Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Natascha
Trouwen tijdens vasten
Wij trouwen volgende jaar op 8 april 2006. Nu zeggen ze me juist dat wij waarschijnlijk die dag niet mogen trouwen omdat het valt tijdens de vaste. (Tussen aswoensdag en Pasen).Is dit juist? Wie kan er mij helpen.GroetjesTascha
Religie Reacties: 4 11-4-2005 14:18:22

Lieve
Anastasia maar ken nummer niet
Hallo , kunnen jullie mij misschien helpen? Gisteren hoorde ik op Q music een liedje van Anastasia maar helaas ken ik de titel niet. Ik vond het een prachtig nummer, dat me geschikt leek voor de openingsdans. In het refrein zat iets met "hold...
Openingsdans Reacties: 7 11-4-2005 13:16:01

Ilse
originele ideetjes
Hallo, Mijn vriend en ik willen graag trouwen in juli 2006. Aangezien we een grote familie hebben langs beide kanten denken we erover om enkel een receptie te geven. Wie heeft er originele ideetjes om deze receptie toch een persoonlijk tintje te geve...
Ideeën Reacties: 4 10-4-2005 22:14:41

annelies
bloemen
hey,hoe lang op voorhand bestel je alle bloemen: bruidsboeket, versiering in de kerk en zo??liefs, annelies
Andere Reacties: 3 10-4-2005 16:51:20

Liesbeth
misboekjes
Hoi,ik moet zo stilaan mijn misboekjes in gereedheid brengen. Maar ik zou eens willen weten hoeveel stuks jullie er ongeveer maken? Groetjes,Liesbeth.
Ceremonie Reacties: 7 10-4-2005 13:44:38

kathleen
bedankjes ouders
Hallo,wij zijn nog op zoek naar een manier om onze ouders te bedanken. Onze tekst is al klaar maar daarnaast zouden we iets anders willen dan bloemen, spiegel of fles wijn. Iemand een ideetje?kathleen
Andere Reacties: 5 10-4-2005 13:40:27

greet
onze dj ligt ook vast
Gisteren ging ik naar het huwelijk van een collega in "Motel Beveren" en het was echt reuze.Heerlijk van eten en het was muziek op het avondfeest van studio "Partysound".Het moet gezegd worden van het avondfeest dat er enorm gedan...
Andere Reacties: 5 10-4-2005 12:19:23

Vanessa
Foto's regio Gent
HalloIk ben nog steeds op zoek naar mooie locatie's om foto's te nemen in de streek van Gent.Daarom niet het centrum van Gent, maar dat mag er rond zijn ook: Merelbeke, Gentbrugge, Wetteren,...Kan iemand mij helpen aub???GroetjesVanessa
Locaties - Fotografie Reacties: 1 10-4-2005 10:59:13

leslie
Bruisjurk te koop
Hallo!Ik ben sinds mei 2004 gelukkig getrouwd. Ik zou nu mijn trouwkleed willen verkopen. Wie is er geïnteresseerd in een eenvoudige, klassevolle gebroken-witte bruidsjurk met een sleep van ca.1,5meter lang, merk Villais (moda Nupcial). Indien j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 10-4-2005 10:12:06

Liesbeth
Bedankjes
Hoi allemaal,we zijn vandaag onze bedankjes gaan kopen. We hebben houten kistjes gekozen die we gaan vullen met hartensuikerboontjes. Nu ben ik nog op zoek naar een spreuk of zo die op dat kistje slaat zodat het toch een beetje een betekenis heeft....
Andere Reacties: 5 9-4-2005 23:25:17

Dorien
Feestzaal 't festijn te Beerzel
Hallo iedereen,bij het zoeken naar een feestzaal zijn we terechtgekomen in Beerzel bij 't festijn. Is er iemand die daar een feest heeft meegemaakt en hoe was het daar dan?Dorien & Jimmy
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 9-4-2005 21:17:01

Mieke
intredelied
We zijn nog op zoek naar een leuk lied om de kerk binnen te komen. We willen geen bruidsmars maar een leuk modern lied. Wie heeft een idee??
Ideeën Reacties: 7 9-4-2005 20:03:11

nele
rembo styling
hey,wij trouwen 20 mei 2006 maar ik heb nu reeds mijn hart verloren aan een jurk van rembo styling, namelijk merle, aangezien iemand dat voor mij wil maken ben ik nog op zoek naar foto's van de jurk. Is er iemand die mij kan helpen? dank je wel
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 9-4-2005 13:01:46

Charline
bedankje bruidegom
Hallo iedereen ik ben op zoek naar een leuk cadeautje dat ik kan geven aan mijne toekomstige man. Heeft er soms iemand goeie ideetjes? En nog iets waar kan je ergens rode lopers huren voor de kerk en thuis?Dankuwel
Andere Reacties: 2 8-4-2005 23:11:42

Van der Auwera
kapper-kapster
Kent er iemand een kapster die aan huis komt in de buurt van Putte bij Mechelen?Groetjes,Ann
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 8-4-2005 17:38:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...