Nu Online
Momenteel zijn er 290 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

lies
Wow, wat een vrijgezellen!!!
Hey bruidjes,   ik heb gisteren dé dag van mijn leven gehad... Wat een zalige vrijgezellen! Het begon rond 10u30 toen mijn zus en een vriendin me thuis kwamen ontvoeren. Blinddoekje aan, kledij aantrekken waarvan ik voelde dat het margi ...
Voorbereiding Reacties: 12 19-6-2011 13:33:21

Sara
28 mei... de dag van mijn dromen
Hey allemaal,   28 mei zijn we reeds getrouwd. Vandaag eindelijk een plekje gevonden in de vervolle agenda om hier een verslagje te komen posten. Maar eerst wil ik mij excuseren. De pc heeft momenteel zijn kuren en laat nogal vaak de letter o...
Voorbereiding Reacties: 8 19-6-2011 11:33:05

Sofie
verrassing bruid en bruidegom
Hey brides en brides-to-be,   Vorig jaar heb ik mijn droomdag al kunnen beleven.  Vrienden van mijn man en mij hebben toen een super verrassing in elkaar gestoken voor ons.  Was een soort spel met vragen over ons en om te antwoorden ...
Voorbereiding Reacties: 3 19-6-2011 10:31:19

tiffanie
In de wolken!
Hallo allemaal,   2 weken gelden reageerde ik op een post van een stagiar-weddingplanner die een koppel zocht voor volgend jaar in juli... Na heel wat heen - en - weer - gemail hadden we vandaag afgesproken, haar man en mijn ouders (en verloo...
Voorbereiding Reacties: 6 18-6-2011 23:10:02

evelyn
vandaag onze trouwringen gekocht en mijn schoenen :)
hey, vandaag naar fdo geweest met mijn liefste ventje en onze trouwringen zijn gekozen!! zijn er helemaal weg van!!!! is echt super om achter trouwringen te gaan kijken :) heel vriendelijke mensen, echt wel een aanrader! dank u lieve mense want...
Voorbereiding Reacties: 1 18-6-2011 20:49:13

Jessica
Super happy !
Hoi allemaal,     zoals jullie zien komt onze grote dag dichter en dichter. Morgen komt de drukker de misboekjes nog leveren, maandag de laatste pas en veranderingen doen aan mijn kleed en dan mag ik het eindelijk mee naar huis nemen. Maar...
Voorbereiding Reacties: 4 18-6-2011 20:41:21

Lientje
Misboekje
Hallo iedereen,   Wij trouwen 3 september, en het is dus de hoogste tijd om eens te beginnen aan onze huwelijksviering! Alleen heb ik er geen idee van hoe, ik ben nog op zoek naar leuke tekstjes en hoe de opbouw in elkaar zit en zo.   ...
Voorbereiding Reacties: 3 18-6-2011 20:29:00

Katrien
Totaal kostenplaatje
Hey bruidjes,   mijn vriend en ik waren van het begin al van plan om onze trouw redelijk simpel te houden. We nodigen 40 man uit, enkel dichte familie en de beste vrienden We hebben bewust gekozen voor een niet te dure zaal (Zuid-West in lie...
Voorbereiding Reacties: 8 18-6-2011 18:52:47

Claudia
Korset onder trouwkleed
Hey allemaal,   Ik heb vanmorgen een korset gekocht voor onder mijn trouwkleed. Er zitten enkel 2 balijnen in aan de zijkant. Aan de voorkant zit wel wat kant en wat streepjes, maar zou je dit zien onder een trouwkleed denk je? Mijn mama denkt v...
Voorbereiding Reacties: 12 18-6-2011 17:46:31

Katrien
Prijs trouwringen?
Hey bruidjes,   Vandaag ben ik met mijn vriend onze trouwringen gaan uitkiezen. Hebben jullie soms een idee van wat een "normale" prijs is? We hebben een klassieke ring gekozen, dus volledig rondom goud, zonder iets van steentje, extra's, .....
Voorbereiding Reacties: 16 18-6-2011 17:39:50

Sara
Regen... Regen... Regen...
Als ik naar buiten kijk, denk ik spontaan aan alle bruidjes en gommekes die vandaag in het bootje stappen...  Laat het weer jullie pret niet bederven en maak er iets moois van!   Begin er toch fameus aan te denken om die eieren naar de cla...
Voorbereiding Reacties: 8 18-6-2011 11:58:52

Baci
versiering
Hey   Voor de trouw zijn wij nog op zoek naar paarse budgetvriendelijke attributen...  Paarse strikken, linten, doeken de grote van een tafelloper of gewoon paarse stof... Voile of van dat crêpe-gedoe...   Iemand ideetjes? Hoe lo...
Voorbereiding Reacties: 5 18-6-2011 11:51:29

A.
Vrijgezellig
Vandaag onze vrijgezelle namiddag/avond!!!  Pffff.... wat kriebelt het in mijn buikje. Mocht helemaal nik weten.. niet wie, hoelaat, wat, waar, welke kledij,... Normaal gezien ben ik degene die echt alles losgepeuterd krijgt op voorhan...
Voorbereiding Reacties: 5 18-6-2011 10:57:08

evy
wat een gevoel
vandaag is het zover: mijn grote dag... ik besef het ergens niet goed, en ergens is er een arsenaal van vlinders in men buik deze morgen naar de kapper geweest, broodjes voor onder de middag klaargemaakt, alles mooi klaargelegd en over een 25tal min...
Voorbereiding Reacties: 10 18-6-2011 10:09:55

Stephanie
landenbuffet...
hallo bruidjes,   We zijn bij an de laatste grote check aanbeland: de menu! We hebben gekozen voor een landenbuffet van 3 landen. Hoeveel gerechtjes zouden we moeten aanbieden per land? We hebben dus 3 landen en twijfelen tussen een buffet va...
Voorbereiding Reacties: 7 18-6-2011 2:20:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...