Nu Online
Momenteel zijn er 710 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Valerie
aperitiefhapjes
Hallo, Hebben jullie misschien nog ideetjes voor leuke aperitiefhapjes. Een collega van me zal de aperitiefhapjes maken, maar ik moet hem wel een lijst bezorgen met wat. De hapjes kunnen in de feestzaal niet verwarmd worden, dus het zullen koude hapj...
Andere Reacties: 6 17-3-2005 16:16:03

Mieke
Alle ideeën welkom!! *dringend*
Hoi iedereen,we hebben besloten om onds gastenboek zelf te maken omdat de voorbeelden in de winkel niet echt ons ding zijn. Maar nu, ik ben echt niet creatief aangelegd en ik me, samen met mijn vriend, al onnozel gezocht met hoe we dat gaan aanpakken...
Ideeën Reacties: 5 16-3-2005 19:17:36

Sophie
Het komt dichterbij!
Hoi meiden,De lente is in aantocht! De eerste huwelijken komen eraan. We delen hier uiteindelijk veel met elkaar op dit forum.Ik vroeg mij af wanneer welk bruidje precies trouwt!Zo kunnen we via dit topic dit misschien wat bijhouden.GroetjesFietje
Andere Reacties: 58 16-3-2005 15:36:26

Katrien
openingsdans
Hoi meiden,ik weet dat deze vraag reeds verschillende keren voorkwam maar omdat er toch een aantal 'nieuwe' bruidjes aanwezig zijn, zou ik nog eens vragen voor welke openingsdans jullie kiezen? (aangezien wij nog steeds aan het twijfelen zijn).Bedank...
Andere Reacties: 13 16-3-2005 15:27:01

Jozefien
Niet gedoopt maar toch trouwen in de kerk?
Hey bruidjes, misschien een beetje een rare vraag maar toch eentje die me zorgen baart...Wie van jullie was ook niet gedoopt en is toch in de kerk getrouwd? Mijn vriend is wel gedoopt en gelovig, en eigenlijk willen we allebei wel graag de zegen van ...
Locaties - Viering Reacties: 15 16-3-2005 14:33:28

cindy
bloemen
Hoi iedereen.kent er iemand die bloemschikken als hobby doet.Dan kan ik er iemand een plezier meedoen en dan is het ook goekoper he.als je een paar adressen weet laat maar iets weten he
Bruidsboeket Reacties: 2 16-3-2005 12:01:13

Kristin
Foto' s op receptie en avondfeest
Wij trouwen op 7 mei en zijn op zoek naar iemand die foto's wil trekken op onze receptie en avondfeest (17u - 2u). We willen de foto's graag zelf laten ontwikkelen en de negatieven bijhouden. Gezien we al een professionele fotograaf hebben voor de re...
Fotografie Reacties: 10 16-3-2005 11:42:45

Jozefien
Videoclip op trouwfeest
Hey bruidjes, wij trouwen op 17 september. Graag had ik geweten of er nog mensen hebben gekozen voor het videoclip-concept waarbij beelden van de trouwdag tijdens de openingsdans worden afgespeeld? Wij zijn dus op zoek naar een goede professionele fo...
Fotografie Reacties: 32 16-3-2005 9:04:23

Ann
Bruidskindjes
Hallo,Wij zijn op zoek naar de kledij voor onze bruidskindjes (jongen en meisje van 4 jaar). Hebben jullie soms een aantal ideetjes waar ik hiervoor terecht kan. Wij zijn van de regio Vlaams-Brabant, maar alle tips zijn welkom!GroetjesAnn
Kledij - Suite Reacties: 8 15-3-2005 16:32:34

Tine
Locatie foto's
Hallo,Wij zoeken nog locatie's voor onze foto's, vooral ook voor regenweer: in de omgeving van Bredene, Oostende, Oudenburg.Rond Oudenburg zou er ergens een oude steenbakkerij moeten zijn, maar het zegt ons niets.Iemand een idee? Bedankt alvast voor ...
Fotografie Reacties: 3 15-3-2005 16:02:54

Els
Vraagje aan Vanessa
Hey Vanessa, ik zag in één van je berichtjes dat je iets speciaals uit oostende had met beeld en muziek. Nu denk ik dat ik weet wat je bedoelt, maar ik zal er hier niet té veel woorden aan vuil maken om misschien niet iets te verklapp...
Andere Reacties: 7 15-3-2005 13:12:13

Christophe en Joyce
kleed aanpassen
Hey,Ik kocht mijn kleed aan in oktober 2004. Wij trouwen 2 Juli 2005. Vanaf wanneer dienen ze me op een eerste pasbeurt uit te nodigen? Ik maak me een beetje zorgen dat ze me nog niets hebben laten weten ...GroetjesJoyce
Kledij - Accessoires Reacties: 6 15-3-2005 7:15:13

Isabel
Ringen
Hallo,Wij trouwen op 4 juni, een tijdje geleden gingen we onze ringen bestellen. Mijn vriend en ik kwamen qua smaak niet onmiddellijk overeen dus gaf ik hem zijn zin. We namen de ringen met onze vingerafdrukken. Maar nu de tijd nadert om onze juis...
Andere Reacties: 9 14-3-2005 22:26:59

Els
handtasje
Ik ben nog op zoek naar een handtasje zodat ik toch iets kan wegsteken. Waar hebben jullie dat gevonden? De kleur die ik zoek is ecru/gebroken wit aangezien mijn kleed ook niet 100% wit is.Nog 54 dagen te gaan, dus alle tips zijn welkom.
Kledij - Accessoires Reacties: 6 14-3-2005 16:22:52

Van Damme
Locatie foto's
Hallo,Kunnen jullie me helpen aan locaties vor onze foto en videoreportage.Het is in de regio west vlaanderen (kortrijk-waregem)Alvast bedanktSophie
Fotografie Reacties: 3 14-3-2005 14:35:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...