Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kathleen
fotolocatie Gavere-Oudenaarde-Olsene
Hallo allemaal. Op 15 oktober is het ook voor ons eindelijk zover. Alles is al min of meer in kannen en kruiken. Enkel nog de locatie voor de foto's. We zoeken naar originele locaties in de buurt van Gavere, Oudenaarde, Olsene. Ik ben zelf niet van d...
Fotografie Reacties: 3 21-3-2005 21:14:43

Barbara
Zoektocht...
Hoi allemaal,Wij plannen onze trouw rond maart 2006, maar eerst een geschikte feestzaal. Heeft er iemand ervaring met Barcelona in Antwerpen. Of heeft er iemand suggesties? Wij zoeken vooral naar iets met een industrieel karakter, een loods, fabriek,...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 21-3-2005 20:19:03

Isabel
Uitnodiging
Hallo allemaal,Binnen 75 dagen is het eindelijk zover, we zijn ondertussen druk bezig met de uitnodigingen. We zouden deze half april moeten versturen. Maar bij ons in Roeselare is het zo dat we pas 3 weken op voorhand het juiste uur voor de wettel...
Andere Reacties: 6 21-3-2005 18:21:34

Barbara
Wettelijke trouw
Wij trouwen niet voor de kerk, enkel voor de wet. Weet iemand van jullie of het nog steeds verplicht is om in de woonplaats waar je bent gedomicilieerd MOET trouwen. Wij zouden graag trouwen in Gent waar we allebei hebben gestudeerd en elkaar hebben ...
Ceremonie Reacties: 7 21-3-2005 14:47:28

Leen
dadelijk op huwelijksreis
hoi, wij trouwen op 30 september en vertrekken die nacht (op het avondfeest dus) rond 5 uur naar de luchthaven. Hoe zit het dan met de cadeau's wegbrengen, bedankjes geven enz.? Wie heeft hier ervaring mee want ik heb het gevoel dat ik alles daar in ...
Huwelijksreis Reacties: 5 21-3-2005 13:08:10

Leen
kapper aan huis
wie kent er een kapper die aan huis komt regio Nieuwerkerken (bij sint truiden)
Andere Reacties: 2 21-3-2005 12:56:30

Gaëlle
foto's omgeving Kampenhout
hoi!ik weer,ons feest gaat door in Den Ast in Kampenhout. kent iemand daar mooie fotolocaties in de omgeving? (Kampenhout, Boortmeerbeek, Mechelen, Bonheiden, ...) groetjes!gaelle(16.09.2005)
Locaties - Fotografie Reacties: 1 21-3-2005 11:59:36

Nathalie
Hoeveel getuigen mag je hebben?
Weet er iemand of je meer dan twee getuigen mag hebben volgens de wet? Wij zouden er graag 4 hebben, maar mag dat wel, ook voor de kerk.Alvast bedankt. Nathalieken
Andere Reacties: 4 20-3-2005 8:52:12

Jozefien
Droomjurk gevonden !!!
Hey girls, ik wou gewoon even melden dat ik m'n droomjurk heb gevonden vandaag! Het was de eerste jurk die ik paste (had hem wel al uitgezocht in een magazine) en ik was onmiddellijk verkocht... Ik heb hem gevonden bij Pierre Yves (bedankt voor de ti...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 19-3-2005 18:23:56

Nathalie
Kapster aan huis, deel 2
Heeft er iemand ervaring met www.kapsteraanhuis.be / Nathalie De Bock? Alvast bedankt meiden. Nathalie
Andere Reacties: 4 19-3-2005 17:13:54

Nathalie
Kapster aan huis gezocht (regio Ninove/Aalst
Hallo,Kent er iemand kappers die aan huis komen en dan nog op een zaterdag? Ik zie het echt niet zitten om heel vroeg die zaterdag zelf bij de kapper te gaan. Het zou ook gemakkelijk zijn dat de hele familie dan thuis hun haar kunnen laten doen. Wij ...
Andere Reacties: 0 19-3-2005 17:07:09

Gaëlle
gasten
hoi!ik heb een probleem(pje): mijn zus (die ook mijn getuige is) wil op de trouw een aantal mensen uitnodigen die we écht niet graag mogen. wat nu gedaan? kan ik van mijn zus vragen dat ze die mensen niet vraagt? ze nodigt gelukkig ook een paar ...
Andere Reacties: 12 18-3-2005 15:56:49

Els
moderne Engelse wals
Hey,kent er iemand van jullie een MODERNE Engelse wals, we hebben ons al kapot gezocht, maar ofwel is het een ouderwetse tot en met, ofwel is de tekst compleet niet gepast... ofwel blijkt het toch een vlugge wals te zijn... alle tips zijn welkom!!
Andere Reacties: 6 17-3-2005 21:21:27

Valerie
schieting
Hallo,Ik heb nog een vraagje. Wij doen een schieting een week voor onze trouw(net op mijn verjaardag). Op de dag zelf zijn we met 148 genodigden. Op de schieting vragen we helemaal niet zoveel mensen hoor. Gelukkig wonen sommigen een eindje van ons, ...
Andere Reacties: 10 17-3-2005 17:13:00

Jozefien
Alternatieve Huwelijksplechtigheid
Hi Girls,Ja, ik ben het weer... Ik heb dit forum pas ontdekt en aangezien ik niet veel mensen in m'n dichte omgeving (zeg maar geen, ik ben de 1e!) heb die al getrouwd zijn of ooit een feest hebben gepland, moet ik jullie wel lastig vallen met al m'...
Ceremonie Reacties: 7 17-3-2005 16:51:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...