Nu Online
Momenteel zijn er 574 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Els
aan Hilde (kersverse bruid nog steeds)
Hey,ik heb eens contact opgenomen met die Marc Wynen, maar ik zou ook graag eens wat foto's zien... woon je ergens in de buurt of zo??groetjes,Els
Fotografie Reacties: 1 22-1-2005 7:45:47

Liesbet
Kapster omgeving Leuven
Kent iemand een goede kapster in Leuven of omgeving? Ik trouw op 7 mei in Leuven en ben nog op zoek naar een kapster om mijn haren te laten opsteken.alvast bedankt!Liesbet
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 21-1-2005 23:07:56

Ilse
RODE LOPER GEZOCHT VOOR HUWELIJKSVIERING REGIO VLAAMS-BRABANT
Hallo Wij zijn nog op zoek naar een rode loper/matten om in de kerk te leggen voor onze huwelijksviering maar vinden niet direct iemand in de buurt van Merchtem die deze kan komen leggen.Alle tips zijn welkom.Heeft er iemand ook misschien een idee va...
Andere Reacties: 2 20-1-2005 22:37:34

Sophie
bedanken van de ouders
HoiMijn vriend en ik willen graag onze ouders bedanken tijdens de huwelijksmis. We zijn daarom nog op zoek naar een origineel, niet-melig muzieknummer. Het liedje van Vader Ambraham spreekt ons niet aan maar alle andere ideeën zijn van harte w...
Ideeën Reacties: 2 20-1-2005 14:02:56

Vanessa
MUZIKANTEN gezocht voor misviering Aalter
Dag iedereen!Wij hadden reeds geboekt bij Tiptopmusic om onze muzikale omlijsting te verzorgen tijdens de huwelijksmis. Aangezien ons huwelijk onverwacht verplaatst is van zaterdag naar een vrijdag (10/06) hebben deze mensen moeten afhaken (spelen e...
Muziek - Ceremonie Reacties: 11 19-1-2005 22:20:35

Valerie
cadeau medewerkers
Hallo,Op ons feest zullen 6 vrienden opdienen. Hebben jullie een ideetje waarmee we hen kunnen bedanken? Ik wil hen geen geld geven. Ze eten mee met ons, mogen drinken zoveel ze willen en hebben om de 2u toch een uur pauze om mee te vieren, te dansen...
Andere Reacties: 2 19-1-2005 14:15:58

Sophie
Ceremoniemeester: ook nodig voor wet?
Hallo iedereen,Wij trouwen in september en zijn nu aan het kijken voor alles qua ceremonie.Dit weekend hebben we de prijzen doorgekregen van ceremoniemeesters en ik viel bijna omver bij sommige prijzen.We zouden eventueel willen besparen en de ceremo...
Andere Reacties: 5 19-1-2005 12:54:25

Sophie
Ceremoniemeester: ook nodig voor wet?
Hallo iedereen,Wij trouwen in september en zijn nu aan het kijken voor alles qua ceremonie.Dit weekend hebben we de prijzen doorgekregen van ceremoniemeesters en ik viel bijna omver bij sommige prijzen.We zouden eventueel willen besparen en de ceremo...
Andere Reacties: 1 19-1-2005 12:54:22

karen
Huwelijksnacht
Hallo! Heeft iemand van jullie een ideetje om de meest romantische huwelijksnacht door te brengen in de buurt van Gent of Gentbrugge? Wij trouwen in feestzaal Braemhof te Gentbrugge (een aanrader!)...en willen daarna ergens leuk overnachten...bedankt...
Ideeën Reacties: 1 19-1-2005 9:46:36

anke
gastenboek
Hoi, wij trouwen in juni en zijn nog op zoek naar een orgineel 'gastenboek' waar de gasten iets op kunnen zetten op het feest 's avonds en iets wat voor ons een leuke herinnering is.Bedankt!Anke
Ideeën Reacties: 5 18-1-2005 22:54:42

Liesbeth
kleine neefjes en nichtjes op feest
Hoi! Wij trouwen op 14/5/05. We hebben ervoor gekozen om 's avonds een huwelijksfuif te geven en in de familie in de namiddag uit te nodigen voor een uitgebreid menu. Probleem is nu dat we met een zestal neefjes en nichtjes van max. 9jaar zitten die...
Andere Reacties: 4 18-1-2005 20:55:24

karen
lettertype misboekje
Hallo! Eindelijk ben ik aan het knoeien geslagen om een mooi misboekje te maken... Mijn vriend en ik trouwen op 7 mei dit jaar! Weten jullie hoe je aan een mooi lettertype komt voor de tekst in het misboekje... de standaardtypes van windows zijn niet...
Voorbereiding Reacties: 5 18-1-2005 20:02:05

T
Foto locatie (binnen en buiten)
Hallo, wij trouwen in oktober en zijn op zoek naar foto locaties zowel binnen als buiten in de omgeving Maasmechelen - Genk - Hasselt. Het moet wel iets origineels zijn.
Andere Reacties: 2 18-1-2005 15:51:15

Sophie
foto's locatie
Hoi Wij zijn nog op zoek naar een binnenlocatie om foto's te laten maken in de omgeving van diest.Iemand een tof idee?GroetjesSophie
Fotografie Reacties: 2 18-1-2005 13:31:01

stefan
huwelijksalbums
Hallo iedereen, wij trouwen op 14 mei 2005. We hebben een fotograaf vastgelegd maar zijn nog op zoek naar een modern huwelijksalbum. Kent iemand een winkel waar je naast de klassieke ook modernere albums kan kopen (regio Sint-Niklaas)? Bedankt!
Fotografie Reacties: 3 18-1-2005 11:08:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...