Nu Online
Momenteel zijn er 715 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sophie
muziek
HoiMijn vriend en ik zijn nog op zoek naar leuke maar vooral ORIGINELE liedjes voor in de kerk. Wie kan me helpen?!GroetjesFieke
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 29-3-2005 15:36:41

Ingrid
Huwelijkskaars
Hallo allemaal,Wij trouwen op 21 Mei 2005 en ik ben dringend op zoek naar een Huwelijkskaars voor in de kerk. Kan er mij misschien iemand een tip geven waar ik dit kan vinden, alvast online?Dank op voorhand,Groetjes,IngridNog 54 dagen te gaan !
Andere Reacties: 12 29-3-2005 15:00:04

Caroline
feestzaal met slaapgelegenheid (BRABANT)
HAllo,wij trouwen op 27 mei 2006 en we zijn al een tijdje op zoek naar een geschikte feestzaal. We zouden graag zelf onze catering organiseren en we zoeken een locatie waar er slaapgelegenheid is we zitten met een heleboelkinderen die we er graag bij...
Locatie Reacties: 2 29-3-2005 14:27:07

Sofie
muziek via internet: hoe???
weet iemand hoe je via internet muziek kunt beluisteren zonder te downloaden? Ik heb via verschillende kanalen al veel titels van liedjes verzameld om te spelen in de kerk, maar het probleem is dat ik daar meestal geen liedje aan kan koppelen. Als ik...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 29-3-2005 14:01:49

Ann
Ringen
Hoi iedereen,We hebben zaterdag onze trouwringen gevonden. FANTASTISCH!!!!Normaal gezien hebben we een beetje een uitéénlopende smaak, maar mijn vriend had al dadelijk gezegd dat hij het maar niets zou vinden als we beide een andere ring z...
Andere Reacties: 4 29-3-2005 10:18:44

Patrick
huwelijksreis
Hallo iedereen,Zijn er mensen die ook direct op huwelijksreis vertrekken??Waar gaat de reis dan heen??Wij trouwen in oktober en dus leek Tenerife nog een goede bestemmening te zijn.
Huwelijksreis Reacties: 23 28-3-2005 20:21:06

Barbara
trouwbeurzen
hallo iedereen,we zitten echt in de startfase. We gaan trouwen en het zal in de 2006 zijn maar verder zijn we nog niet.Weten jullie wanneer er een trouwbeurs doorgaat als eerste start?Bijkomend vraagje wat vinden jullie van salon de romree?groetjes B...
Andere Reacties: 3 28-3-2005 19:18:38

Peggy
dj
Beste allemaal,Toen wij in januari in Gent naar de huw.beurs gingen hadden we een gesprek met een dj en een fotograaf.Zij stonden op de beurs schuin overeen.Doordat we enkele weken geleden verhuisd zijn is op dat ogenblik wat documentatie verloren ge...
Andere Reacties: 3 28-3-2005 18:01:41

Dorien
feestzalen 'De Residentie' en 'Torenhof'
Hallo allemaal. Wij trouwen op 09/09/2006 en zijn op zoek naar een feestzaal. Wij hebben er al een aantal bezocht waarvan er ons 2 erg in de smaak gevallen zijn.- 'De Residentie' in Lichtaart - 'Torenhof' in TongerloZijn er onder jullie die daar al e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 28-3-2005 15:43:07

Dorien
feestzalen 'De Residentie' en 'Torenhof'
Hallo allemaal. Wij trouwen op 09/09/2006 en zijn op zoek naar een feestzaal. Wij hebben er al een aantal bezocht waarvan er ons 2 erg in de smaak gevallen zijn.- 'De Residentie' in Lichtaart
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 28-3-2005 15:39:31

fietje
Originele liedjes trouwmis
Hoi iedereen,We zijn op zoek naar orginele liedjes voor tijdens onze huwelijksmis: modern genre.Aangezien we niet echt van de typische liefdesliedjes houden zijn we op zoek naar liedjes à la Cranberries, Anouk, enz...Alle tips zijn welkom!Groeje...
Andere Reacties: 5 28-3-2005 1:41:39

sofie
alternatief gastenboek
Hallo iedereen, Ik had ergens het ideetje gelezen van een camera te zetten op de feest ter vervanging van een gastenboek. Zo kan iedereen een boodschapje inspreken, à la 'man bij hond'... Dat lijkt ons een superidee, maar de praktische uitvoerin...
Andere Reacties: 2 27-3-2005 20:13:00

Nathalie
Tekst drukwerk: kan je dat in hun boeken kiezen?
Wij moeten nog gaan zien voor ons drukwerk (gaan het zelf niet doen, niet zo handig). Ik vroeg mij nu af of je bij een drukkerij binnenstapt en daar uit boeken een tekst kan kiezen of moet je direct zelf je tekst (uitnodiging, gedichtje, cadotip, ......
Andere Reacties: 1 27-3-2005 17:42:02

Nathalie
Ringen Wim Meeussen
Hebben er onder jullie jullie trouwringen bij Wim Meeussen gaan halen in Antwerpen? Wij gaan er volgende week heen, maar ik vroeg mij af hoeveel die ringen zouden kosten. Voor Wim zou het zonder steentjes zijn, maar ik wil er graag ééntje m...
Andere Reacties: 6 27-3-2005 17:38:23

kristel
t.a.v. Tamira:
Graag wilde ik me even tot Tamira richten want ik heb zonet je raad gevolgd.Deze namiddag heb ik PARTYSOUND kunnen vastleggen voor ons huwelijk.Wij kijken er alvast naar uit want als het feest zal zijn zoals het ontvangst en gesprek dan kan het echt ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 26-3-2005 20:01:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...