Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stefanie
aan nancy: ivm het Godshuis te Sint-Laureins
beste nancy,alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk. Ben ook van Maldegem (Donk) en ben ideetjes aan het opdoen voor ons huwelijk van volgend jaar. KHeb zonet ergens gelezen dat jullie feest in het Godshuis is. Ook wij zouden in het godshuis w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 2-5-2005 22:56:56

karen
Voor Bjorn en Leen die trouwen in Boekhoute
Wij hebben ondertussen contact opgenomen met de Woodlandsingers en volgende week vrijdag mogen we gaan luisteren. Ken jij hun repertoire? Voor welke muziek kozen jullie?Het is effectief niet ver aangezien wij in de kerk van Watervliet trouwen en blij...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 2-5-2005 19:43:04

Tom
Hemd zonder das
Ik ben op zoek naar een adres waar ik een leuk hemd kan kopen dat je zonder das hoeft te dragen op een smoking. Ik heb al enkele leuke dingen gevonden van Cossmo. Heeft er iemand nog andere leuke ideeën ? Het mag gerust opvallend zijn.Tom
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 2-5-2005 17:42:02

Inge
kindjes??
Hallo iedereen, ik heb 2 kindjes, 1 van bijna 3 jaar en 1 van bijna 5 jaar en zij zijn onze bruidskindjes. Maar nu zitten we met 1 probleem. We weten niet waar we de kindjes naar toe kunnen doen 's avonds tijdens het avondfeest. Familie en vrienden z...
Andere Reacties: 7 2-5-2005 14:47:34

Barbara
Wie trouwt waar?
Hi Al een tijdje kom ik toch wel dagelijks even piepen naar het forum en vind het super om ideetjes uit te wisselen. Nu vroeg ik me eigelijk af, zoveel trouwertjes, wie waar gaat trouwen? Van welke gemeente of stad de mensen hier op het forum zijn...
Locatie Reacties: 48 2-5-2005 14:31:56

Christophe en Joyce
Uitnodigingen
Hello friends!Hebben jullie nog een supertoffe tekst voor de gasten uit te nodigen! Wij zijn laatste hand aan het leggen aan onze uitnodigingen maar dan moeten we zeker zijn van de tekst ...Heb al zoveel internetsites bezocht maar wilde jullie mening...
Uitnodigingen Reacties: 3 2-5-2005 11:43:13

Vanessa
lied binnenkomen feestzaal
Weet er iemand welk (origineel) liedje we zouden kunnen gebruiken bij het binnenkomen van het bruidspaar in de feestzaal? We moeten morgen de liedjes die we zéker willen doorgeven aan de DJ, maar zo'n liedje ontbreekt nog op onze lijst. Welke ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 2-5-2005 11:18:04

katrien
locatie foto binnen
Hallo iedereen,onze laatste 40 dagen gaan in. Heeft er iemand een leuk idee van fotolocatie omgeving zaventem?groetjes katrien
Locaties - Fotografie Reacties: 1 2-5-2005 11:13:04

ines
vervoer
hallo wij trouwen op 5 augustus 2005 en zijn op zoek naar een paardenkoets te huur weet er iemand waar we hiervoor terecht kunnen dank u
Andere Reacties: 8 2-5-2005 9:00:02

sofie
bedankingskes
Hallootjes, We zoeken nog een origineel bedankingske voor de getuigen en de ouders... iemand een ideetje? Er is al veel op het forum gesproken over een foto van het trouwkoppel, maar dit zien we niet zo zitten. andere ideetjes steeds welkom! Ook iem...
Andere Reacties: 8 1-5-2005 20:15:26

davine
misboekje
Heeft er iemand een origineel idee voor een misboekje. Ik wil niet zo maar een boekje maken.Davine
Religie Reacties: 1 1-5-2005 16:36:33

davine
prijs bruidskeldij
Ik ga binnenkort een jurk kiezen, maar ik heb eigenlijk geen idee wat de prijs is van een jurk. Ik zie heel graag Linea Rafaelli. Ik ga kijken in Oostburg bij bruidshuis Ellen, heeft daar iemand ervaring mee?Davine
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 1-5-2005 16:17:31

davine
ringen
Kent er iemand een alterntief voor een trouwring. Mijn vriend werkt in de bouw en mag geen juwelen dragen. Ik vind het niet nodig om een ring te kopen die hij maar 1 dag draagt.Davine
Kledij - Accessoires Reacties: 5 1-5-2005 16:15:00

Phyllis
Memoire
Kan iemand mij helpen??? Een tijdje geleden bekende mijn vriend dat hij mij ten huwelijk wil gaan vragen maar dat hij maar niet weet welke verlovingsring hij moet kopen. Ik wil hem nu een beetje helpen door duidelijk te maken wat ik mooi vind en wat ...
Andere Reacties: 6 1-5-2005 8:59:07

Nathalie
Waar kan je je jurk achteraf laten kleuren/verven?
Weet er iemand waar je je kleed na de trouw kunt laten kleuren/verven? Ik zou graag van mijn jurk een baljurk laten maken achteraf. De verkoopster zei dat dit geen probleem zou zijn, het is uit zijde, maar wist mij niet te zeggen waar je dat kan late...
Andere Reacties: 1 30-4-2005 17:47:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...