Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Isabel
Huren kostuum
Bij ons dook er plots een onverwacht probleem op, mijn vriend ging onlangs zijn kostuum kiezen. Daar bleek dat onze gasten uit de suite tijd hebben tot eind maart om hun huurkostuum te passen. Ze hebben dus nog wat tijd, maar we dachten, beter iets...
Andere Reacties: 10 30-1-2005 19:08:06

anja
feestzaal Ambassador Tongeren
Hallo,Wij trouwen in de zomer van 2005, maar hebben nog enkele twijfels over de feestzaal: Ambassador te Tongeren. Heeft er iemand hier positieve/negatieve ervaringen mee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 30-1-2005 14:46:16

tania
geluk bij ongeluk
wij gingen afgelopen weekend naar de beurs in Gent en stonden aan dj partysound.We gaan huwen op 11 juni dit jaarDe dj was reeds bezet.Toen gingen we zondag naar de zaal en hoorden dat de optie verlopen was.We hoopten 14 dagen maar blijkbaar was het ...
Andere Reacties: 3 29-1-2005 15:07:34

elly
dj olivier up to you
Hallo,heeft er iemand ervaring met dj olivier van up to you ( eventueel vraagprijs)groetjes elly
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 28-1-2005 20:20:27

Gunter
Schattie, dit is voor jou !
Schattie,WIL JE MET MIJ TROUWEN ???Je stierkexxx
Andere Reacties: 0 28-1-2005 10:47:57

De Vleeschouwer
huwelijkskaars regio Gent
Hallo, we zijn op zoek naar een winkeltje voor onze huwelijkskaars te kiezen. Liefst in de buurt van Gent. We zouden graag onze kaars kiezen in een winkeltje en niet op het net omdat we ze graag toch eens in het echt zouden willen zien.Alvast bedankt...
Voorbereiding Reacties: 2 28-1-2005 8:49:06

De Vleeschouwer
eigen baby van 3 maanden als bruidsmeisje....
Hallo, wij trouwen op 4 juni 2005. Rond eind februari wordt ons dochtertje geboren en we hadden haar er graag bijgehad tijdens de kerkelijke viering. Heeft iemand tips en ideeën hierover. Er zal alvast een vriendin van ons voor haar zorgen maar ...
Ideeën Reacties: 5 28-1-2005 8:45:07

Lien
kerkelijke voorbereiding
Hallo, wij vragen ons af of je verplicht bent om de huwelijksvoorbereidingen van de kerk te volgen? Groetjes,Lien
Andere Reacties: 6 27-1-2005 18:04:31

Sophie
tav Mieke
Hoi Mieke,Ivm je jurk van Linea: is dit die jurk in wolkjessysteem met een sleepje van 75 cm? Redelijk veel volume onderaan? Groetjes,Sophie
Andere Reacties: 1 27-1-2005 9:13:32

decuyper
feestzaal Zandberghoeve
Hallo,Heeft er iemand ervaring met De Zandberghoeve in Oedelem? Ook qua prijs?Bedankt
Andere Reacties: 2 26-1-2005 20:54:50

Sophie
Trouwjurk Linea
Hallo,Ik ben bijna aan het beslissen voor mijn jurk. Ik sta op het punt een jurk van Linea te kiezen.Dus alle mensen die zo'n jurk hebben gekozen: hebben jullie al twijfels gehad nadien?Greetz
Andere Reacties: 5 26-1-2005 16:21:26

Ruth
Trouwjurk Rembo Styling
Hallo! Heeft iemand ervaring met de bruidscollectie van Rembo Styling?? Zoja, ben je er tevreden over?? En waar heb je het gekocht? Ik begin er meer aan meer aan te denken om uit die collectie mijn kleedje te kiezen! Groetjes!
Andere Reacties: 17 25-1-2005 18:59:43

Karen
afgeven bruid aan bruidegom
Gaat de suite volledig binnen en loopt de vader met bruid naar voren of wordt er afgegeven aan de ingang van de kerk en volgt de suite dan het bruidspaar? Wat is de juiste manier?
Andere Reacties: 6 25-1-2005 15:53:21

Isabel
Cadeau voor genodigden
Hallo,Ik ben nog op zoek naar een klein presentje om aan de genodigden te geven wanneer ze naar huis gaan, dit als souvenier. Iemand een leuk ideetje of kent iemand een site daarover?alvast bedanktxxx
Andere Reacties: 4 25-1-2005 13:41:39

Veerle
Cadeaus ouders en getuigen
Hallo allemaal, Wij trouwen op 19 maart 2005 en zijn nog op zoek naar originele ideetjes om onze ouders en getuigen te bedanken met een cadeautje! Hebben jullie soms enkele suggesties? Bedankt,Veerle
Andere Reacties: 3 25-1-2005 13:17:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...