Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Vicky
Hoe plan ik dit?
Hoi (toekomstige)bruidjes.   Ik ben eindelijk begonnen aan de voorbereidingen van onze trouw. MAAARRR heb zoveel problemen. Wij wonen in Laakdal(waar ook onze trouw zal doorgaan) maar de rest van onze famillie moet van Antwerpen of van de kust...
Voorbereiding Reacties: 5 20-6-2011 22:14:57

Lieselot
Forumprobleem - Hoe volg ik de vraagjes?
Even een (belachelijk) vraagje... maar bij het lezen van berichtjes wil je de antwoorden blijven volgen...   Je kan onderaan klikken 'dit item opvolgen' - Maar daarna? Waar vind je de gevolgde vraagjes terug?   Ik mis veel dingen doo...
Voorbereiding Reacties: 5 20-6-2011 22:04:10

Nele
Problemen met getuigen
Ik had graag jullie mening gehad over een probleempje waar ik erg mee zit:   onze bruiloft vind op twee dagen plaats: de dag van de burgelijke trouw met een kleine groep waarna we iets gaan eten en dan geven we een maand later een avondfeest m...
Voorbereiding Reacties: 6 20-6-2011 21:44:13

tima
planning ?
iem die zijn huwelijksplanning op computer staan heeft en die wil delen ???? www.julles.dog@hotmail.com alvast bedankt 
Voorbereiding Reacties: 8 20-6-2011 21:11:27

Baci
101 Redenen... welk boek?
Hey Bruidjes! Er zijn hier al super veel vraagjes rond 101 redenen-boekjes...  Kan iemand mij zeggen waar jullie deze kopen???  Maken jullie die zelf of maken jullie deze via internet... Ik zie er hier heel veel verschijnen vanuit hema...&n...
Voorbereiding Reacties: 12 20-6-2011 20:31:20

Wendy
Gezocht: rode decoratie
Beste dames en heren,   Wij zijn opzoek naar rode en witte decoratie, zoals bijvoorbeeld witte tafellakens, en versieringen voor op de tafels in het rood. Heeft iemand van jullie misschien nog iets liggen dat jullie willen verkopen, of heb...
Voorbereiding Reacties: 12 20-6-2011 15:54:41

Liselotte
Nog maar 4 dagen en dan is het onze dag :)
   OMG, ik heb vannacht superslecht geslapen... ik was constant over de trouw aan het denken. Ben deze morgen opgestaan met vlinders in mijn buik en ik heb dat gevoel nog altijd, echt grappig!   Mijn vriend zegt dat hij ni...
Voorbereiding Reacties: 10 20-6-2011 15:29:29

sanne
Jullie mening aub
Hoi mede-bruidjes,   Na lang zoeken naar het geschikte bedankje voor onze gasten, heb ik (zoals wel meerdere bruidjes) ervoor gekozen om zelf cupcakes te maken. Vandaag heb ik dit eens uitgeprobeerd en ik moet zeggen, ik ben er vrij tevreden o...
Voorbereiding Reacties: 15 20-6-2011 15:22:34

tima
help
ik zou graag mijn avatar veranderen van gast naar bruid hoe doe je dat heb ier al gezocht maar kijk er blijkbaar over want ik vind het niet
Voorbereiding Reacties: 5 20-6-2011 14:18:39

sylvia
aaahhh!!!!
aaaahhhh!!!! Nog exact 11 dagen op de teller!!! het begint zo spannend te worden, volgende week zaterdag trap ik in het huwelijksbootje met de man van mijn leven... Ben zo gelukkig op dit ogenblik. Mijn papa die een zwaar motorongeval heeft gehad,...
Voorbereiding Reacties: 7 20-6-2011 12:50:27

Ellen
Aftellen!
Hoi hoi, Er staan hier bij mij nog 39 dagen op de teller! Vind het echt super spannend! We zijn nu nog bezig met de kleine voorbereidingen, maar die zijn ook super leuk! Zijn er nog bruidjes die trouwen op 30 juli? Hoever staan jullie met de voo...
Voorbereiding Reacties: 4 20-6-2011 12:31:26

Erent
Originele ideetjes als voorbereiding op jullie trouw!
Hallo beste trouwertjes in spé,  Zoeken jullie een super originele trouw? Jeroen & Debbie hebben een fantastisch weddingplan opgesteld met tal van originele aspecten, zowel qua zaal, eten, entertainment, souvenirs, uitnodigingen, v...
Voorbereiding Reacties: 0 20-6-2011 12:27:36

Sharon
Nog exact 2 maanden
Spannend! Binnen 2 maanden is het onze dag... We kijken er allebei naar uit, maar vooral naar de reis die daarna volgt! Eerst nog wat stress en drukte en een ganse dag in de picture staan om dan met ons tweetjes lekker te genieten. Een dag vol adre...
Voorbereiding Reacties: 12 20-6-2011 10:48:57

Ellen
checklist
Hallo allemaal!   Heeft er iemand een checklist op de computer staan voor deze door te mailen?   Bij ons staan er nog 39 dagen op de teller en ik begin echt onrustig te slapen omdat ik het gevoel heb dat we iets vergeten zijn...  ...
Voorbereiding Reacties: 5 20-6-2011 10:15:18

Katrien
Het weer op 2/7
Joepi Joepi, ze voorspellen beter weer van 2/7.   Groetjes, Katrien
Voorbereiding Reacties: 13 20-6-2011 9:16:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...