Australië gaan ?Groetjes,Isabelle (nog 51 d...)
Huwelijksreis Reacties: 28 12-5-2005 18:04:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...