Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

bruid
tinnen schotel
Hoi allemaal,mijn ouders zijn volgende maand 25 jaar getrouwd en ik zou hen graag een tinnen schotel geven, of eventueel ook een "huwelijkskaars" als ik er geen vind. Nu heb ik compleet geen idee in wat voor soort winkels je voor zoiets mo...
Andere Reacties: 4 5-4-2005 20:34:36

Nancy
Tof idee voor 's avonds ?
Hallokes,Heeft er iemand van jullie een tof idee dat we zouden kunnen uitwerken voor 's avonds tijdens het dansfeest? Onze beide families zijn nogal vrolijke mensen en maken graag ambiance.Wij zouden graag iets speciaals willen doen (muziek, spellet...
Andere Reacties: 3 5-4-2005 19:57:46

Tanja
schoenen
hoi,Hier ben ik nog eens,hoelang op voorand moet je u schoenen hebben ik trouw 23/07/05 mijn kleed heb ik al ik denk dat de zenuwen beginnen te komenGroetjes Tanja
Kledij - Accessoires Reacties: 7 5-4-2005 16:34:37

Tanja
kousen
Hoi,Ik zit met een vraagje,ik weet niet wat ik moet doen met of zonder kousen als het aan mij ligt zou ik er geen aan doen maar in mijn omgeving zeggen ze beter van wel voor de foto's nu twijfel ik nog altijd mijn kleed is lang en mijn benen zie je n...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 5-4-2005 16:31:25

cindy
oooo wat moet ik doen!!!!
Ooooooo lieve god wat moet ik doen. wel ik ben een meid van 24 en ben 5 jaar geleden mijn mama verloren. maar ik had nog steeds men stiefvader die altijd voor mij heeft gezorgd. nu sinds een jaar is men echte vader na 20 jaar weer in men leven. ik vo...
Voorbereiding Reacties: 4 5-4-2005 15:03:03

kathleen
wat als het regent?
Hey, wij huwen op 9 juli 2005 in Mechelen en zijn eigenlijk nog steeds op zoek naar een leuke locatie om een huwelijksreportage te kunnen maken bij slecht weer. Hopelijk hebben we jullie tips niet nodig, maar ook al is het zomer, je moet het toch vo...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 5-4-2005 13:42:01

Nathalie
Fotograaf Van den Brande - Londerzeel
Hallo,Heeft er iemand van jullie ervaring met fotostudio Van den Brande uit Londerzeel?Vorige week had ik even gebeld, en eerlijk gezegd was ik aangenaam verrast door de prijs!!!Binnen 2 weken mogen we eens naar een afgewerkte trouwreportage gaan kij...
Fotografie Reacties: 0 5-4-2005 12:45:16

fietje
Sluier of niet?
Gisterenavond moesten we bij mijn toekomstige schoonouders gaan eten. Mijn aanstaande zijn moeder toverde plots met grote trots haar sluier boven van haar huwelijk. Ze vertelde me dat het in hun land de traditie is dat hun kinderen die trouwen of de ...
Andere Reacties: 7 5-4-2005 12:11:30

Sophie
Ringen
Dag iedereen,Heeft er iemand van jullie leuke ideetjes voor de ringen tijdens de mis.Op een schaaltje of op een kussen vind ik maar niets.Alle ideetjes zijn welkomByeSophie
Andere Reacties: 26 5-4-2005 9:57:18

Tine
Paniek bruidegom
Hallo,Wij zijn vandaag eens gaan kijken voor een kostuum voor mijn vriend. Dat deden we in de Wellens in Herentals. Er waren wel mooie kostuums, maar de prijs viel wel dik tegen. Wij zijn helemaal niet van plan om zoveel geld te geven aan een kostuum...
Andere Reacties: 7 4-4-2005 18:06:54

leen
Intrede lied
Weet iemand een liedje om de kerk in te gaan samen met je vader?GroetjesLeen
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 4-4-2005 17:45:51

leen
Binnengaan kerk
Ik ga samen met mijn vader de kerk binnen. Moet ik links of rechts van mijn vader de kerk binnengaan? Hoe zitten de bruid en bruidegom vooraan in de kerk bruid rechts of omgekeerd?GroetjesLeen
Ceremonie Reacties: 7 4-4-2005 17:44:21

Christophe en Joyce
THEMA huwelijk
Dag allemaal!Ik zit met een probleem: we willen graag een thema opbouwen rond de kleur roze "la vie en roze" ! Hoe zouden we dat thema kunnen opvatten! Overal rozen (oud-roze) ... en voor de rest? Zou ook graag iets creatiefs doen met de ...
Ideeën Reacties: 7 4-4-2005 13:07:39

Gaëlle
organisatie van dé dag
dag toekomstige bruidjes en bruidegommen!omdat de meeste grote dingen geregeld zijn, zoeken we nu een beetje uit hoe we de dag zelf gaan organiseren. daar komt heel wat bij kijken, zoals decoratie van de feestzaal, personalisering van de burgerlijke ...
Voorbereiding Reacties: 1 4-4-2005 12:40:31

Ingrid
Dagplanning Huwelijk
Nog 1 maand, 2 weken en 3 dagen te gaan voor ons huwelijk en nu begin ik mezelf toch af te vragen of we alles hebben en of de planning van de 'grote' dag zelf in order is en of ik niets vergeten ben. Wie kan me zeggen of ik goed zit of ik iets over h...
Voorbereiding Reacties: 9 4-4-2005 10:52:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...