Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sarah
kinderen tijdens plechtigheid en diner
Hey ik en mijn vriend gaan trouwen op 17juni dit jaar maar ik zit met een vraagje. mijn zoontje zou tegen dan 15maanden zijn. zou ik een oppas nemen die op mijn zoontje en stiefdochter past tijdens de plechtigheid en het diner? ik weet niet of jullie...
Ceremonie Reacties: 4 25-1-2005 10:12:53

karen
Ervaring met Rent a Priest?
Heeft er iemand al een huwelijksviering meegemaakt met iemand van Rent a Priest? Of heb je soms bepaalde voor- of nadelen gehoord? Aangezien het niet zo wil leuken met onze pastoor beginnen we te overwegen om iemand van Rent a Priest te vragen. Toch ...
Religie Reacties: 8 24-1-2005 13:02:29

Evy
ik zoek een BMW oldtimer
Mijn vriend en ik trouwen in augustus en ik woon vlak bij de kerk. Daarom wil ik graag maar één ceremoniewagen voor ons. Aangezien mijn vriend nogal gek is van BMW wou ik hem daar dan ook mee verrassen. Wie kan me helpen om een oldtimer BMW...
Ceremonie Reacties: 8 24-1-2005 12:09:21

Isabel
Bruidskindjes
Hoi, wij trouwen op 4 juni 2005. Bijna alles is geregeld, maar wat wij nog niet hebben dat is de kledij voor de bruidskindjes. Ik heb wel al DE kledij gezien die bij mijn jurk past, maar de prijs past niet echt! Het is 500€ per stuk en het pr...
Kledij - Suite Reacties: 14 24-1-2005 11:38:04

Katrien
ceremoniemeester regio leuven
Hallo,Wij trouwen binnen een achttal maanden. Weet iemand een ceremoniemeester regio Leuven? En hoeveel mag zoiets kosten? groetjes!!
Andere Reacties: 3 24-1-2005 10:17:45

Karolien
Dj
Beste allen,wij gingen gisteren naar Gent op de beurs en eerlijk,ik vond ze teleurstellend want de modeshow was wegens omstandigheden afgelast.Toch vonden we er onze ringen(BIJORCA)en dj(PARTYSOUND).De prijzen vielen aardig mee en vooral bij de tweed...
Andere Reacties: 2 24-1-2005 10:02:07

Tine
Rent a priest
Is er iemand die op 6 augustus een beroep doet op Rent a priest ? Iemand die zijn viering laat voorgaan door Norbert Bethune ?
Religie Reacties: 2 23-1-2005 21:30:01

elly
foto-lokatie
hallo, wij zijn op zoek naar originele binnenlocaties in de omgeving antwerpen.alvast bedankt
Locaties - Fotografie Reacties: 3 23-1-2005 17:19:44

Valerie
tekst uitnodiging
Aangezien we de uitnodiging zelf maken, moeten we ook zelf een tekstje maken. Dit vind ik nogal moeilijk. Kunnen jullie misschien eens jullie tekst doorgeven? Ik heb een tekstje van een uitnodiging van vrienden. Het lukt mij niet om deze wat te vervo...
Andere Reacties: 8 23-1-2005 16:49:01

Cindy
Dj Blue Moon Team
Wij hebben de mogelijkheid om de dj van onze feestzaal te nemen, heeft er iemand ervaring met deze mensen of ze al eens gehoord? ( Blue Moon team )Eventueel een richtprijs; Alvast bedankt, groetjes Cindy
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 23-1-2005 16:24:35

Cindy
Feestzaal ligt vast, wat nu ?
Wij trouwen op 24 juni 2006, en hebben vandaag besloten welke feestzaal we gaan nemen. Dud dat staat al vast! Welke dingen volgen er nu? Kunnen we al naar het gemeentehuis en een datum afspreken, en naar de pastoor gaan? In welke volgorde doen we dat...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 23-1-2005 16:22:42

elly
dj omgeving antwerpen
hallo, wij trouwen op 17 december 2005. Wij zijn op zoek naar en goede en betaalbare dj in de omgeving van Antwerpen.groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 23-1-2005 14:43:27

elly
dj omgeving antwerpen
hallo,Wij trouwen op 17 december 2005
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 23-1-2005 14:39:06

maaike
unieke bruidsjurk Kaat Tilley te koop
Winterbruidjes, dit is een unieke kans. Ik verkoop mijn trouwjurk maat 38 van ontwerpster Kaat Tilley (zacht wit, rok en topje, onlangs nog te zien tijdens de miss België verkiezing) en bijhorende EXCLUSIEVE en warme mantel (waarvan er over de h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 23-1-2005 12:43:25

Mieke
Getuigen
Halloookes!!Door omstandigheden hebben mijn toekomstig ventje en ik elk 3 getuigen. Mijn beste vriendin int gemeenthuis en zus en opa in de kerk. Voor mijn vriend: zijn zus en opa in de kerk en zijn beste kameraad int gemeenthuis. Blijkbaar word dit ...
Ideeën Reacties: 6 22-1-2005 15:54:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...