Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Charline
liedje
weet er iemand het nummer en wie het zingt, ik ken alleen paar zinnekes love is al what you need, it was heaven...
Andere Reacties: 7 20-4-2005 13:52:33

sarah
origineel bedankje voor de bruidegom
hey iedereen,ik zit met een niet al te lastig probleempje ik zou graag mijn vriend willen bedanken op een originele manier tijdens het feest waar alle genodigden bij zijn voor alles wat hij al heeft gedaan voor mij. en dat hij ook mijn grootste droom...
Ideeën Reacties: 2 20-4-2005 13:26:27

Kitty
Kerkboekje
Hoe moet een kerkboekje eruit zijn? Moeten er prenten en bijkomende teksten instaan of niet? Bind je het in met een kleurblad voor of niet? Wordt alles afgedrukt op gekleurd papier???
Religie Reacties: 8 20-4-2005 11:01:33

Gert
aan JULIE ivm vervoer
Hey Julie,Ik ben wel geïnteresseerd in die mercedessen aan 90 euro en het is ook wel praktisch dat ze je 's nachts terug naar huis brengen. Kan jij me hierover meer gegevens bezorgen aub ?Wij zijn zelf van Aartselaar / Antwerpen.Alvast bedankt !...
Andere Reacties: 1 20-4-2005 8:47:50

Sophie
Tav Leen: locatie Sluis
Hoi Leen,Wij zijn op zoek naar een oud en verlaten gebouw voor onze foto's. Ik zag dat jullie een oud & verlaten huis hebben gevonden in Sluis: waar is dat precies? Moet je daarvoor iemand contacteren?Groetjes,Sophie
Andere Reacties: 2 19-4-2005 21:52:49

Isabelle
HUIF KAR KATHLEEN
Wij zitten met het zelfde probleem zoals gert. Veel te duur om wagens te huren. Maar een huifkar is heel interessant die kathleen voorstelde. Hoe nemen we contact op?Alvast bedankt.
Ceremonie Reacties: 3 19-4-2005 17:12:27

decuyper
Aan Gilles i.v.m. trouwkrant
Hallo Gilles,Ik heb gelezen dat je een huwelijkskrant wil maken als uitnodiging. Dit weekend heb ik zoiets gezien als aankondiging voor een geboorte. Zelf zijn we ook wel geïnteresseerd om een uitnodiging in deze vorm te maken. Het exemplaar dat...
Andere Reacties: 0 19-4-2005 14:43:43

decuyper
enkel burgerlijk huwelijk: discriminatie door de gemeente?!
Wij trouwen pas in juni 2006. Onze zaal is al vastgelegd en we hebben besloten om enkel voor de wet te trouwen. We zijn recent verhuisd naar een nieuwe gemeente. Blijkt nu dat je er op zaterdag alleen maar in de voormiddag kan trouwen voor de wet als...
Andere Reacties: 6 19-4-2005 14:32:14

zlata
Kapper aan huis?
Ik ben op zoek naar een kapper die aan huis komt, in Zoersel (Antwerpen).Op 16 Juli is "the day".Alvast bedankt voor jullie reactie.
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 19-4-2005 13:21:59

cindy
ballonnen
Hallo iedereen.Weet er iemand van jullie in antwerpen of omstreken een winkel waar je mooie ballonnen kan kopen.en eventuele benodigheden.En kent er iemand site's van voordbeelden kwa versiering met ballonnen.10.06.2006
Andere Reacties: 5 19-4-2005 13:15:53

Sofie
planning + locaties
HalloWij gaan volgend jaar in juli trouwen, nog een goed jaartje dus maar wij zijn toch al volop met de voorbereidingen bezig. De mis, de ceremonie en de feestzaal ligt al vast. Nu vroeg ik me eigenlijk toch nog af hoelang op voorhand je alles moet k...
Andere Reacties: 10 19-4-2005 12:24:23

Kitty
tekst
We zouden graag op onze uitnodigingen zetten dat we alleen maar geld willen als cadeau omdat we al een paar jaar samenwonen en dus niks dringend nodig hebben. Maar hoe kan je dit wat subtiel schrijven? Kent er iemand een originele manier of een versj...
Uitnodigingen Reacties: 10 19-4-2005 10:15:49

Sylvie
Videoreportage w-vl
Hallo bruidjes (en bruidegommen)Nu we bijna beslist hebben wie onze dag op foto gaat vastleggen. Zijn we nog op zoek naar iemand die het gebeuren op video kan vastleggen.Graag iemand uit west - vlaanderen.Alvast bedankt... groetjesSyl*
Fotografie Reacties: 6 19-4-2005 7:45:31

Nathalie
Rode loper
Hallo,Weet er iemand waar je goedkoop een rode loper zou kunnen kopen/huren? Misschien in een uitverkoop van een stoffenwinkel (weet er iemand één zijn)? Wij zouden deze willen uitrollen op de oprit van mijn ouders, zo romantisch hé. W...
Andere Reacties: 5 18-4-2005 21:28:41

kathleen
eitjes in ruil voor mooi weer?!
Dag allemaal!Waarschijnlijk is het inderdaad gewoon maar bijgeloof, maar bij de meeste mensen die ik ken heeft het toch geholpen: eitjes brengen naar de Arme Klaren. Ook al trouwen we op 9 juli 2005, met het weer in België weet je nooit! Ik heb ...
Andere Reacties: 15 18-4-2005 18:28:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...