Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Charline
Keuze openingsdans???
Dag trouwertjes...Mijn tijd begint te dringen, want ik trouw op 20 mei en heb nog niet beslist wat de openingsdans zal zijn. We twijfelen tussen "Can you feel the love tonight" van Elthon John of "The power of love" en "becau...
Openingsdans Reacties: 10 10-5-2005 8:56:29

bruid
aan Kathleen die trouwt op 9 juli 2005
Hey Kathleen,Ik las in het topic over alle data en plaatsen dat jullie feest in OLV-Waver is. Is dat in de Lemenhoek?Wij gaan daar ook ons trouwfeest geven, maar pas op 26 augustus 2006. Hebben jullie de "huisDJ" genomen? Laat je me weten ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-5-2005 19:54:17

Vicky
Thema van onze trouwfuif
Dag bruidjesHet is beslist, we geven een trouwfuif ipv een traditioneel feest. Meer nog, we geven een dansfeest met thema. Alleen weten we nog niet welk thema. Dit zijn al mogelijke kanshebbers:* Polé Polé (zuid-Amerikaans)* Afrikaans* L...
Andere Reacties: 3 9-5-2005 16:27:02

Sophie
Hoofgerecht tijdens avondfeest
Hoi iedereen,Ik probeer het topic te openen hier een beetje onder van een zekere Koen maar dit lukt mij niet. Ik ben wel benieuwd wat iedereen als hoofschotel zal nemen. Wij moeten binnenkort kiezen dus ik hoop wat inspiratie op te doen.GroetjesSophi...
Andere Reacties: 12 8-5-2005 17:52:12

Anne
waar vind je ergens mooie dassen voor trouwkostuum - regio Diest
Mijn vriend heeft een kostumm van Cosmo. Hij zou daar een mooie das + identieke stoeverke moeten op vinden, maar bij Cosmo vinden we ze niet zo mooi en bij Wilvorst vinden we ze ook niet zo tof. Heeft er iemand nog adressen waar we deze kunnen vind...
Andere Reacties: 2 8-5-2005 17:01:54

Anne
Ceremonieregels
Hoi,Iemand van onze kennissenkring gaat de taak als ceremoniemeester waar nemen maar hij heeft hier geen ervaring mee. Is er misschien iemand die daar goede info van heeft of een website weet waar deze info goed staat op uitgelegd?Alvast erg bedankt...
Ceremonie Reacties: 4 8-5-2005 16:57:32

Anne
locatie fotoreportage regio Geetbets tot Diest
Hoi, Kent er iemand prachtige locoatie voor fotoreportage in de buurt van regio Geetbets, Diest.Jullie zouden er ons enorm plezier mee doen.
Fotografie Reacties: 2 8-5-2005 16:55:38

Véronique
haarkam/klem
ik trouw op 12 augustus en ben nog dringend op zoek naar een haarkammetje/klem bezet met witte rozen en eventueel pareltjes. Iemand een idee waar dit te vinden is in België?
Andere Reacties: 3 8-5-2005 16:43:17

Tine
Drogen bruidsboeket
Hallo,Zijn er nog bruidjes die achteraf hun bruidsboeket willen drogen ? Wat zijn jullie ervaringen hierbij rond de informatie die jullie al hebben gevonden ? Waar laten jullie het doen ? Mijn vriend laat het bruidsboeket door zijn moeder maken, die ...
Bruidsboeket Reacties: 5 8-5-2005 11:20:39

Vicky
Dansfeest
Hallo allemaalHeb gisteren voor de eerste maal een gesprek gehad met mijn vriend over hoe we de trouw zien. Blijkt dat dat nogal anders is, ik zie het nogal traditioneel, en hij wil een dansfeest (liefst met een thema, zoals een Pole Pole feest of zo...
Andere Reacties: 4 8-5-2005 10:54:33

davine
bedankig voor kindjes
Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar bedankingen om an de kindjes te geven die aan de kerk een bloemetje afgeven. Liefst iets die zowel voor jongens als voor meisjes kan en ook voor kleintjes en voor wat ouderen.Alvast bedankt Davine
Andere Reacties: 6 7-5-2005 19:10:55

Tine
Bloemen en corsages
Hallo,Wij vragen ons af hoe het zit met de corsages... Wie moet dat allemaal dragen ? Mannen, vrouwen, getuigen ???Wie weet hier een antwoord op ?Bedankt !
Andere Reacties: 5 6-5-2005 17:33:59

Koen
hoofdgerecht
Hallo iedereen,Wij zijn onze menu aan het samenstellen, maar zijn nog op zoek naar een hoofdgerecht. In de voorbeeld menus van onze feestzaal vinden we niet echt onze goesting. Wat geven jullie als hoofdgerecht?Groetjes,Jessy
Andere Reacties: 0 6-5-2005 16:30:28

Evie
Geschenk aan ouders en schoonouders
Hallo,heeft er iemand een idee wat ik zou kunnen geven als geschenk aan mn ouders en mn schoonouders om hen te bedanken voor alles wat ze al voor ons hebben gedaan?Alvast bedankt
Ideeën Reacties: 7 6-5-2005 16:26:32

Joke
Foto's van kapsels
Hey iedereen. Kan iemand mij eens zeggen waar ik foto's vind van kapsels voor mijn trouwdag? Ik vind ofwel enkel retrokapsels ofwel net niet dat wat ik wil.Mijn (supersteile) haar valt tot halverwege mijn rug en ik zou het speels willen opsteken me...
Andere Reacties: 6 6-5-2005 14:24:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...