Nu Online
Momenteel zijn er 530 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ingrid
Aan ingrid
Hallo Ingrid,Ik las in een andere topic dat je trouwt op 21 mei. Dat is dezelfde dag als ik en bovendien heb je dezelfde naam. Vanwaar ben je ergens?Groetjes,Ingrid
Andere Reacties: 2 18-1-2005 9:56:42

Tom
GEOZCHT: Kerk in Noord-Limburg (Regio Neerpelt-Overpelt)
Vaak zie je een huwelijksmis in een grote lege kerk. Daar houden we echter niet zo van en zouden graag in een klein oud/historisch kerkje of kapelletje willen trouwen. Heeft iemand een voorstel?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 1 18-1-2005 9:45:25

Tom
GEZOCHT: GOSPELKOOR
Wij trouwen 08/10/2005 in Noord-Limburg. Graag zouden we de huwelijksmis laten opluisteren door een gospelkoor, bij voorkeur een black-gospelkoor (want die zijn toch niet te evenaren). Kan iemand ons contacten bezorgen of een prijs indicatie geven (w...
Andere Reacties: 3 18-1-2005 9:41:46

An
DJ - Emmanuel Cops
Hallo..Wij zijn in t weekend naar de huwelijksbeurs in de grenslandhallen in Hasselt geweest. DJ Emmanuel Cops sprak ons wel aan. Heeft iemand hier ervaring mee?Groetjes en alvast bedankt!An & Mathias
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 17-1-2005 20:36:51

nancy
Videoreportage
Heeft iemand ervaring met "Elite music - video"? Ze maken een reportage van de hele huwelijksdag en deze wordt op het avondfeest afgespeeld op groot scherm. We hebben ze gezien op trouwbeurs in Mechelen een week geleden. Omdat het vrij duur...
Andere Reacties: 4 17-1-2005 20:15:56

Noé
piano
Heeft er iemand ideeen voor geschikte pianostukken voor tijdens de huwelijksviering?
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 17-1-2005 17:55:30

Vanessa
Vragenlijst bij pastoor?
Hallo iedereen.Woensdag a.s. moeten wij voor de eerste maal op bezoek bij de pastoor die onze huwelijksceremonie zal voorgaan. Ik hoorde van anderen (die reeds getrouwd zijn) dat je dan gewoonlijk een (mondelinge?) vragenlijst krijgt. Heeft iemand ...
Voorbereiding Reacties: 7 17-1-2005 14:28:49

Gaëlle
op zoek naar muzikanten
Hoi,Voor onze receptie zijn we op zoek naar muzikanten, liefst een klein groepje zonder zang. Wij trouwen in Kampenhout op 16.09.2005, heeft iemand tips? Alvast hartelijk dank!
Muziek - Live Reacties: 7 17-1-2005 10:38:38

sofie
foto-lokatie
Hallo,Ik zou graag een originele foto-lokatie vinden in de buurt van Veurne. Any ideas?
Fotografie Reacties: 0 17-1-2005 10:28:36

sofie
zang in mis
Hallo, Wij trouwen volgend jaar september in de regio veurne. Ik zou graag wat referenties te pakken krijgen van live begeleide moderne zangmogelijkheden in de buurt. groetjes
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 17-1-2005 10:26:44

sofie
modernere huurkostuums gevraagd
Hallo,Ik vind het mooi als alle mannen hetzelfde kostuum aanhebben. Maar jammergenoeg zijn de meeste huurkostuums nogal ouderwets, nl. de zogenaamde jacquette. Zijn er ook ergens wat modernere kostuums te huur? Dank voor reacties.
Kledij - Suite Reacties: 1 17-1-2005 10:24:16

Valerie
Aan Stéetje van Brugge
Dag Sté,Hallo, hoe staat het met jullie voorbereidingen. Heb gehoord dat jullie trouwen in 2006 (van Barbara) Hebben jullie al een zaal? Hoever staan jullie al eigenlijk? Leuk dat ik jullie hier terug tegenkom. Vele groetjesen tot gauw eens zeke...
Andere Reacties: 2 16-1-2005 23:08:28

Valerie
a
Andere Reacties: 0 16-1-2005 23:05:06

An-Sofie
Iemand ervaring met zaal Vénique (Meulebeke)
Mijn vriend en ik trouwen op 1 juli 2005 en twijfelen nog over keuze feestzaal. Heeft iemand positieve/negatieve ervaring met zaal Vénique te Meulebeke?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-1-2005 20:18:30

Tinneke
beurs te Gent
Beste trouwertjes,wij huwen ook ik dit jaar en volgend weekend is het beurs in Gent.Loont zo een beurs de moeite of is dat eigenlijk de moeite niet?
Voorbereiding Reacties: 8 16-1-2005 18:44:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...