Nu Online
Momenteel zijn er 571 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cindy
bruidsjurk
Hallo iedereenIk heb eens een vraag!Ik ga binnenkort men kleed vast leggen maar ik ben nog aan het twijfelen welke winkel.Men keuze's zijn het BRUIDSHUIS in merksem of JAGRE in antwerpen.heeft er al iemand bij die winkels geweest? En waar is het best...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 8-4-2005 14:30:18

Astrid
Partituren
Goeiemiddag allemaal,Ik ben op zoek naar partituren van de liedjes die zouden gespeeld worden tijdens onze huwelijksmis.Is er iemand die mij zou kunnen helpen aan deze partituren?Astrid
Ceremonie Reacties: 1 8-4-2005 13:39:35

Jozefien
tav NANCY Gospelkoor?
Hey Nancy,Ik wou gewoon s horen of je al iets meer wist van dat gospelkoor. Of ander tips voor een goed en betaalbaar gospelkoor?Bedankt bruidjes,Jozefien
Andere Reacties: 6 8-4-2005 11:30:19

Sophie
Hallo, heeft er nog iemand problemen dat hij zijn berichten niet kan lezen? ook al staat er dat je er bv 25 of 10 hebt?BedanktSophie
Andere Reacties: 3 8-4-2005 9:55:01

cindy
dringend voor wendy ivm bedankjes
Hoi wendy,Wat heb jij gekocht onderleggers, amai das wel origineel he. zou je daar wat meer uitleg over kunnen geven en waar je ze kan kopen grts 10.06.2006
Andere Reacties: 3 8-4-2005 7:48:20

annelies
bedankje getuigen
hallo!kopen jullie een bedankje voor de getuigen? Mijn zus is vorig jaar getrouwd en zij had niks voorzien voor de getuigen. Maar niks vind ik ook maar weinig... Geven jullie iets of niet en zoja, wat dan? Mss iets kleins, het is tenslotte de attenti...
Andere Reacties: 11 8-4-2005 2:17:04

annelies
schoenen roeselare
heyik heb nog geen schoenen, op dit forum heb ik al een aantal keer gelezen dat Gabrielli's in Roeselare wel een goede winkel is met veel keuze, maar nu vroeg ik me juist nog af... met wat voor prijzen moet ik rekening houden als ik daar langs ga? He...
Andere Reacties: 8 8-4-2005 2:14:56

Sylvie
lokatie viering west- vl
Hallo,Wij hebben gekozen voor een huwelijksviering met RAP. Een van de eerste vragen die meteen al rees was: "Waar houden we dan die viering." Mijn ouders stelden voor in de tuin van de feestzaal. Dat bleek geen probleem te zijn. Ik beg...
Religie Reacties: 3 7-4-2005 19:56:56

Myriam
trouwen, maar ietsje anders?
Hoi iedereen! Mijn vriend en ik zijn nog maar pas beginnen te praten over trouwen, dus wij zitten nog maar in de "ideënfase". We willen voor de wet trouwen en daarna een soort huwelijkreceptie met aaneensluitend een fuif voor alle geno...
Andere Reacties: 9 7-4-2005 17:04:35

Sophie
tekst misboekje
Hallo,ik ben nog op zoek naar een origineel, mooi gedichtje om van voor op onze misboekjes te zetten. Kan iemand mij helpen?Bedankt!
Ceremonie Reacties: 12 7-4-2005 16:39:01

Tanja
aan Sandy
Hoi sandyIk had gelezen dat je u kleed ook bij jagre hebt gehaald,heb jij daar soms naar de schoenen gezien want ze hebben mij daar gezegd dat ik maar pas schoenen moet kiezen tegen mijn pas beurt 1 maand op voorand is dat dan niet te laat ik trouw 2...
Andere Reacties: 7 7-4-2005 16:20:06

Sophie
Kosten: bedanking
HalloKan mij iemand zeggen op hoeveel euro 1 bedanking komt als je niet kies voor de 'traditionele' bedankingskaartjes. Bijvoorbeeld als je werkt met suikerboontjes ofzo?Ik heb nl. de prijs gekregen van m'n fotograaf voor een foto met bedankingskaar...
Andere Reacties: 5 7-4-2005 15:24:16

Sophie
Romantisch hotel omgeving Sluis-Knokke
Hallo,Wij zijn op zoek naar een romantisch & betaalbaar hotel in de omgeving van Knokke-Sluis na ons huwelijksfeest in Hof Ter Mude.De prijskaartjes die ik nu al kreeg zijn redelijk, euh: prijzig!Alle tips zijn welkom.GroetjesSophie
Andere Reacties: 4 7-4-2005 15:22:28

Sophie
Locatie Foto's Brugge
Hoi iedereen,Ik ben op zoek naar oude gebouwen, oude spoorwegen, romatische plaatsjes in de omgeving van Brugge voor ons huwelijk.Heeft iemand ervaring met het treinmuseum in Maldegem?GroetjesSophie
Andere Reacties: 3 7-4-2005 15:05:08

Mieke
Voorkant misboekje
Hallo, mijn boekje voor de mis is bjina af. Maar nu zou ik graag wat tips of ideetjes horen wat jullie op de voorkant van zo'n boekje laten drukken. Een foto van ons zie ik eigenlijk niet zo zitten.alvast bedankt,groetjes Mieke
Ideeën Reacties: 6 7-4-2005 14:41:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...