Nu Online
Momenteel zijn er 610 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cindy
liedjes of teksten
Hoi iedereen hier ben ik weer cindy 10.06.2006Weet er iemand waar ik mooie teksten van liedjes of zelf geschreven over bedankt ouders.Of andere ideeen voor men ouders te bedanken
Ideeën Reacties: 3 4-3-2005 11:13:01

Nathalie
Bedankjes in de vorm van een bruidstaart
Nog een vraagje: waar zouden ze bruidssuiker verkopen in de vorm van een taart (zo met allemaal kartonnen spietjes). Ik heb zulke taarten gevonden, weer op Nederlandse sites, maar zouden ze dat hier in België ook ergens verkopen? Neemt er iemand...
Andere Reacties: 4 3-3-2005 14:47:15

Nathalie
Trouwtoppers (voor op de taart)
Weet er iemand waar ze mooie trouwtoppers verkopen voor op de bruidstaart? Ik heb er hier en daar al gezien maar nog niets naar mijn gedacht. Op www.dressedbyjill.nl staan er ook een paar, maar niet wat ik graag zie. Kent er iemand winkels/online eve...
Andere Reacties: 1 3-3-2005 14:45:03

JOKE
kledingmaten
hallo,weet er iemand tot welke maat je trouwkleren kunt passen van rembo-styling.dank bij voorbaatjoke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 2-3-2005 22:02:32

Els
afscheid integreren in trouwmis
twee weken geleden verloor ik mijn vader... volgend jaar ga ik trouwen, heeft er iemand een gepaste manier om hem te herdenken in de viering, zonder al té sentimenteel te gaan doen, maar ook net weer iets meer dan enkel zijn naam vernoemen? Zel...
Andere Reacties: 9 1-3-2005 17:50:30

Sophie
Tav Kathy die trouwde op 18/09/2004
Hoi Kathy,Ik heb je proberen te mailen op je hotmail. Bericht keert echter terug. Kan je es contact met me opnemen?Groetjes,Sophie
Andere Reacties: 0 1-3-2005 14:45:37

Maud
Vijverhof Wevelgem?
We hebben een optie in het vijverhof in Wevelgem. We willen daar een walking dinner doen. Heeft iemand ervaring met de zaal? Graag jullie meningen om ons een beetje gerust te stellen!!bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-3-2005 12:49:28

cindy
ANTWERPEN
hoi weet er iemand een goede ceremoniemeester of vrouw in antwerpen.en eventuele prijzenmvg cindy 10.06.2006
Ceremonie Reacties: 5 1-3-2005 11:37:47

Sofie
kapsel en accesoires voor erin
hallo,ik vroeg me af of je de speltjes, pareltjes, linten, en dergelijke die je in je haar wenst te steken, of je daar zelf moet voor zorgen of als je die ook bij de kapster kan krijgen?Als je er zelf moet voor zorgen, waar kan je die dan krijgen??gr...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 1-3-2005 11:06:49

julie
gelnagels regio brugge
HoiIk had graag de avond voor de onze trouw 14/05/05 gelnagels laten plaatsen een beetje in de stijl van mijn kleed. Weet er iemand een goed adres regio brugge en mocht het eventueel mogelijk zijn iemand die naar huis komt.Alvast bedankGroetjes Julie
Andere Reacties: 5 28-2-2005 21:32:29

catherine
muziekgroep
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een zanger(es)/duo/koor die de liedjes die ik in mijn hoofd heb zou kunnen zingen tijdens de mis. Er zitten veel franse nummers bij, engelse... On huwelijk gaat door in Waasmunster. Thanks
Andere Reacties: 4 27-2-2005 18:01:59

catherine
muziekgroep
Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een zanger(es)/duo/koor die de liedjes die ik in mijn hoofd heb zou kunnen zingen tijdens de mis. Er zitten veel franse nummers bij, engelse... On huwelijk gaat door in Waasmunster. Thanks
Andere Reacties: 2 27-2-2005 18:01:50

kelly
gezocht groepje voor in de kerk
wij trouwen op 04/06/2005 en zijn op zoek naar iemand of een groepje dit zou willen zingen in onze mis. regio west-vlaanderen liefst.
Muziek - Live Reacties: 6 27-2-2005 17:58:46

kelly
gezocht groepje voor muziek kerk west-vlaanderen
Wij trouwen op 04/06/2005 en zijn op zoek naar een groepje om te zingen in de kerk. Kent er iemand zo'n groepje? of een website waar je ze kan beluisteren?
Religie Reacties: 9 27-2-2005 17:56:26

Nancy
fotograaf omgeving dendermonde
Hallo,Wij trouwen op 05/08/2005 en zijn nog op zoek naar een fotograaf die mooi werk kan leveren voor een aangename prijs. Zijn er eventueel mensen die iemand kunnen aanbevelen, eventueel in bijberoep ofzo.Alvast bedankt,nancy
Andere Reacties: 3 27-2-2005 15:00:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...