Nu Online
Momenteel zijn er 600 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Gaëlle
huwelijksbeurs Ninove zondag 16.01
hoi weet iemand of de huwelijksbeurs in Ninove op zondag 16.01 (in feestzaal de vos) de moeite is? ik heb enkel een affiche gekregen waarop staat 'gratis inkom' maar ik weet eigenlijk niet wat er allemaal gaat gebeuren.
Voorbereiding Reacties: 2 12-1-2005 12:53:06

Cindy
Dagindeling
Weer een moeilijke vraag, hoe verloopt zo'n dag? Eerst gemeentehuis , dan naar de kerk, en dan ,................,Ga je dan iets eten en foto's nemen, en dan naar het avondfeest?? We weten echt niet wat we met de tijd tussen de kerk en het avondfeest ...
Voorbereiding Reacties: 7 12-1-2005 12:38:59

Cindy
Prijs feestzaal : AAN MARGRIT
Beste Margrit, wij trouwen ook in juni 2006, en zijn volop opzoek naar een zaal, waar gaat jullie trouwfeest door?Wij zijn van Antwerpen, we hebben een voorkeur voor de E10 Hoeve, Het Molenhuis in Vremde en de Jachthoorn in Kontich, we zijn er nog ni...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 12-1-2005 12:32:56

T
Italiaanse teksten voor de viering
Hallo iedereen.Wij trouwen in sept 2005. Wij zijn op zoek naar ITALIAANSE teksten en liedjes om te gebruiken in onze huwelijksmis.Alles is welkom!!! Mijn e-mail adres is Citroentje2212@hotmail.com
Religie Reacties: 1 12-1-2005 9:38:35

Sylvie
prijs voor rent a priest
Beste allemaal,Wij willen een originele invulling voor onze huwelijksviering. Nu waren we gaan grasduinen op de site van rent a priest. Voor we met deze mensen contact willen opnemen, vroegen wij ons af wat hun vieringen kosten.Alvast bedankt...Syl...
Ideeën Reacties: 2 11-1-2005 20:16:01

Sylvie
prijs voor rent a priest
Beste allemaalWij willen een originele invulling voor onze huwelijksviering. Intussen hebben wij de site van rent a priest bezocht en we zijn wel enthousiast. Maar voor we echt met deze mensen contact willen opnemen, vroegen we ons af wat een diens...
Religie Reacties: 2 11-1-2005 20:13:20

sofie
teksten voor de viering
Hoi iedereen! Wij trouwen 25 juni 2005. Ook wij zijn op zoek naar leuke ideeën en teksten en liedjes om te gebruiken in onze huwelijksmis. Alles is echt welkom!! Wie heeft ook een leuk idee om de ouders en de getuigen te bedanken in de misvierin...
Ideeën Reacties: 2 11-1-2005 13:36:21

Els
Fotograaf
Heeft er iemand nog een adres van een fotograaf die betaalbaar is?, en dan bedoel ik een flink pak onder de 1000 euro en die ook nog eens mooi werk levert?? het liefst in het Antwerpse!!bedankt!
Fotografie Reacties: 7 11-1-2005 7:47:07

Ann
Ideetje gevraagd voor het naar voor brengen van de ringen
Hoi,Heeft er iemand een leuk, origineel idee om de bruidskinderen de ringen mee te laten brengen in de kerk?Alvast bedankt voor jullie reacties.Ann
Ideeën Reacties: 4 11-1-2005 0:03:44

An
DJ GEVRAAGD
Hallo allemaal,Aangezien de DJ die wij gepland hadden voor ons huwelijk op 13 mei a.s. ons heeft laten weten dat hij zijn activiteiten stopzet, zijn we nu dringend op zoek naar een andere DJ uit de regio Limburg (we trouwen in zaal Borgerhoff te Alt-...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 10-1-2005 19:33:21

Hilde
AAN ALLE TOEKOMSTIGE BRUIDJES
Ik wil iedereen succes toewensen met hun voorbereidingen en geniet ervan. André en ik zijn zaterdag getrouwd. Het was een FANTASTISCHE dag. Laat het weer jullie dag niet verknallen, bij ons was er af en toe regen met hier en daar wat zonneschi...
Andere Reacties: 5 10-1-2005 13:27:00

claudine
TAFEL BRUID EN BRUIDEGOM
help!!!wie komt er aan de tafel te zitten van de bruid en bruidegom;volgens mij ouders broers en zussen en die hun kinderen...maar dan zijn we met zo een 33 personen... is dat niet een beetje veel??? hoe los ik dat op zonder problemen??ik ben bezig m...
Andere Reacties: 11 9-1-2005 23:10:45

karin
bedank teksten
Heeft iemand een tekst voor op een bedank kaartje te zetten wij willen deze avond van onze trouw de kaartje afgeven
Ideeën Reacties: 2 9-1-2005 22:42:52

Nathalie
Kostprijs trouwjurken
Wie kan me helpen? Er zijn zo veel mooie jurken, maar ja, is dat binnen mijn budget. Weet er iemand hoeveel ik moet rekenen voor een jurk van Cymbeline, Justin Alexander, Sincerity en Le Chapeau (eigen creaties)?Alvast bedankt voor jullie hulp. Natha...
Andere Reacties: 11 9-1-2005 21:34:16

Cindy
feestzaal
Hallo, wij trouwen in juni 2006 en zijn op zoek naar een feestzaal; we hebben er drie gevonden die ons aanstonden, De E10 Hoeve in Brecht, Afspanning De Jachthoorn in Kontich en Het Molenhuis in Vremde. Heeft er iemand hier al geweest of er zijn trou...
Andere Reacties: 3 9-1-2005 20:07:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...