Nu Online
Momenteel zijn er 386 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

fietje
Drukwerk-regio Brugge
Hoi iedereen,Wij gaan beginnen uitkijken voor ons drukwerk.Alles zelf in elkaar steken zie ik absoluut niet zitten.Zijn er mensen die bepaalde drukkers kunnen aanraden die prijs-kwaliteit uitstekend zijn?GroetjesSophie
Andere Reacties: 2 26-3-2005 16:36:04

Leen
uitwisselen trouwringen
Hallo, weet iemand een originele, romantische manier om ringen uit te wisselen tijdens onze wettelijke trouw. Wij trouwen enkel voor de wet.Groetjes!
Andere Reacties: 0 25-3-2005 16:33:30

Katie
schieting
Hallo wij zitten met een probleempje. Volgens mij eindigt het schieten bij de bruid, volgens mijn vriend bij de bruidegom. Wie weet wat wie van ons twee volgens de traditie gelijk heeft?
Andere Reacties: 1 24-3-2005 23:50:25

Nancy
Help ik zoek liedjes voor op het avondfeest
Help !Ik ben op zoek naar liedjes dat we kunnen laten draaien op ons feest. De helft van de gasten zijn 50+ en de andere helft 'jeugd'.Kan er iemand mij helpen met titels van walsen, tango's (geen argentijnse bedoel ik),... Nancy & David09/07/20...
Openingsdans Reacties: 5 24-3-2005 20:34:10

Gaëlle
hoe ver gaan met make-up enzo?
hoiik was zo'n beetje aan het rondneuzen op het net, op zoek naar manicure en een kapper enz voor het huwelijk. maar uiteindelijk kan je daar blijkbaar wel ver in gaan, wat doen jullie zoal? enkel kapper of ook manicure, make-up (ik dacht dat zelf te...
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 24-3-2005 16:16:56

ingrid
nieuw hier
Ik zal even neerzetten dat ik me net hier aangemeldt he en het nog eenbeetje ingewikkeld vindt maar oke ook wij zijn met de voorbereidingen bezig aleen zitten we zo van zullen we na de ceremonie meteen naar de feestlocatie gaan en daa...
Voorbereiding Reacties: 1 24-3-2005 15:06:43

Leen
Me to You beertjes
waar vind ik een trouwkoppel Me to You beertjes? Liefst omgeving Hasselt.Groetjes!
Andere Reacties: 2 24-3-2005 11:20:36

Tiziana
Originele ideeën
Hallo,Heeft er iemand een leuke idee om op de dag van je trouw te doen. Ik heb altijd gedroomd van een traditionele bruiloft maar toch wil ik iets extra doen waarvan de genodigden kunnen zeggen " Oh dat was sjiek gemaakt". Wij hebben al iet...
Voorbereiding Reacties: 2 24-3-2005 8:21:49

Jozefien
Live muziek tijdens huwlijksceremonie - Gospel?
Hey daar vrolijke bruidjes!Wat een prachtige dag vandaag! Dit is wel het weertje dat we wensen op onze grote dag nietwaar?!Heeft er iemand leuke ervaringen met live muziek tijdens de huwelijksplechtigheid? Ik dacht aan een Gospelkoor... Dat lijkt me ...
Ceremonie Reacties: 12 23-3-2005 13:19:19

isabel
Toffe suite kledij
Hallo,Momenteel ben ik samen met mijn moeder op zoek naar toffe suitekledij voor de trouw van mijn broer. De kleren die we tot nu toe hebben gezien in ceremoniewinkels is niet echt onze smaak (vaak te sjiek). We zoeken naar feestkledij die leuk is en...
Kledij - Suite Reacties: 5 23-3-2005 11:52:34

Beesje
Oeoeoeoe
Wij moeten ons trouwfeest met alles erop en eraan zelf bekostigen en daardoor ga je al twijfelen. Wij huren nog en willen binnen twee jaar ook een huis kopen. Is het dan verstandig om een half miljoen aan je trouwfeest te hangen? Daarom ben ook ik op...
Voorbereiding Reacties: 11 22-3-2005 19:56:27

Michele
Ceremoniemeester Limburg
Hey,Wij trouwen 2/09, en ik heb nog steeds geen ceremoniemeester. Weten iemand van jullie een stijlvolle en goeie? Mag ook een vrouw zijn. Is enkel om ons van thuis uit naar de gemeente te brengen, van gemeente naar de kerk, en van Kerk van feestza...
Ceremonie Reacties: 1 22-3-2005 19:28:14

Leen
dans met papa en mama
wie heeft een mooi liedje om de eerste dans met de ouders te dansen. Liefst iets emotioneel...
Andere Reacties: 2 22-3-2005 9:21:00

sarah
probleem met mijn moeder
heykes,ik zit namelijk met een groot probleem,mijn ouders zijn gescheiden, en allebei mijn ouders hebben een nieuwe partner gevonden; maar nu is het probleem mijn moeder haar vriend rudy heeft nogal een groot strafblad en kan nogal lastig doen als ie...
Andere Reacties: 2 22-3-2005 9:04:21

Tiziana
kosten
Hallo,Wij zijn van plan om in oktober 2006 te trouwen en ik begin nu al in paniek te geraken als ik bereken wat mij dat allemaal gaat kosten!!! Ik heb ongeveer 300 genodigden maar probeer hier en daar te schrappen (dit gaat moeilijk wat we hebben ee...
Andere Reacties: 11 22-3-2005 8:47:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...